𝑾 𝒅𝒏𝒊𝒖 𝒘𝒚𝒋𝒂𝒛𝒅𝒖 𝒃𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒐 𝒑𝒐𝒅𝒆𝒌𝒔𝒄𝒚𝒕𝒐𝒘𝒂𝒏𝒂. 𝑱𝒖𝒛̇ 𝒕𝒚𝒅𝒛𝒊𝒆𝒏́ 𝒘𝒄𝒛𝒆𝒔́𝒏𝒊𝒆𝒋 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒔𝒑𝒂𝒌𝒐𝒘𝒂𝒏𝒆 𝒊 𝒛𝒆 𝒛𝒏𝒊𝒆𝒄𝒊𝒆𝒓𝒑𝒍𝒊𝒘𝒐𝒔́𝒄𝒊𝒂 𝒄𝒛𝒆𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒏́ 𝒘𝒚𝒋𝒂𝒛𝒅𝒖. 𝑾 𝒕𝒓𝒂𝒌𝒄𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒅𝒓𝒐́𝒛̇𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒊𝒄 𝒄𝒊𝒆𝒌𝒂𝒘𝒆𝒈𝒐 𝒏𝒂𝒕𝒐𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒘 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍𝒖 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒑𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒄𝒖𝒅𝒐𝒘𝒏𝒊𝒆! 𝑨𝒉𝒂 𝒊 𝒄𝒉𝒚𝒃𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒑𝒐𝒎𝒏𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐 𝒕𝒚𝒎 𝒛̇𝒆 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒆 𝒑𝒊𝒆𝒏𝒊𝒂𝒅𝒛𝒆 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒘 𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆 𝒄𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒊𝒆𝒄́ 𝒛𝒂 𝒄𝒐 𝒋𝒆𝒛́𝒅𝒛𝒊𝒄́ 𝒘 𝒕𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒎𝒊𝒆𝒋𝒔𝒄𝒂 𝒄𝒋 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒃𝒐 𝒘𝒂𝒌𝒂𝒄𝒋𝒆 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒑𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒄́ 𝒘𝒍𝒂𝒔́𝒏𝒊𝒆 𝒛 𝒏𝒊𝒎. 𝑻𝒐 𝒛𝒏𝒂𝒄𝒛𝒚 𝒓𝒂𝒛𝒄𝒆𝒋 𝒏𝒂 𝒐𝒅𝒍𝒆𝒈𝒍𝒐𝒔́𝒄́ 𝒂𝒍𝒆 𝒛𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒄𝒐𝒔́. 𝑴𝒐𝒛̇𝒏𝒂 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́ 𝒛̇𝒆 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒔́𝒍𝒆𝒅𝒛𝒊𝒄́, 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒐𝒑𝒓𝒛𝒆𝒄́ - 𝒘 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒖 𝒃𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒔𝒚𝒄𝒉𝒐𝒇𝒂𝒏𝒌𝒂 𝒊 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒖𝒏𝒌𝒄𝒊𝒆 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒔𝒋𝒆̨ (𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒂 𝒅𝒓𝒐𝒈𝒂 𝒘 𝒅𝒂𝒍𝒔𝒛𝒚𝒎 𝒄𝒊𝒂𝒈𝒖 𝒎𝒂𝒎).
𝑾 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒎 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒃𝒚𝒘𝒂𝒄́ 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒛 𝒏𝒂𝒋𝒃𝒍𝒊𝒛̇𝒔𝒛𝒚 𝒘𝒆𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅, 𝒌𝒖 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒎𝒖 𝒛𝒅𝒛𝒊𝒘𝒊𝒆𝒏𝒊𝒖, 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒋𝒂𝒌𝒐𝒔́ 𝒅𝒖𝒛̇𝒐 𝒎𝒊𝒆𝒋𝒔𝒄𝒂. 𝑩𝒚𝒍𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆𝒛𝒃𝒚𝒕 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒆𝒔𝒋𝒐𝒏𝒂𝒍𝒏𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒂 5-𝒈𝒘𝒊𝒂𝒛𝒅𝒌𝒐𝒘𝒚 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍 𝒂𝒍𝒆 𝒎𝒐́𝒘𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒓𝒖𝒅𝒏𝒐. 𝑴𝒊𝒎𝒐 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒕𝒂𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒄𝒐 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒛𝒆𝒃𝒏𝒆. 𝑾𝒚𝒑𝒂𝒌𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚 𝒛 𝒘𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒌 (𝒕𝒂𝒌, 𝑾𝑨𝑳𝑰𝒁𝑬𝑲, 𝒏𝒂 𝒋𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒘𝒆𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒂𝒛̇ 4 𝒘𝒂𝒍𝒊𝒛𝒌𝒊, 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒄𝒛𝒚 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒕𝒂𝒌 𝒅𝒐 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒂 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒂...) 𝒐 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒐 𝒎𝒊𝒎𝒐 𝒑𝒐𝒛𝒐𝒓𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒍𝒆𝒋 𝒔𝒛𝒂𝒇𝒚, 𝒖𝒅𝒂𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒑𝒂𝒌𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒛𝒂𝒘𝒂𝒓𝒕𝒐𝒔́𝒄́ 𝒘𝒂𝒍𝒊𝒛𝒆𝒌 𝒊 𝒑𝒐𝒔𝒕𝒂𝒏𝒐𝒘𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒖𝒅𝒂𝒄́ 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒑𝒐𝒔𝒛𝒖𝒌𝒘𝒊𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂. 𝑾𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒛𝒆 𝒔𝒐𝒃𝒂 𝒎𝒂𝒍𝒂 𝒕𝒐𝒓𝒆𝒃𝒌𝒆̨, 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒆𝒋 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒇𝒐𝒏, 𝒅𝒘𝒊𝒆 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒌𝒊, 𝒅𝒍𝒖𝒈𝒐𝒑𝒊𝒔 𝒊 𝒌𝒍𝒖𝒄𝒛 𝒅𝒐 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖. 𝑻𝒆𝒍𝒆𝒇𝒐𝒏 𝒛𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒏𝒐𝒔𝒛𝒆̨ 𝒛𝒆 𝒔𝒐𝒃𝒂 𝒂 𝒕𝒚𝒎 𝒓𝒂𝒛𝒆𝒎 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒋𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒑𝒐𝒘𝒐́𝒅 𝒂 𝒎𝒊𝒂𝒏𝒐𝒘𝒊𝒄𝒊𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊,𝒛̇𝒆 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒄́ 𝒛𝒅𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒆 𝒛 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒎. 𝑲𝒂𝒓𝒕𝒌𝒂 𝒊 𝒅𝒍𝒖𝒈𝒐𝒑𝒊𝒔 𝒔𝒂 𝒏𝒂 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒇, 𝒂 𝒏𝒂 𝒅𝒓𝒖𝒈𝒊𝒆𝒋 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒄𝒆 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂𝒏𝒆 𝒄𝒐 𝒎𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́ 𝒈𝒅𝒚 𝒛𝒏𝒂𝒋𝒅𝒆̨ 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂. 𝑲𝒍𝒖𝒄𝒛𝒆 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒕𝒐𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒛 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒄𝒛𝒚𝒏 𝒐𝒄𝒛𝒚𝒘𝒊𝒔𝒕𝒚𝒄𝒉. 𝑾𝒊𝒆𝒎 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒏𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒎 𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂 𝒛 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒌𝒊, 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒏𝒂 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒃𝒊𝒆𝒈𝒍𝒂 𝒘 𝒋𝒆̨𝒛𝒚𝒌𝒖 𝒂𝒏𝒈𝒊𝒆𝒍𝒔𝒌𝒊𝒎, 𝒂𝒃𝒚 𝒘 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒔𝒊𝒆 𝒏𝒐𝒓𝒎𝒂𝒍𝒏𝒊𝒆 𝒘 𝒏𝒊𝒎 𝒈𝒂𝒅𝒂𝒄́. 𝑩𝒐 𝒔𝒕𝒓𝒆𝒔𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒊 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒐. 𝑷𝒐𝒔𝒕𝒂𝒏𝒐𝒘𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒎𝒊𝒆𝒄́ 𝒕𝒐 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒛𝒂 𝒔𝒐𝒃𝒂 𝒊 𝒖𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒑𝒐𝒔𝒛𝒖𝒌𝒊𝒘𝒂𝒏𝒊𝒂. 𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆 𝒐𝒅 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒘𝒔𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒊𝒆̨𝒕𝒓𝒂. 𝑷𝒐𝒍𝒆𝒈𝒂𝒍𝒐 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒕𝒚𝒎, 𝒛̇𝒆 𝒑𝒖𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒄𝒉 𝒅𝒓𝒛𝒘𝒊, 𝒐𝒄𝒛𝒚𝒘𝒊𝒔́𝒄𝒊𝒆 𝒑𝒐 𝒌𝒐𝒍𝒆𝒊 𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒚𝒎 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒊𝒆 𝑿𝑫𝑫, 𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒌𝒕𝒐𝒔́ 𝒐𝒕𝒘𝒊𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒕𝒐 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐 𝒂𝒏𝒈𝒊𝒆𝒍𝒔𝒌𝒖 ,,𝒑𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎, 𝒑𝒐𝒎𝒚𝒍𝒌𝒂". 𝑾 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒖 𝒅𝒐𝒔𝒛𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒏𝒖𝒎𝒆𝒓 27 𝒊 𝒕𝒂𝒎 𝒅𝒓𝒛𝒘𝒊 𝒐𝒕𝒘𝒐𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒎𝒊 𝒏𝒊𝒌𝒕 𝒊𝒏𝒏𝒚 𝒏𝒊𝒛̇... 𝒏𝒊𝒆, 𝒏𝒊𝒆𝒔𝒕𝒆𝒕𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒚𝒍 𝒕𝒐 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒍𝒆𝒄𝒛 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓 𝑩𝒂𝒓𝒏𝒆𝒔. 𝑫𝒐𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒆𝒎 𝒑𝒐𝒋𝒆𝒄𝒉𝒂𝒍𝒊 𝒏𝒂 𝒕𝒆 𝒘𝒄𝒛𝒂𝒔𝒚 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒛𝒚 𝒎𝒊𝒆𝒔𝒛𝒌𝒂𝒋𝒂 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒚𝒎 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒈𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒐 𝒕𝒐 𝒛𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓 𝒐𝒛𝒏𝒂𝒋𝒎𝒊𝒍, 𝒛̇𝒆 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒎𝒊𝒆𝒔𝒛𝒌𝒂 𝒘 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 69. (𝑻𝒂𝒌, 69) 𝑮𝒅𝒚 𝒕𝒐 𝒖𝒔𝒍𝒚𝒔𝒛𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒊𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛𝒂𝒌𝒓𝒛𝒕𝒖𝒔𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒕𝒓𝒛𝒆𝒎. 𝑵𝒊𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍𝒐 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒐 𝒕𝒐 𝒛̇𝒆 69 𝒐𝒛𝒏𝒂𝒄𝒛𝒂 𝒔𝒂𝒎𝒊 𝒘𝒊𝒆𝒄𝒊𝒆 𝒄𝒐. 𝑪𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍𝒐 𝒐 𝒕𝒐 𝒛̇𝒆 𝒋𝒂 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒌𝒐́𝒋 𝒏𝒖𝒎𝒆𝒓 70, 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒐𝒏 𝒎𝒊𝒆𝒔𝒛𝒌𝒂 𝒛𝒂𝒓𝒂𝒛 𝒌𝒐𝒍𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆𝒆!!!!
𝒁 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎 𝒎𝒆𝒈𝒂 𝒇𝒂𝒋𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒈𝒂𝒅𝒂𝒍𝒐 𝒊 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍 𝒔𝒌𝒂𝒅 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒂 𝒋𝒂 𝒐𝒅𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛̇𝒆 𝒛 𝑷𝒐𝒍𝒔𝒌𝒊, 𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒈𝒍𝒖𝒑𝒌𝒐𝒘𝒂𝒕𝒐 𝒔́𝒎𝒊𝒂𝒍. 𝒁𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒂 𝒐𝒏 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍 𝒛̇𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒖𝒄𝒊𝒆𝒔𝒛𝒆̨ 𝒋𝒂𝒌 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐𝒘𝒊𝒆𝒎, 𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐𝒑𝒊𝒆𝒓𝒐 𝒐𝒅 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒂. 𝑵𝒊𝒆 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒂 𝒐 𝒄𝒐 𝒎𝒐𝒛̇𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒄́ 𝒂𝒍𝒆 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒐 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́, 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒇𝒐𝒕𝒌𝒊 𝒛 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓𝒆𝒎 𝒊 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒅 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒇 𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒊𝒆𝒈𝒊𝒆𝒎 𝒖𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒆̨ 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒛 𝒏𝒖𝒎𝒆𝒓𝒆𝒎 69. 𝑺𝒆𝒓𝒄𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒊𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒔𝒛𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆. 𝑴𝒐𝒅𝒍𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒅𝒖𝒄𝒉𝒖 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒄𝒉𝒐𝒄𝒊𝒂𝒛̇ 𝒕𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒑𝒐𝒍𝒖𝒃𝒊𝒍, 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛𝒈𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍 𝒄𝒉𝒐𝒄𝒊𝒂𝒛̇𝒃𝒚 𝒏𝒂 𝒘𝒔𝒑𝒐́𝒍𝒏𝒆 𝒇𝒐𝒕𝒌𝒊. 𝒁𝒂𝒑𝒖𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒅𝒓𝒛𝒘𝒊. 𝑵𝒊𝒌𝒕 𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒕𝒘𝒊𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒊 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛𝒂𝒘𝒓𝒐́𝒄𝒊𝒄́, 𝒌𝒊𝒆𝒅𝒚 𝒌𝒍𝒂𝒎𝒌𝒂 𝒅𝒐 𝒅𝒓𝒛𝒘𝒊 𝒖𝒄𝒉𝒚𝒍𝒊𝒍𝒂 𝒔𝒊𝒆̨. 𝑾 𝒅𝒓𝒛𝒘𝒊𝒂𝒄𝒉 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒂𝒍 𝑶𝑵. 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏. 𝑲𝒐𝒄𝒉𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒏𝒂𝒅 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒊 𝒐𝒑𝒓𝒐́𝒄𝒛 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒊𝒏𝒚 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒅𝒍𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒂𝒋𝒘𝒂𝒛̇𝒏𝒊𝒆𝒋𝒔𝒛𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂 𝒘 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒖. 𝑷𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒘𝒐𝒊𝒎𝒊 𝒄𝒖𝒕𝒆 𝒕𝒆̨𝒄𝒛𝒐́𝒘𝒌𝒂𝒎𝒊 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒚 𝒑𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍𝒏𝒆. 𝑷𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒐𝒔́ 𝒕𝒂𝒌 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒏𝒊𝒆, 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒊𝒌𝒕 𝒊𝒏𝒏𝒚 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍. 𝑾 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒐𝒄𝒛𝒂𝒄𝒉 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒘𝒊𝒅𝒂𝒄́ 𝒛𝒅𝒛𝒊𝒘𝒊𝒆𝒏𝒊𝒆, 𝒂𝒍𝒆 𝒕𝒆𝒛̇... 𝒄𝒐𝒔́ 𝒘 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒂𝒋𝒖... 𝒐𝒄𝒛𝒂𝒓𝒐𝒘𝒂𝒏𝒊𝒂? 𝑵𝒊𝒆𝒄𝒐 𝒔𝒑𝒆𝒔𝒛𝒚𝒍 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒘𝒛𝒓𝒐𝒌 𝒂𝒍𝒆 𝒖𝒔́𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆, 𝒛̇𝒆 𝒎𝒐́𝒋 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒏𝒚 𝒊𝒅𝒐𝒍 𝒘𝒍𝒂𝒔́𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒄𝒊 𝒄𝒆𝒏𝒏𝒆 𝒔𝒆𝒌𝒖𝒏𝒅𝒚 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒂 𝒏𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒊𝒆 𝒊 𝒈𝒂𝒑𝒊𝒆𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒅𝒆𝒃𝒊𝒍𝒌𝒆̨, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒐 𝒄𝒐 𝒐𝒅 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒉𝒄𝒆. 𝑫𝒍𝒂𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒂𝒄́ 𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒄́ 𝒛 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒌𝒊
-𝑯𝒊 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒊𝒅𝒐𝒍. 𝑪𝒐𝒖𝒍𝒅 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒑𝒉𝒐𝒕𝒐 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒕 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒑𝒉 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖? (𝑯𝒆𝒋 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎. 𝑴𝒐𝒈𝒍𝒂𝒃𝒚𝒎 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒄́ 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒛 𝒕𝒐𝒃𝒂 𝒛𝒅𝒋 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂𝒄́ 𝒐𝒅 𝒄𝒃 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒈𝒓𝒂𝒇?)
-𝑶𝒇 𝒄𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆 (𝒐𝒄𝒛𝒖𝒘𝒊𝒔́𝒄𝒊𝒆)- 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍 𝒊 𝒖𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒄𝒉𝒏𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒌𝒂𝒄𝒊𝒌𝒊𝒆𝒎 𝒖𝒔𝒕. 𝒁𝒓𝒐𝒃𝒊𝒍 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒛𝒆 𝒎𝒏𝒂 𝒛𝒅𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒆 𝒊 𝒑𝒐𝒅𝒑𝒊𝒔𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒌𝒂𝒓𝒕𝒄𝒆.
-𝑻𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖 (𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛 𝒎𝒊 𝒄𝒐𝒔́ 𝒐 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆)- 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒑𝒍𝒚𝒏𝒏𝒚𝒎 𝒂𝒏𝒈𝒊𝒆𝒍𝒔𝒌𝒊𝒎. 𝑱𝒆𝒈𝒐 𝒈𝒍𝒐𝒔 𝒃𝒚𝒍 𝒕𝒂𝒌𝒊 𝒌𝒐𝒋𝒂𝒄𝒚, 𝒄𝒛𝒖𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒌 𝒃𝒆𝒛𝒑𝒊𝒆𝒄𝒛𝒏𝒊𝒆...
-𝑰'𝒎 (𝒕𝒘𝒐𝒋𝒆 𝒊𝒎𝒊𝒆̨) 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒎 (𝒕𝒘𝒐́𝒋 𝒘𝒊𝒆𝒌) 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅.
𝑾𝒚𝒅𝒂𝒘𝒂𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒂𝒌𝒃𝒚 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒛 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒎 𝒋𝒂𝒌𝒃𝒚... 𝒑𝒐𝒛̇𝒂𝒅𝒂𝒏𝒊𝒆𝒎? 𝑻𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒄𝒐𝒔́ 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒏𝒆𝒈𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒛𝒂 𝒕𝒐 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒋𝒆𝒎𝒏𝒆𝒈𝒐. 𝑪𝒉𝒐𝒄𝒊𝒂𝒛̇ 𝒏𝒂 𝒑𝒆𝒘𝒏𝒐 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒘𝒊𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒐. 𝑵𝒊𝒆𝒔𝒕𝒆𝒕𝒚...
-𝑾𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒇𝒓𝒐𝒎 (𝑺𝒌𝒂𝒅 𝒑𝒐𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒔𝒛)?- 𝒛𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍
-𝑰'𝒎 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑷𝒐𝒍𝒂𝒏𝒅🇵🇱
𝑾𝒚𝒓𝒂𝒛́𝒏𝒊𝒆 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒛𝒂𝒊𝒏𝒕𝒓𝒚𝒈𝒐𝒘𝒂𝒍𝒐 𝒊 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍:
-𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌...? (𝒊 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒔𝒛 𝒑𝒐...?)
-𝑷𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉 - 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒖𝒎𝒏𝒊𝒆. 𝑾 𝒔𝒖𝒎𝒊𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛 𝒄𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒕𝒂𝒌𝒂 𝒅𝒖𝒎𝒏𝒂 𝒂𝒍𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒛𝒂𝒅𝒐𝒘𝒐𝒍𝒐𝒏𝒂 𝒛̇𝒆 𝒖𝒅𝒂𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒐𝒈𝒂𝒅𝒂𝒄́ 𝒛 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎. 𝑻𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒅𝒍𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒐 𝒘𝒂𝒛̇𝒏𝒆.
-𝑷𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉, 𝒑𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉... - 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒂𝒍𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒂𝒌 𝒋𝒂𝒌𝒃𝒚 𝒎𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒓𝒂𝒛 𝒛𝒈𝒘𝒂𝒍𝒄𝒊𝒄́. 𝑻𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒔𝒕𝒓𝒂𝒔𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒘𝒛𝒓𝒐𝒌𝒖 𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆𝒓𝒛𝒆 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒂𝒄. 𝑨 𝒋𝒆𝒛̇𝒆𝒍𝒊 𝒕𝒐 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒔́ 𝒑𝒆𝒅𝒐𝒇𝒊𝒍 𝒑𝒓𝒛𝒓𝒃𝒓𝒂𝒏𝒚 𝒛𝒂 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒂??? 𝑵𝒊𝒆𝒆... 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒑𝒆𝒘𝒏𝒐 𝒐𝒏 𝒂 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒘𝒚𝒅𝒂𝒋𝒆...
-𝑷𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉, 𝑷𝒐𝒍𝒊𝒔𝒉, 𝒖𝒔𝒕𝒂 𝒎𝒆 𝒑𝒐𝒍𝒊𝒛̇ - 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒛 𝒛𝒂𝒇𝒂𝒔𝒄𝒚𝒏𝒐𝒘𝒂𝒏𝒊𝒆𝒎 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒂𝒄 𝒎𝒊 𝒘 𝒐𝒄𝒛𝒚. 𝑷𝒓𝒛𝒚𝒈𝒓𝒚𝒛𝒍 𝒍𝒆𝒘𝒂 𝒘𝒂𝒓𝒈𝒆̨ 𝒊 𝒐𝒃𝒍𝒊𝒛𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨. 𝑷𝒐 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒊 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒐𝒅𝒔𝒖𝒏𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒊 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒂𝒄 𝒎𝒊 𝒘 𝒐𝒄𝒛𝒚
-𝑷𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎 𝒛𝒂 𝒕𝒂𝒎𝒕𝒐... 𝒍𝒆𝒑𝒊𝒆𝒋 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒊𝒅𝒛́, 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒍𝒆𝒑𝒊𝒆𝒋 𝒅𝒍𝒂 𝒏𝒂𝒔 𝒐𝒃𝒐𝒋𝒈𝒂. 𝑵𝒂𝒋𝒘𝒚𝒓𝒂𝒛́𝒏𝒊𝒆𝒋 𝒄𝒛𝒖𝒋𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒄𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒄𝒊𝒂𝒈.
-𝒀𝒐𝒖 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆? - 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒊𝒆𝒑𝒐𝒑𝒓𝒂𝒘𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒄𝒊𝒆𝒛̇ 𝒏𝒊𝒆 𝒐 𝒕𝒂𝒌𝒊 𝒑𝒐𝒄𝒊𝒂𝒈 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍𝒐. 𝑷𝒐 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒊 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒅𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒄𝒐𝒔́ 𝒅𝒐𝒕𝒂𝒓𝒍𝒐.
-𝑻𝒚 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒔𝒛 𝒑𝒐 𝑷𝒐𝒍𝒔𝒌𝒖??? - 𝒛𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒘𝒕𝒆𝒅𝒚 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒂𝒔𝒏𝒆. 𝑫𝒍𝒂𝒕𝒆𝒈𝒐 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓 𝒕𝒂𝒌 𝒈𝒍𝒖𝒑𝒌𝒐𝒘𝒂𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒔́𝒎𝒊𝒂𝒍, 𝒈𝒅𝒚 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒛 𝑷𝒐𝒍𝒌𝒊.
- 𝑵𝒂𝒖𝒄𝒛𝒚𝒄𝒛𝒚𝒍𝒆𝒎 𝒔𝒊𝒆̨, 𝒈𝒅𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒛 2 𝒎𝒊𝒆𝒔𝒊𝒂𝒄𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒆𝒎 𝒘 𝒛𝒘𝒊𝒂𝒛𝒌𝒖 𝒛 𝑷𝒐𝒍𝒌𝒂.
- 𝒄𝒛𝒆𝒎𝒖 𝒕𝒂𝒌 𝒌𝒓𝒐́𝒕𝒌𝒐? - 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒅𝒓𝒖𝒄𝒉𝒐𝒘𝒐, 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒑𝒐 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒐𝒑𝒂𝒎𝒊𝒆̇𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒛𝒂𝒎𝒌𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒖𝒔𝒕𝒂 - 𝒔𝒐𝒓𝒌𝒊 - 𝒅𝒐𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎.
- 𝑵𝒊𝒄 𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒛𝒌𝒐𝒅𝒛𝒊. 𝑷𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒅𝒓𝒂𝒅𝒛𝒊𝒍𝒂. 𝑶𝒌𝒂𝒛𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒂 𝒛𝒆 𝒎𝒏𝒂 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒅𝒍𝒂 𝒇𝒆𝒋𝒎𝒖 𝒂 𝒋𝒂𝒌 𝒛𝒏𝒂𝒍𝒂𝒛𝒍𝒂 𝒔𝒍𝒂𝒘𝒏𝒊𝒆𝒋𝒔𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒐𝒅𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒐𝒅 𝒓𝒂𝒛𝒖 𝒅𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒍𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂...
- 𝑾𝒔𝒑𝒐́𝒍𝒄𝒛𝒖𝒋𝒆̨. - 𝒖𝒔𝒊𝒂𝒅𝒍𝒂𝒎 𝒌𝒐𝒍𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒕𝒖𝒍𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 (𝒕𝒂, 𝒕𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒚𝒎𝒐́𝒘𝒌𝒆̨ 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒕𝒖𝒍𝒊𝒄́ 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒏𝒂𝒋𝒘𝒊𝒆̨𝒌𝒔𝒛𝒆𝒋 𝒎𝒊𝒍𝒐𝒔́𝒄𝒊 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒂, 𝒏𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒌𝒕𝒐 𝒃𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒌𝒐𝒓𝒛𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍 ?)
CZYTASZ
𝒁𝒘𝒊𝒂𝒛𝒆𝒌 𝒛 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎♡︎ - 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏
Romance𝑾𝒄𝒊𝒆𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒓𝒐𝒍𝒆̨ 𝒈𝒍𝒐́𝒘𝒏𝒆𝒋 𝒃𝒐𝒉𝒂𝒕𝒆𝒓𝒌𝒊, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒚𝒌𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛 𝒘𝒍𝒂𝒔𝒏𝒚𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎!