𝑷𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒃𝒚 𝒐𝒄𝒛𝒆𝒌𝒊𝒘𝒂𝒍 𝒛̇𝒆 𝒈𝒐 𝒓𝒐𝒛𝒖𝒎𝒊𝒆𝒎, 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒓𝒐𝒛𝒖𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑵𝒊𝒄𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒓𝒐𝒛𝒖𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑾 𝒐𝒈𝒐́𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒂 𝒐 𝒄𝒐 𝒎𝒖 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍𝒐. 𝑴𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒓𝒂𝒛̇𝒆𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒃𝒚 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒍 𝒅𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒎𝒔́ 𝒔𝒛𝒚𝒇𝒓𝒆𝒎 𝒄𝒛𝒚 𝒄𝒐𝒔́. 𝑾𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒘𝒔𝒌𝒂𝒛𝒚𝒘𝒂𝒍𝒂 𝒏𝒂 𝒕𝒐, 𝒛̇𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒏𝒏𝒂𝒎 𝒎𝒖 𝒄𝒐𝒔́ 𝒐𝒅𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́, 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒘𝒆𝒔𝒕𝒄𝒉𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒊 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍𝒂𝒎.
-𝑺𝒛𝒄𝒛𝒆𝒓𝒛𝒆 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒂 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒊 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊. 𝑱𝒂𝒌 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒂𝒍𝒆𝒔́? 𝒁 𝒄𝒛𝒚𝒎? 𝑪𝒛𝒚 𝒕𝒚? - 𝒛𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒂𝒄 𝒛̇𝒆 𝒎𝒂 𝒐𝒈𝒓𝒐𝒎𝒏𝒆 𝒘𝒚𝒓𝒛𝒖𝒕𝒚 𝒔𝒖𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒂 - 𝒄𝒛𝒚 𝒕𝒚 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒌𝒓𝒂𝒅𝒍𝒆𝒔́? 𝑷𝒓𝒐́𝒃𝒐𝒘𝒂𝒍𝒆𝒔́ 𝒛𝒂𝒃𝒊𝒄́? 𝒁𝒂𝒃𝒊𝒍𝒆𝒔́ 𝒌𝒐𝒈𝒐𝒔́ 𝒛 𝒎𝒐𝒊𝒄𝒉 𝒃𝒍𝒊𝒔𝒌𝒊𝒄𝒉? 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂𝒍𝒆𝒔́ 𝒄𝒐𝒔́ 𝒅𝒐 𝒌𝒐𝒈𝒐𝒔́ 𝒑𝒐𝒅𝒔𝒛𝒚𝒘𝒂𝒋𝒂𝒄 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒐𝒅𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆? 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒋𝒂 𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒂 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒊 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒊 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒛𝒂𝒎𝒊𝒂𝒓𝒖 𝒛𝒈𝒂𝒅𝒚𝒘𝒂𝒄́.
- 𝑷𝒐𝒔𝒍𝒖𝒄𝒉𝒂𝒋 𝒘𝒊𝒆𝒔𝒛 𝒛̇𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎 𝒛 𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒆𝒎? - 𝒛𝒂𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍.
- 𝑵𝒊𝒆 - 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒂𝒄 𝒎𝒖 𝒘 𝒐𝒄𝒛𝒚 - 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒛̇𝒆 𝒌𝒊𝒆𝒅𝒚𝒔́ 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒆𝒔́. - 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒍 𝒐 𝒕𝒚𝒎 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒎 𝒛 𝒘𝒚𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐́𝒘. (𝑱𝒂𝒌 𝒄𝒐𝒔́ 𝒕𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒓𝒂𝒛 𝒘𝒚𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒊𝒍𝒂𝒎, 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒏𝒂 𝒐𝒃𝒆𝒄𝒏𝒂 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒆̨ 𝒘 𝒛̇𝒂𝒅𝒏𝒚𝒎 𝒏𝒂𝒍𝒐𝒈𝒖).
- 𝑵𝒐 𝒕𝒂𝒎 𝒃𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒂𝒍𝒆 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒆𝒎. 𝑨𝒍𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒆𝒎 𝒏𝒂 𝒊𝒎𝒑𝒓𝒆𝒛𝒄𝒆 𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍 𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒍𝒆𝒎 𝒎𝒊𝒎𝒐 𝒛̇𝒆 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒂𝒍𝒌𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒌𝒊𝒆𝒎...
- 𝑵𝒐 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒊 𝒕𝒐 𝒎𝒂 𝒛𝒘𝒊𝒂𝒛𝒆𝒌 𝒛𝒆 𝒎𝒏𝒂? - 𝒏𝒊𝒆 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒕𝒓𝒂𝒄𝒊𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒖. 𝑵𝒐 𝒌𝒖𝒓𝒅𝒆 𝒏𝒊𝒆𝒄𝒉 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒓𝒆𝒔𝒛𝒄𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒓𝒛𝒖𝒄𝒊 𝒛 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒈𝒂𝒅𝒂𝒍 𝒛 𝒕𝒂𝒌𝒂 𝒊𝒅𝒊𝒐𝒕𝒌𝒂.
- 𝒏𝒐 𝒃𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒆𝒎 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒖𝒛𝒂𝒍𝒆𝒛̇𝒏𝒊𝒐𝒏𝒚 𝒐𝒅.... - 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒂𝒍.
𝒈𝒅𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒛𝒚𝒍 𝒑𝒐 𝒅𝒍𝒖𝒛̇𝒔𝒛𝒚𝒎 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒊𝒆, 𝒑𝒐𝒍𝒐𝒛̇𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒎𝒖 𝒅𝒍𝒐𝒏́ 𝒏𝒂 𝒓𝒂𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒖 𝒊 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒏𝒊𝒆
- 𝒑𝒐𝒔𝒍𝒖𝒄𝒉𝒂𝒋 𝒏𝒂 𝒑𝒆𝒘𝒏𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒛𝒍𝒂 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒐 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒛 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒅𝒖𝒔𝒊𝒔𝒛 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒏𝒊𝒆𝒔𝒊𝒆 𝒄𝒊 𝒖𝒍𝒈𝒆̨.
- 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒋𝒆𝒔𝒕 ***** (𝒋𝒃𝒄 𝒛𝒂𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒌𝒍𝒆𝒏́𝒔𝒕𝒘 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒑𝒊𝒔𝒂𝒍𝒂 𝒈𝒘𝒊𝒂𝒛𝒅𝒌𝒊. 1 𝒈𝒘𝒊𝒂𝒛𝒌𝒂 - 1 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂 𝒑𝒓𝒛𝒓𝒌𝒍𝒆𝒏́𝒔𝒕𝒘𝒂 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒄𝒛𝒆̨𝒔𝒕𝒐 𝒎𝒐𝒛̇𝒏𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒊𝒄́ 𝒑𝒐 𝒊𝒍𝒐𝒔́𝒄𝒊 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊.) 𝒄𝒐𝒔́ 𝒏𝒊𝒆𝒘𝒚𝒃𝒂𝒄𝒛𝒂𝒍𝒏𝒆𝒈𝒐. 𝑩𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆𝒔𝒛 𝒛𝒍𝒂 𝒂 𝒋𝒂 𝒘 *** 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒛̇𝒂𝒍𝒖𝒋𝒆̨.
- 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎. 𝑵𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒆𝒔́𝒍𝒊 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒛𝒆𝒃𝒖𝒋𝒆𝒔𝒛 𝒑𝒐𝒎𝒐𝒄𝒚 𝒕𝒐 𝒛𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒆̨ 𝒄𝒊 𝒑𝒐𝒎𝒐́𝒄 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒎𝒖𝒔𝒛𝒆̨ 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́ 𝒐 𝒄𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊 𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒆𝒔́ 𝒕𝒆𝒏 𝒕𝒆𝒎𝒂𝒕 𝒕𝒐 𝒔𝒍𝒖𝒄𝒉𝒂𝒎, 𝒄𝒐 𝒎𝒊 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒍𝒆𝒔́? 𝑶𝒅 𝒄𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒆𝒔́ 𝒖𝒛𝒂𝒍𝒆𝒛̇𝒏𝒊𝒐𝒏𝒚 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏?
- 𝒐𝒅 𝒔𝒆𝒌𝒔𝒖 - 𝒔𝒛𝒆𝒑𝒏𝒂𝒍 𝒄𝒊𝒄𝒉𝒐. (𝑰 𝒕𝒖 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒛𝒚 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒃𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒍𝒚 𝒔𝒉𝒔𝒉𝒉𝒔𝒉𝒔)
- 𝑪𝒛𝒚𝒍𝒊 𝒛̇𝒆 𝒎𝒚? - 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒓𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒍𝒂𝒔𝒏𝒚𝒎 𝒖𝒔𝒛𝒐𝒎, 𝒈𝒅𝒚𝒛̇ 𝒔𝒑𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒃𝒊𝒄́ 𝒄𝒛𝒚 𝒄𝒐 𝒂 𝒕𝒐 𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒊𝒍𝒐 𝒐 𝒄𝒐𝒔́ 𝒄𝒐 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒃𝒚𝒍𝒐, 𝒎𝒊𝒏𝒆̨𝒍𝒐 𝒊 𝒕𝒚𝒍𝒆?
- 𝒏𝒐 𝒅𝒐𝒔𝒚𝒑𝒂𝒍𝒆𝒎 𝒄𝒊 𝒑𝒊𝒈𝒖𝒍𝒌𝒆̨ 𝒈𝒘𝒂𝒍𝒕𝒖 𝒅𝒐 𝒘𝒄𝒛𝒐𝒓𝒂𝒋𝒔𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒏𝒂𝒑𝒐𝒋𝒖 - 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍. 𝑾𝒊𝒅𝒂𝒄́ 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒑𝒐 𝒏𝒊𝒎 𝒛̇𝒆 𝒃𝒚𝒍 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒔𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒛̇𝒆𝒏𝒐𝒘𝒂𝒏𝒚 𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒂 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒂.
- 𝑨 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒅𝒂𝒍𝒆𝒋 𝒖𝒛𝒂𝒍𝒆𝒛̇𝒏𝒊𝒐𝒏𝒚? 𝑩𝒐 𝒛 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒐 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒔𝒛, 𝒕𝒐 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒏𝒂 𝒕𝒐 𝒘𝒔𝒌𝒂𝒛𝒖𝒋𝒆.
- 𝑵𝒐 𝒘𝒍𝒂𝒔́𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐 𝒕𝒐 𝒐𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒆𝒎 𝒄𝒊 𝒐 𝒕𝒚𝒎 𝒂𝒍𝒉𝒐𝒌𝒐𝒍𝒖 𝒃𝒐 𝒛 𝒕𝒚𝒎 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒅𝒐𝒔𝒍𝒐𝒘𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒂 𝒔𝒂𝒎𝒂 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒂. 𝑱𝒂𝒌 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒆̨ 𝒔𝒆𝒌𝒔𝒐𝒘𝒏𝒂 𝒌𝒐𝒃𝒊𝒆𝒕𝒆̨ 𝒕𝒐 𝒐𝒅 𝒓𝒂𝒛𝒖 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒂 𝒖𝒘𝒊𝒆𝒔́𝒄́ 𝒊.... 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎. 𝑺𝒕𝒓𝒂𝒔𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎. 𝑷𝒐𝒃𝒊𝒋 𝒎𝒏𝒊𝒆, 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒄𝒛 𝒏𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆, 𝒐𝒌𝒓𝒂𝒅𝒏𝒊𝒋 𝒎𝒏𝒊𝒆, 𝒑𝒐𝒛𝒘𝒊𝒋, 𝒛𝒂𝒃𝒊𝒆𝒓𝒛 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒂 𝒌𝒐𝒎𝒊𝒔𝒂𝒓𝒊𝒂𝒕. 𝑶𝒃𝒊𝒆𝒄𝒖𝒋𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒅𝒚 𝒄𝒊𝒆̨ 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒕𝒌𝒏𝒆̨. 𝑷𝑹𝒁𝒀𝑺𝑰𝑬𝑮𝑨𝑴.
- 𝑵𝒐 𝒋𝒂 𝒃𝒚𝒎 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒘𝒐𝒍𝒂𝒍𝒂 𝒛̇𝒆𝒃𝒚𝒎𝒊 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒄𝒉 𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒔𝒊𝒆̨𝒈𝒂𝒍. - 𝒘𝒚𝒎𝒔𝒌𝒏𝒆̨𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒔𝒊𝒆̨.
- 𝒄𝒐? - 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒄𝒛𝒚 𝒛̇𝒂𝒓𝒕𝒖𝒋𝒆̨ 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒛̇𝒂𝒓𝒕𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑺𝒂𝒎𝒂 𝒍𝒆𝒅𝒘𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒎 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒚𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒛𝒂𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒊𝒂𝒍𝒂 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒂 𝒃𝒚𝒍𝒂 𝒎𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒋𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒏𝒂 𝒓𝒆̨𝒌𝒆̨.
𝑷𝒐𝒄𝒂𝒍𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒍𝒆𝒌𝒌𝒐 𝒘 𝒖𝒔𝒕𝒂 𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒄𝒏𝒊𝒆𝒋, 𝒕𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒃𝒂𝒓𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋 𝒏𝒂𝒎𝒊𝒆̨𝒕𝒏𝒊𝒆. 𝑷𝒐 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒊 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒐𝒅𝒆𝒑𝒄𝒉𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒐𝒅 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆.
- 𝑷𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒋𝒂...
- 𝑳𝒆𝒑𝒊𝒆𝒋 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒏𝒊𝒄 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐́𝒘. 𝑪𝒛𝒚 𝒕𝒚... 𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒆̨ 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒔𝒛?
- 𝑶𝒄𝒛𝒚𝒘𝒊𝒔́𝒄𝒊𝒆 𝒂𝒍𝒆 𝒛 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒐 𝒈𝒂𝒅𝒂𝒔𝒛 𝒕𝒐 𝒕𝒚 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆, 𝒑𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒔𝒛𝒖𝒌𝒂𝒍𝒆𝒔́ 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒋𝒔́ 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒌𝒊 𝒅𝒐 𝒓𝒖𝒄𝒉𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒕𝒂𝒌?
- 𝑵𝒊𝒆 𝒏𝒐 𝒄𝒐𝒔́ 𝒕𝒚 - 𝒐𝒃𝒓𝒖𝒔𝒛𝒚𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒎𝒐́𝒋 𝒊𝒅𝒐𝒍.
- 𝑺𝒐𝒓𝒌𝒊, 𝒄𝒉𝒚𝒃𝒂 𝒛́𝒍𝒆 𝒄𝒊𝒆̨ 𝒐𝒄𝒆𝒏𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒓𝒛𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒎𝒊𝒍𝒐𝒔́𝒄́ 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒂 𝒐𝒅𝒘𝒛𝒂𝒋𝒆𝒎𝒏𝒊𝒂 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒖𝒄𝒛𝒖𝒄𝒊𝒂! - 𝒛𝒂𝒘𝒐𝒍𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒕𝒖𝒍𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐.
𝒕𝒚𝒎 𝒓𝒂𝒛𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒋𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒐𝒑𝒍𝒂𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒚𝒍𝒆, 𝒛̇𝒆 𝒛 𝒓𝒂𝒅𝒐𝒔́𝒄𝒊
𝑴𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒅𝒛𝒊𝒆𝒋𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒕𝒐 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒔𝒆𝒏 𝒍𝒆𝒄𝒛 𝒋𝒂𝒘𝒂. 𝑾𝒓𝒆𝒔𝒛𝒄𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒏𝒂𝒃𝒊𝒆𝒓𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒆𝒏𝒔𝒖. 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒖 𝒃𝒐𝒌𝒖 𝒐𝒅𝒘𝒊𝒆𝒄𝒛𝒏𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉𝒂 𝒊 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂. 𝑨 𝒎𝒐𝒛̇𝒆 𝒛𝒂 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒍𝒖𝒈𝒐 𝒓𝒐́𝒘𝒏𝒊𝒆𝒛̇ 𝒄𝒉𝒍𝒐𝒑𝒂𝒌𝒂. 𝑼𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒄𝒉𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒔𝒛𝒆𝒓𝒐𝒌𝒐 𝒏𝒂 𝒕𝒂 𝒎𝒚𝒔́𝒍. 𝑺𝒂𝒎𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒄𝒛𝒆𝒎𝒖, 𝒂𝒍𝒆 𝒎𝒐́𝒋 𝒖𝒊𝒆𝒄𝒉 𝒘𝒚𝒈𝒍𝒂𝒅𝒂𝒍 𝒎𝒆𝒈𝒂 𝒔𝒛𝒕𝒖𝒄𝒛𝒏𝒊𝒆 (𝒘 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒖 𝒄𝒊𝒂𝒈𝒍𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒘 𝒍𝒂𝒛𝒊𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒘 𝒍𝒖𝒔𝒕𝒓𝒛𝒆 𝒏𝒂𝒅 𝒖𝒎𝒚𝒘𝒂𝒍𝒌𝒂).
- 𝒂 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 - 𝒖𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒄𝒉𝒏𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒃𝒍𝒂𝒅𝒐 𝑱𝒂𝒄𝒆. 𝑾𝒊𝒅𝒂𝒄̌ 𝒛̇𝒆 𝒃𝒚𝒍 𝒛𝒎𝒊𝒆𝒔𝒛𝒂𝒏𝒚 𝒕𝒂 𝒄𝒂𝒍𝒂 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒂 𝒃𝒐 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒌𝒐𝒓𝒛𝒚𝒔𝒕𝒂𝒍 𝒊 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒂𝒎 𝒄𝒉𝒍𝒐𝒑𝒂 𝒛𝒈𝒍𝒐𝒔𝒊𝒄́ 𝒏𝒂 𝒑𝒐𝒍𝒊𝒄𝒋𝒆̨ 𝒂 𝒛𝒂𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒛𝒆̨ 𝒛𝒆 𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆̨𝒔́𝒄𝒊𝒂.
- 𝑾𝒊𝒆𝒔𝒛 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒏𝒂 𝒕𝒓𝒛𝒆𝒛́𝒘𝒐 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒏𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒍𝒆𝒑𝒊𝒆𝒋 𝒓𝒖𝒄𝒉𝒂𝒄́ - 𝒔𝒛𝒆𝒑𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒎𝒖 𝒔𝒆𝒌𝒔𝒐𝒘𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒐 𝒖𝒄𝒉𝒂.
𝑺𝒂𝒎𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒄𝒐 𝒘𝒚𝒑𝒓𝒂𝒘𝒊𝒂𝒎, 𝒂𝒍𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒂 𝒛̇𝒆 𝒐𝒅 𝒍𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒓𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎, 𝒂𝒃𝒚 𝒘𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒆𝒅𝒍. 𝑾 𝒏𝒐𝒄𝒚 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒑𝒂𝒄́ 𝒕𝒐 𝒘𝒚𝒐𝒃𝒓𝒂𝒛̇𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒏𝒂𝒔𝒛𝒆 𝒘𝒔𝒑𝒐́𝒍𝒏𝒆 𝒑𝒊𝒌𝒂𝒏𝒕𝒏𝒆 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒌𝒊, 𝒂𝒍𝒆 𝒘𝒕𝒆𝒅𝒚 𝒘𝒚𝒅𝒂𝒘𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒐 𝒂𝒃𝒔𝒌𝒓𝒂𝒌𝒄𝒋𝒂 - 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒄𝒊𝒆𝒛̇ 𝒐𝒏 𝒏𝒂𝒘𝒆𝒕 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐́𝒘𝒊 𝒘 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒋𝒆̨𝒛𝒚𝒌𝒖. 𝑻𝒂𝒌 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒏𝒂𝒋𝒎𝒏𝒊𝒆𝒋 𝒘𝒕𝒆𝒅𝒚 𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑪𝒐 𝒏𝒂𝒋𝒍𝒆𝒑𝒔𝒛𝒆, 𝒑𝒐 𝒑𝒐𝒍𝒔𝒌𝒖 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒍 𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒆̨ 𝒎𝒆𝒈𝒂 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒛𝒆 𝒊 𝒈𝒅𝒚𝒃𝒚𝒎 𝒈𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒏𝒂𝒍𝒂, 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒃𝒚𝒎, 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒓𝒐𝒅𝒛𝒐𝒏𝒚 𝑷𝒐𝒍𝒂𝒌. 𝑵𝒊𝒆𝒅𝒕𝒆𝒕𝒚 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒂𝒛̇ 𝒕𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒔𝒛 𝒌𝒓𝒂𝒋 𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒐𝒔𝒕𝒂𝒍 𝒛𝒂𝒔𝒛𝒄𝒛𝒚𝒄𝒐𝒏𝒚 𝒕𝒆𝒏 𝒔𝒑𝒐𝒔𝒐́𝒃 ¯\_(ツ)_/¯𝑶𝒌 𝒐𝒈𝒐́𝒍𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒓𝒐𝒛𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒆, 𝒘 𝒏𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒚𝒎 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒕𝒆𝒓𝒂𝒛 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒃𝒆̨𝒅𝒂 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒚 18+ 𝒂𝒍𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒂 𝒛̇𝒆 𝒋𝒂 𝒂𝒏𝒊 𝒑𝒐𝒓𝒏𝒉𝒖𝒃𝒂 𝒏𝒊𝒈𝒅𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒈𝒍𝒂𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒘𝒊𝒄𝒂 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒅𝒐𝒔́𝒘𝒊𝒂𝒅𝒄𝒛𝒆𝒏́ 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒊 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒂𝒍𝒂 𝒊𝒎𝒑𝒓𝒐𝒘𝒊𝒛𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒐𝒔́ 𝒕𝒐 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆😻
CZYTASZ
𝒁𝒘𝒊𝒂𝒛𝒆𝒌 𝒛 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎♡︎ - 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏
Romance𝑾𝒄𝒊𝒆𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒓𝒐𝒍𝒆̨ 𝒈𝒍𝒐́𝒘𝒏𝒆𝒋 𝒃𝒐𝒉𝒂𝒕𝒆𝒓𝒌𝒊, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒚𝒌𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛 𝒘𝒍𝒂𝒔𝒏𝒚𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎!