𝑷𝒓𝒛𝒆𝒏𝒊𝒆𝒔́𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒔𝒚𝒑𝒊𝒂𝒍𝒏𝒊 𝒊 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒚𝒋𝒂𝒍 𝒛 𝒔𝒛𝒂𝒇𝒌𝒊 𝒏𝒐𝒄𝒏𝒆𝒋 𝒑𝒂𝒄𝒛𝒌𝒆̨ 𝒑𝒓𝒆𝒛𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒚𝒘.
- 𝑷𝒓𝒛𝒆𝒛𝒐𝒓𝒏𝒚 𝒛𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒖𝒃𝒆𝒛𝒑𝒊𝒆𝒄𝒛𝒐𝒏𝒚 - 𝒎𝒓𝒖𝒈𝒏𝒂𝒍 𝒅𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐 𝒄𝒛𝒚𝒎 𝒑𝒐𝒔𝒑𝒊𝒆𝒔𝒛𝒚𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒃𝒐 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒚𝒘𝒂𝒍.
𝑷𝒐𝒔́𝒑𝒊𝒆𝒔𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒚𝒎 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒊𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒊 𝒓𝒐𝒛𝒃𝒊𝒆𝒓𝒂𝒄́ 𝒏𝒂𝒘𝒛𝒂𝒋𝒆𝒎.
- 𝑾 𝒏𝒐𝒄𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒋𝒓𝒛𝒂𝒍𝒆𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒂𝒛̇ 𝒕𝒂𝒌 𝒕𝒘𝒐𝒊𝒎 𝒄𝒚𝒄𝒌𝒐𝒎. 𝑻𝒂𝒌𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒂 𝒛̇𝒆 𝒎𝒂𝒔𝒛 𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒆̨ 𝒃𝒐𝒈 𝒌𝒍𝒂𝒎𝒐𝒕𝒚. - 𝒔𝒛𝒆𝒑𝒏𝒂𝒍 𝒎𝒊 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒅𝒐 𝒖𝒄𝒉𝒂 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒎 𝒄𝒉𝒐𝒍𝒆𝒓𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒆𝒌𝒔𝒐𝒘𝒏𝒚𝒎 𝒈𝒍𝒐𝒔𝒆𝒎.
- 𝑨 𝒋𝒂 𝒎𝒐𝒛̇𝒆 𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒈𝒍𝒂𝒅𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒂𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒛𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒔𝒛 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒄 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒂𝒎𝒊𝒆̨𝒕𝒂𝒎. 𝑵𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒛̇𝒆 𝒎𝒂𝒔𝒛 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒅𝒖𝒛̇𝒆𝒈𝒐...
𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒄𝒂𝒍𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒔𝒛𝒚𝒋𝒆̨, 𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐𝒓𝒔. 𝒁𝒂𝒄𝒛𝒂𝒍 𝒋𝒆̨𝒄𝒛𝒆𝒄́ 𝒛 𝒓𝒐𝒔𝒌𝒐𝒔𝒛𝒚 𝒄𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒔𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒅𝒏𝒊𝒆𝒄𝒂𝒋𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒃𝒍𝒂𝒈𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒐, 𝒃𝒚 𝒘𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒆𝒅𝒍.
𝑶𝒏 𝒏𝒂𝒕𝒐𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒛 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎𝒖 𝒘𝒍𝒐𝒛̇𝒚𝒍 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒆𝒏𝒊𝒔𝒂 𝒅𝒐 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒋 𝒅𝒛𝒊𝒖𝒓𝒚. 𝑫𝒛𝒊𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒐 𝒕𝒂𝒌 𝒔𝒕𝒓𝒂𝒔𝒛𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒛𝒚𝒃𝒌𝒐. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒂𝒍 𝒑𝒐𝒓𝒖𝒔𝒛𝒂𝒄́ 𝒃𝒊𝒐𝒅𝒓𝒂𝒎𝒊, 𝒄𝒐 𝒔𝒑𝒓𝒂𝒘𝒊𝒍𝒐 𝒛̇𝒆 𝒅𝒐𝒔𝒛𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒓𝒈𝒂𝒛𝒎𝒖. 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒆𝒏𝒊𝒔𝒂 𝒅𝒐 𝒔𝒘𝒐𝒊𝒄𝒉 𝒖𝒔𝒕 𝒊 𝒑𝒓𝒐́𝒃𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒆𝒑𝒄𝒉𝒏𝒂𝒄́ 𝒈𝒐 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒋𝒈𝒍𝒆̨𝒃𝒊𝒆𝒋. 𝑶𝒏 𝒑𝒊𝒆𝒔́𝒄𝒊𝒍 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒑𝒊𝒆𝒓𝒔𝒊, 𝒑𝒐𝒅𝒄𝒛𝒂𝒔 𝒈𝒅𝒚 𝒋𝒂 𝒅𝒍𝒂𝒘𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒔𝒑𝒆𝒓𝒎𝒂. 𝑶𝒏 𝒃𝒚𝒍 𝒕𝒂𝒌 𝒄𝒉𝒐𝒍𝒆𝒓𝒏𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒚, 𝒕𝒂𝒌 𝒄𝒉𝒐𝒍𝒆𝒓𝒏𝒊𝒆 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍𝒏𝒚. 𝑲𝒐𝒄𝒉𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒏𝒂𝒅 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒊 𝒄𝒉𝒄𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎, 𝒂𝒃𝒚 𝒕𝒂 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒂 𝒏𝒊𝒈𝒅𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂. 𝑷𝒐𝒕𝒆𝒎 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒍𝒐𝒛̇𝒚𝒍 𝒎𝒊 𝒑𝒂𝒍𝒄𝒆 𝒅𝒐 𝒄𝒊𝒑𝒚.
- 𝑪𝒛𝒖𝒋𝒆̨ 𝒋𝒂𝒌𝒂 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒎𝒐𝒌𝒓𝒂. 𝑱𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒎𝒐𝒋𝒂 𝒊 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒎𝒐𝒋𝒂 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒏𝒊𝒆. - 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍, 𝒈𝒅𝒚 𝒘𝒚𝒋𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒆𝒏𝒊𝒔𝒂 𝒛 𝒖𝒔𝒕.
𝑵𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒏𝒐́𝒘 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒓𝒈𝒂𝒛𝒎, 𝒛𝒓𝒆𝒔𝒛𝒕𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒋𝒆𝒅𝒆𝒏.
𝑷𝒐 𝒌𝒊𝒍𝒌𝒖 𝒈𝒐𝒅𝒛𝒊𝒏𝒂𝒄𝒉 𝒘𝒓𝒆𝒔𝒛𝒄𝒊𝒆 𝒛𝒏𝒂𝒍𝒆𝒛́𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍𝒏𝒂 𝒑𝒐𝒛𝒚𝒄𝒋𝒆̨ 𝒛𝒂𝒔𝒑𝒐𝒌𝒂𝒋𝒂𝒋𝒂𝒄𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒛𝒆 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒛𝒆𝒃𝒚. 𝑱𝒂 𝒍𝒆𝒛̇𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒘 𝒓𝒐𝒛𝒌𝒓𝒐𝒌𝒖 𝒛 𝒍𝒆𝒌𝒌𝒐 𝒑𝒐𝒅𝒏𝒊𝒆𝒔𝒊𝒐𝒏𝒚𝒎𝒊 𝒏𝒐𝒈𝒂𝒎𝒊 ( 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒐𝒘𝒊 𝒍𝒂𝒕𝒘𝒊𝒆𝒋 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒘𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒆𝒋𝒔́𝒄́ ). 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒏𝒂𝒕𝒐𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒚𝒍 𝒘 𝒅𝒐𝒔́𝒄́ 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒚𝒇𝒊𝒄𝒛𝒏𝒆𝒋 𝒑𝒐𝒛𝒚𝒄𝒋𝒊. 𝑵𝒂𝒋𝒍𝒆𝒑𝒔𝒛𝒆 𝒄𝒉𝒚𝒃𝒂 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒌𝒓𝒆𝒔́𝒍𝒆𝒏𝒊𝒆, 𝒛̇𝒆 𝒑𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒖 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒖𝒋𝒆𝒛̇𝒅𝒛̇𝒂𝒍. 𝑶𝒃𝒐𝒋𝒆 𝒓𝒐́𝒘𝒏𝒊𝒆𝒛̇ 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒚𝒎 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒊𝒆 𝒄𝒂𝒍𝒚 𝒄𝒛𝒂𝒔 𝒄𝒂𝒍𝒐𝒘𝒂𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂𝒎𝒊𝒆̨𝒕𝒏𝒊𝒆 𝒛 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒓𝒘𝒂𝒎𝒊 𝒏𝒂 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒄𝒊𝒆 𝒐𝒅𝒅𝒆𝒄𝒉𝒖. 𝑩𝒚𝒍𝒐 𝒏𝒂𝒎 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍𝒏𝒊𝒆 𝒊 𝒐𝒃𝒐𝒋𝒆 𝒄𝒛𝒖𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚, 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒄 𝒘𝒊𝒆̨𝒄𝒆𝒋 𝒏𝒂𝒎 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒛𝒆𝒃𝒂. 𝑺𝒑𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒘 𝒕𝒆𝒋 𝒑𝒐𝒛𝒚𝒄𝒋𝒊 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒅𝒛𝒊𝒏𝒚, 𝒅𝒐𝒑𝒐́𝒌𝒊 𝒌𝒕𝒐𝒔́ 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒆𝒅𝒍 𝒑𝒐 𝒏𝒂𝒔𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖. 𝑩𝒚𝒍 𝒕𝒐 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚 𝒃𝒚𝒍 𝒛𝒂𝒏𝒊𝒆𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒐𝒏𝒚, 𝒃𝒐 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒅𝒃𝒊𝒆𝒓𝒂𝒍 𝒐𝒅 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒇𝒐𝒏𝒖. 𝑴𝒐́𝒘𝒊𝒍 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒐𝒋𝒂𝒄 𝒘 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒅𝒑𝒐𝒌𝒐𝒋𝒖 𝒕𝒂𝒌𝒛̇𝒆 𝒏𝒂𝒔 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍.
- 𝑷𝒓𝒛𝒆𝒑𝒓𝒂𝒔𝒛𝒂𝒎 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒚, 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒆𝒎 𝒐𝒅𝒆𝒃𝒓𝒂𝒄́. 𝒁 𝒓𝒆𝒔𝒛𝒕𝒂 𝒕𝒆𝒓𝒂𝒛 𝒓𝒂𝒄𝒛𝒆𝒋 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒛𝒃𝒚𝒕𝒏𝒊𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒆̨, 𝒘𝒑𝒂𝒅𝒏𝒊𝒋 𝒛𝒂 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒔́ 𝒌𝒊𝒍𝒌𝒂 𝒅𝒏𝒊.
- 𝑷𝒐𝒑𝒊𝒆****** 𝒄𝒊𝒆̨ 𝑱𝒂𝒄𝒆? 𝑪𝒐 𝒕𝒚 𝒕𝒂𝒎 𝒓𝒐𝒃𝒊𝒔𝒛?
𝑾𝒔𝒛𝒆𝒅𝒍 𝒅𝒐 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒔𝒚𝒑𝒊𝒂𝒍𝒏𝒊 𝒊 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍 𝒏𝒂𝒔. 𝑩𝒚𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒛𝒂𝒛̇𝒆𝒏𝒐𝒘𝒂𝒏𝒊 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒐𝒅 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆 𝒐𝒅𝒆𝒓𝒘𝒂𝒄́ 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒅𝒂𝒍𝒆𝒋 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒓𝒖𝒄𝒉𝒂𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚, 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒛̇𝒆 𝒏𝒂 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒐𝒄𝒛𝒂𝒄𝒉.
- 𝑱𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒆̨, 𝒏𝒂 𝒓𝒆𝒔𝒛𝒄𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒔́ 𝒘 𝒍𝒐́𝒛̇𝒌𝒖 𝒛 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒛𝒊𝒘𝒂 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒏𝒌𝒂 𝒛𝒂𝒎𝒊𝒂𝒔𝒕 𝒕𝒚𝒄𝒉 𝒊𝒅𝒐𝒕𝒚𝒄𝒛𝒏𝒚𝒄𝒉 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒕𝒚𝒕𝒖𝒕𝒆𝒌? - 𝒛𝒂𝒘𝒐𝒍𝒂𝒍, 𝒘𝒚𝒓𝒂𝒛́𝒏𝒊𝒆 𝒖𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆̨𝒔́𝒍𝒊𝒘𝒊𝒐𝒏𝒚.
- 𝑨 𝒄𝒐, 𝒘𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛𝒏𝒂𝒄𝒊𝒆? - 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍 𝑱𝒂𝒄𝒆.
- 𝑺𝒑𝒐𝒕𝒌𝒂𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘𝒄𝒛𝒐𝒓𝒂𝒋 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍𝒖 𝒄𝒂𝒍𝒌𝒊𝒆𝒎 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒛 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒑𝒂𝒅𝒆𝒌. 𝑻𝒐 𝒐𝒏 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒊 𝒈𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒛𝒏𝒂𝒋𝒅𝒖𝒋𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒘𝒐́𝒋 𝒑𝒐𝒌𝒐́𝒋. - 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒖𝒎𝒏𝒂, 𝒃𝒐 𝒅𝒘𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒎𝒂𝒓𝒛𝒐𝒏𝒆 𝒛𝒏𝒂𝒋𝒐𝒎𝒐𝒔́𝒄𝒊 𝒘 1 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒏́ 𝒕𝒐 𝒅𝒍𝒂 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒍𝒂𝒅𝒂 𝒘𝒚𝒄𝒛𝒚𝒏. 𝑪𝒐́𝒛̇ 𝒋𝒂𝒌 𝒘𝒊𝒅𝒂𝒄́ 𝒃𝒊𝒋𝒆̨ 𝒓𝒆𝒌𝒐𝒓𝒅𝒚.
𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒆 𝒏𝒂 𝒏𝒂𝒔 𝒑𝒐𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒚𝒍 𝒊 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒂𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒛𝒚𝒄𝒉 𝒐𝒄𝒛𝒂𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒔𝒕𝒖𝒓𝒃𝒐𝒘𝒂𝒄́. 𝒎𝒊𝒂𝒍 𝒘𝒊𝒆̨𝒌𝒔𝒛𝒆𝒈𝒐 𝒐𝒅 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒂 𝒂𝒍𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒘 𝒐𝒈𝒐́𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒓𝒖𝒔𝒛𝒚𝒍𝒐. 𝑴𝒊𝒎𝒐 𝒕𝒐 𝒃𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒂 𝒔𝒚𝒕𝒖𝒂𝒄𝒋𝒂 𝒅𝒐𝒔́𝒄́ 𝒛𝒅𝒛𝒊𝒘𝒊𝒐𝒏𝒂.
- 𝑶𝒏 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒖𝒛𝒂𝒍𝒆𝒛̇𝒏𝒊𝒐𝒏𝒚 𝒐𝒅 𝒔𝒂𝒎𝒆𝒈𝒐 𝒔𝒊𝒆𝒃𝒊𝒆. 𝑴𝒂 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒔𝒋𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒔𝒘𝒐𝒊𝒎 𝒑𝒖𝒏𝒌𝒄𝒊𝒆, 𝒕𝒂𝒌 𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒐 𝒐𝒑𝒊𝒔𝒚𝒘𝒂𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒘 𝑵𝒊𝒆𝒃𝒆𝒛𝒑𝒊𝒆𝒄𝒛𝒏𝒚𝒎 𝑯𝒆𝒏𝒓𝒚𝒌𝒖. 𝑫𝒂𝒏 𝑺𝒄𝒉𝒏𝒆𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒑𝒊𝒔𝒛𝒂𝒄 𝒔𝒄𝒆𝒏𝒂𝒓𝒊𝒖𝒔𝒛 𝒅𝒐𝒅𝒂𝒍 𝒅𝒐 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒕𝒓𝒐𝒄𝒉𝒆̨ 𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒛𝒊𝒘𝒚𝒄𝒉 𝒊𝒏𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂𝒄𝒋𝒊. - 𝒘𝒚𝒔𝒛𝒆𝒑𝒕𝒂𝒍 𝒎𝒊 𝒅𝒐 𝒖𝒄𝒉𝒂 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒂𝒄 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒛𝒂𝒌𝒍𝒐𝒑𝒐𝒕𝒂𝒏𝒊𝒆.
- 𝑯𝒆𝒋 𝑱𝒂𝒄𝒆, 𝒎𝒐́𝒈𝒍𝒃𝒚𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒍𝒂𝒄𝒛𝒚𝒄́? - 𝒔𝒑𝒚𝒕𝒂𝒍 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓.
- 𝑨 𝒐𝒅 𝒌𝒊𝒆𝒅𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒔𝒕𝒂𝒍𝒆𝒔́ 𝒃𝒚𝒄́ 𝒔𝒂𝒎𝒐𝒘𝒚𝒔𝒕𝒂𝒓𝒄𝒛𝒂𝒍𝒏𝒚? 𝒁𝒂𝒑𝒐𝒎𝒊𝒋!
- 𝑵𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒆̨ - 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒂𝒄 𝒕𝒐 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒍 𝒔𝒆𝒌𝒔𝒐𝒘𝒏𝒂 𝒎𝒊𝒏𝒆̨ 𝒊 𝒓𝒐𝒛𝒆𝒓𝒘𝒂𝒍 𝒌𝒐𝒔𝒛𝒖𝒍𝒌𝒆̨.
𝑩𝒐𝒛̇𝒆, 𝒄𝒐 𝒛𝒂 𝒑𝒆𝒅𝒐𝒇𝒊𝒍 - 𝒑𝒐𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒂𝒍𝒂𝒎. 𝑪𝒉𝒐𝒄𝒊𝒂𝒛̇ 𝒛 𝒅𝒓𝒖𝒈𝒊𝒆𝒋 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒚 𝒍𝒖𝒃𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒆𝒅𝒐𝒇𝒊𝒍𝒂. 𝑵𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒂 𝒎𝒊 𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒔𝒕𝒂𝒑𝒊. 𝑪𝒐 𝒕𝒐, 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒆!
- 𝑰𝒅𝒛́ 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒔𝒕𝒂𝒅! - 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒌𝒏𝒂𝒍 𝑱𝒂𝒄𝒆.
- 𝑱𝒆𝒔𝒕 𝒏𝒂 𝒎𝒂𝒌𝒔𝒂 𝒖𝒛𝒂𝒍𝒆𝒛̇𝒏𝒊𝒐𝒏𝒚 𝒐𝒅 𝒎𝒂𝒔𝒕𝒖𝒓𝒃𝒂𝒄𝒋𝒊. - 𝒐𝒅𝒑𝒂𝒓𝒍 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒂𝒄, 𝒛̇𝒆 𝑪𝒐𝒐𝒑𝒆𝒓 𝒘𝒚𝒄𝒉𝒐𝒅𝒛𝒂𝒄 𝒄𝒂𝒍𝒚 𝒄𝒛𝒂𝒔 𝒃𝒂𝒘𝒊𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒔𝒘𝒐𝒊𝒎 𝒑𝒆𝒏𝒊𝒔𝒆𝒎.
𝑷𝒐𝒕𝒆𝒎 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒈𝒍𝒐𝒅𝒏𝒂. 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍, 𝒛̇𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒈𝒍𝒐𝒅𝒏𝒚 𝒊 𝒑𝒐𝒔𝒛𝒍𝒊𝒔̌𝒎𝒚 𝒅𝒐 𝒌𝒖𝒄𝒉𝒏𝒊 𝒄𝒐𝒔́ 𝒛𝒋𝒆𝒔́𝒄́. 𝑨𝒍𝒆 𝒘𝒕𝒆𝒅𝒚 𝒑𝒐𝒋𝒂𝒘𝒊𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎 - 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒂𝒄́ 𝒃𝒆𝒛 𝒏𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒌𝒖𝒏𝒅𝒚, 𝒛𝒓𝒆𝒔𝒛𝒕𝒂 𝒐𝒏 𝒃𝒆𝒛𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒆𝒛̇. 𝑷𝒐𝒔𝒛𝒍𝒊𝒔́𝒎𝒚 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒅𝒐 𝒍𝒐𝒅𝒐́𝒘𝒌𝒊 𝒃𝒆̨𝒅𝒂𝒄 𝒘 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒊 𝒘 𝒄𝒛𝒂𝒔𝒊𝒆 𝒈𝒅𝒚 𝒔𝒛𝒖𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒋𝒆𝒅𝒛𝒆𝒏𝒊𝒂, 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒑𝒚𝒄𝒉𝒂𝒍 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒑𝒆𝒏𝒊𝒔𝒂 𝒅𝒐 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒋 𝒄𝒊𝒑𝒚.
- 𝑴𝒐𝒄𝒏𝒊𝒆𝒋, 𝒎𝒐𝒄𝒏𝒊𝒆𝒋! - 𝒌𝒓𝒛𝒚𝒄𝒛𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒐𝒅𝒏𝒊𝒆𝒄𝒐𝒏𝒂.
𝑵𝒊𝒆𝒔𝒕𝒆𝒕𝒚 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒂𝒌 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐𝒛̇𝒆𝒎𝒚 𝒕𝒂𝒌 𝒛̇𝒚𝒄́. 𝑻𝒚𝒍𝒆 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐, 𝒛̇𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒐𝒃𝒓𝒂𝒛̇𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒐𝒃𝒊𝒆 𝒂𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒌𝒖𝒏𝒅𝒚 𝒃𝒆𝒛 𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒘𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 (*)
CZYTASZ
𝒁𝒘𝒊𝒂𝒛𝒆𝒌 𝒛 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎♡︎ - 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏
Romance𝑾𝒄𝒊𝒆𝒍 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘 𝒓𝒐𝒍𝒆̨ 𝒈𝒍𝒐́𝒘𝒏𝒆𝒋 𝒃𝒐𝒉𝒂𝒕𝒆𝒓𝒌𝒊, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒚𝒌𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛 𝒘𝒍𝒂𝒔𝒏𝒚𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎!