𝑺𝒑𝒐𝒕𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂

235 5 0
                                    

𝑺𝒊𝒆𝒎𝒂𝒂 <3
𝑻𝒉𝒙 𝒛𝒂 𝒕𝒐 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒔𝒛
𝑺𝒑𝒆𝒍𝒏𝒊𝒂𝒎 𝒔𝒘𝒐𝒋𝒆 𝒑𝒊𝒔𝒂𝒓𝒔𝒌𝒊𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒋𝒆, 𝒂 𝒋𝒆𝒔́𝒍𝒊 𝒄𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒅𝒐𝒃𝒂 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒋 𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒉𝒆𝒋𝒕𝒖𝒋
𝑴𝒂𝒎 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒚𝒇𝒊𝒄𝒛𝒏𝒚 𝒔𝒕𝒚𝒍 𝒑𝒊𝒔𝒂𝒏𝒊𝒂, 𝒛𝒂𝒂𝒌𝒄𝒆𝒑𝒕𝒖𝒋 𝒕𝒐 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒛𝒆̨
𝑵𝒘𝒎 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒊𝒍𝒆 𝒕𝒖 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒓𝒐𝒛𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒐́𝒘
𝑲𝒂𝒛̇𝒅𝒚 𝒓𝒐𝒛𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍 𝒎𝒊𝒏𝒊𝒎𝒖𝒎 1000 𝒔𝒍𝒐𝒘
𝑪𝒐𝒔́ 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒆:
-𝒎𝒂𝒎 14 𝒍𝒂𝒕
-𝒊𝒅𝒐𝒍 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏
-𝒎𝒂𝒎 𝒂𝒖𝒕𝒚𝒛𝒎 (𝒎𝒐𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒚𝒄 𝒘𝒂𝒛̇𝒏𝒂 𝒊𝒏𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂𝒄𝒋𝒂 𝒃𝒐 𝒘 𝒛𝒘𝒊𝒂𝒛𝒌𝒖 𝒛 𝒕𝒚𝒎 𝒎𝒐́𝒋 𝒔𝒕𝒚𝒍 𝒑𝒊𝒔𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒑𝒐𝒅𝒐𝒃𝒏𝒐 𝒅𝒐𝒔́𝒄́ 𝒔𝒑𝒆𝒄𝒚𝒇𝒊𝒄𝒛𝒏𝒚)
-𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒃𝒆 𝒂 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓
-𝒊𝒅𝒌 𝒄𝒐 𝒕𝒖 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂𝒄́
𝑴𝒊𝒍𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒛𝒚𝒕𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒔𝒖𝒏!

𝑨𝒉𝒂 𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒍𝒊𝒄𝒛𝒚𝒔𝒛 𝒏𝒂 𝒂𝒌𝒄𝒋𝒆̨ 𝒛 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒎 𝒕𝒐 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒓𝒐𝒛𝒅𝒛𝒊𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒆𝒛𝒛𝒄𝒛𝒆 𝒈𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒚𝒌𝒂𝒎, 𝒂 𝒋𝒆𝒅𝒚𝒏𝒊𝒆 𝒐 𝒏𝒊𝒎 𝒘𝒔𝒑𝒐𝒎𝒊𝒏𝒂𝒎 𝒕𝒂𝒌𝒛̇𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒄𝒐𝒔́ 𝒕𝒐 𝒎𝒐𝒛̇𝒆𝒔𝒛 𝒔́𝒎𝒊𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒄𝒓𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒂𝒄́.

𝑾𝒓𝒂𝒄𝒂𝒋𝒂𝒄 𝒛𝒆 𝒔𝒛𝒌𝒐𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒛 𝒛̇𝒂𝒅𝒏𝒚𝒄𝒉 𝒔𝒊𝒍 𝒏𝒂𝒈𝒍𝒆 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒖𝒍𝒊𝒄𝒚 𝒑𝒆𝒘𝒏𝒂 𝒓𝒆𝒌𝒍𝒂𝒎𝒆̨. 𝑩𝒚𝒍𝒂 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂 𝒏𝒂 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒆𝒋 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂𝒏𝒆, 𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒌𝒐𝒏𝒌𝒖𝒓𝒔 𝒊 𝒌𝒕𝒐 𝒛𝒅𝒐𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆̨𝒄𝒆𝒋 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒏𝒂 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒋𝒔́ 𝒘𝒚𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒐𝒏𝒆𝒋 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒛 𝒃𝒊𝒖𝒓𝒐 𝒑𝒐𝒅𝒓𝒐́𝒛̇𝒚 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒋𝒊, 𝒃𝒆̨𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒎𝒊𝒂𝒍 𝒅𝒂𝒓𝒎𝒐𝒘𝒚 𝒘𝒚𝒋𝒂𝒛𝒅 𝒏𝒂 𝒘𝒆𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒅𝒐 𝑯𝒊𝒔𝒛𝒑𝒂𝒏𝒊𝒊. 𝒁𝒂𝒊𝒏𝒕𝒓𝒚𝒈𝒐𝒘𝒂𝒍𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒏𝒂 𝒄𝒐 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒏́ 𝒘𝒊𝒅𝒛𝒊 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆 𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚, 𝒂𝒍𝒆 𝒛𝒊𝒏𝒈𝒏𝒐𝒓𝒐𝒘𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒐 𝒊 𝒘𝒐𝒍𝒏𝒚𝒎 𝒌𝒓𝒐𝒌𝒊𝒆𝒎 𝒘𝒆𝒔𝒛𝒍𝒂𝒎 𝒅𝒐 𝒅𝒐𝒎𝒖. 𝒁𝒅𝒋𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒃𝒖𝒕𝒚 𝒊 𝒑𝒐𝒍𝒐𝒛̇𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒂 𝒍𝒐́𝒛̇𝒌𝒖 𝒛 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒇𝒐𝒏𝒆𝒎. 𝑺𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒛𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒂 𝒘𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒐𝒛̇𝒍𝒊𝒘𝒚𝒄𝒉 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒋𝒂𝒄𝒉, 𝒂 𝒏𝒂𝒔𝒕𝒆̨𝒑𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒃𝒆𝒋𝒓𝒛𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒇𝒊𝒍𝒎 𝒑𝒕. 𝑫𝒆𝒕𝒆𝒌𝒕𝒚𝒘 𝑿𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒏𝒂 𝒕𝒓𝒐𝒑𝒊𝒆. 𝑱𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒍𝒎, 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒎 𝒈𝒍𝒐́𝒘𝒏𝒂 𝒓𝒐𝒍𝒆̨ 𝒈𝒓𝒂 𝒎𝒐́𝒋 𝒊𝒅𝒐𝒍, 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏. 𝑮𝒅𝒚 𝒎𝒐́𝒘𝒊𝒆̨ 𝒊𝒏𝒏𝒚𝒎 𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒏 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎, 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛𝒆 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒔́𝒎𝒊𝒆𝒋𝒂 𝒂𝒍𝒆 𝒋𝒂 𝒌𝒐𝒎𝒑𝒍𝒆𝒕𝒏𝒊𝒆 𝒊𝒄𝒉 𝒏𝒊𝒆 𝒓𝒐𝒛𝒖𝒎𝒊𝒆𝒎. 𝑷𝒓𝒛𝒆𝒄𝒊𝒆𝒛̇ 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒄 𝒛𝒍𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒊𝒆𝒄̌ 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂! 𝒁𝒂𝒘𝒔𝒛𝒆 𝒊𝒎 𝒕𝒐 𝒕𝒍𝒖𝒎𝒂𝒄𝒛𝒆̨ 𝒂𝒍𝒆 𝒐𝒏𝒊 𝒏𝒂 𝒕𝒐 𝒛̇𝒆 𝒕𝒐 𝒂𝒌𝒕𝒐𝒓 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄𝒊𝒆̨𝒄𝒚 (𝒑𝒐𝒏𝒊𝒆𝒌𝒂𝒅 𝒎𝒂𝒋𝒂 𝒓𝒂𝒄𝒋𝒆̨ 𝒃𝒐 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒂𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒄𝒌𝒆𝒍𝒐𝒅𝒆𝒐𝒏 𝒏𝒊𝒃𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒔𝒂 𝒅𝒍𝒂 𝒅𝒐𝒓𝒐𝒔𝒍𝒚𝒄𝒉 𝒂𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒆̨𝒅𝒛𝒆𝒋 𝒅𝒍𝒂 𝒎𝒍𝒐𝒅𝒛𝒊𝒆𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒛 𝒅𝒍𝒂 𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄𝒊). 𝑨 𝒑𝒐𝒛𝒂 𝒕𝒚𝒎 𝒈𝒖𝒚𝒔, 𝒃𝒆𝒛 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒔𝒂𝒅𝒚!!! 𝑵𝒊𝒆𝒏𝒂𝒘𝒊𝒅𝒛𝒆 𝒍𝒖𝒅𝒛𝒊 𝒇𝒍𝒆𝒙𝒖𝒋𝒂𝒄𝒚𝒄𝒉 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒑𝒂𝒍𝒂 𝒑𝒊𝒋𝒂 𝒊 𝒄́𝒑𝒂𝒋𝒂. 𝑵𝒊𝒆 𝒏𝒂 𝒕𝒚𝒎 𝒑𝒐𝒍𝒆𝒈𝒂 𝒅𝒐𝒋𝒓𝒛𝒂𝒍𝒐𝒔́𝒄́ 𝒂 𝒑𝒐𝒔𝒊𝒂𝒅𝒂𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒂 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒂𝒎 𝒏𝒊𝒆 𝒔́𝒘𝒊𝒂𝒅𝒄𝒛𝒚 𝒐 𝒎𝒐𝒊𝒎 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒎𝒔́ 𝒐𝒑𝒐́𝒛́𝒏𝒊𝒆𝒏𝒊𝒖 𝒓𝒐𝒛𝒘𝒐𝒋𝒐𝒘𝒚𝒎 𝒄𝒛𝒚 𝒄𝒐𝒔́. 𝑨𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒔𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒖𝒇𝒂𝒄́ 𝒍𝒖𝒅𝒛𝒊𝒐𝒎 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒕𝒆𝒓𝒂𝒛 𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒂𝒎 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒋𝒂𝒄𝒊𝒐́𝒍 𝒊 𝒘 𝒔𝒖𝒎𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒓𝒐𝒃𝒊𝒆̨ 𝒔𝒂𝒎𝒂. 𝑨𝒍𝒆 𝒘𝒓𝒂𝒄𝒂𝒋𝒂𝒄, 𝒈𝒅𝒚 𝒇𝒊𝒍𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒔𝒌𝒐𝒏́𝒄𝒛𝒚𝒍, 𝒛𝒆𝒓𝒌𝒏𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎𝒂 𝒃𝒐 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒔𝒛𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒆 𝒊 𝒂𝒛̇ 𝒑𝒐𝒅𝒔𝒌𝒐𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒛 𝒓𝒂𝒅𝒐𝒔́𝒄𝒊. 𝑻𝒐 𝒛𝒏𝒂𝒄𝒛𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒛 𝒑𝒐𝒘𝒐𝒅𝒖 𝒑𝒐𝒘𝒊𝒂𝒅𝒐𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒂 𝒃𝒐 𝒏𝒊𝒄 𝒄𝒊𝒆𝒌𝒂𝒘𝒆𝒈𝒐 𝒎𝒊 𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒔𝒛𝒍𝒐, 𝒂𝒍𝒆 𝒛 𝒑𝒐𝒘𝒐𝒅𝒖 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒐 𝒛𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒔𝒕𝒓 𝒈𝒍𝒐́𝒘𝒏𝒆𝒋. 𝑴𝒚𝒔́𝒍𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛̇𝒆 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒐𝒑𝒍𝒂𝒄𝒛𝒆̨ 𝒛 𝒓𝒂𝒅𝒐𝒔́𝒄𝒊 𝒊 𝒕𝒂𝒌 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒔𝒕𝒂𝒍𝒐. (𝑻𝒂, 𝒔𝒆𝒓𝒊𝒐 𝒎𝒂𝒎 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒌𝒄𝒋𝒆 𝒏𝒂 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒕𝒚𝒑𝒖 𝒓𝒛𝒆𝒄𝒛𝒚 𝑿𝑫). 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝒘𝒔𝒕𝒂𝒘𝒊𝒍 𝒏𝒐𝒘𝒆 𝒛𝒅𝒋𝒆̨𝒄𝒊𝒆! 𝑵𝒊𝒃𝒚 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒄 𝒘𝒊𝒆𝒍𝒌𝒊𝒆𝒈𝒐 𝒂𝒍𝒆 𝒐𝒏 𝒓𝒛𝒂𝒅𝒌𝒐 𝒄𝒐𝒔́ 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒌𝒖𝒋𝒆 𝒂 𝒕𝒆𝒓𝒂𝒛 𝒘𝒓𝒆𝒔𝒛𝒄𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒐𝒔́ 𝒏𝒐𝒘𝒆𝒈𝒐!! 𝑰 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒅𝒐𝒅𝒂𝒕𝒆𝒌 𝒛 𝑯𝒊𝒔𝒛𝒑𝒂𝒏𝒊! 𝑱𝒂 𝒕𝒂𝒎 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒓𝒊𝒆𝒏𝒕𝒖𝒋𝒆 𝒋𝒂𝒌𝒊 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒌𝒓𝒂𝒋 𝒑𝒂𝒕𝒓𝒛𝒂𝒄 𝒏𝒂 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒔́ 𝒛𝒂𝒃𝒚𝒕𝒌𝒊 𝒊 𝒕𝒚𝒎 𝒓𝒂𝒛𝒆𝒎 𝒓𝒐́𝒘𝒏𝒊𝒆𝒛̇ 𝒘 𝒕𝒆𝒋 𝒌𝒘𝒆𝒔𝒕𝒊𝒊 𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒂𝒃𝒍𝒚𝒔𝒍𝒂𝒎 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒍𝒊𝒈𝒆𝒏𝒄𝒋𝒂, 𝒂𝒍𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒂 𝒐𝒛𝒏𝒂𝒄𝒛𝒐𝒏𝒂 𝒍𝒐𝒌𝒂𝒍𝒊𝒛𝒂𝒄𝒋𝒂 𝒘 𝑴𝒂𝒅𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒂 𝒂𝒛̇ 𝒕𝒂𝒌 𝒈𝒍𝒖𝒑𝒊𝒂 𝒕𝒐 𝒋𝒂 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕𝒆𝒎, 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒅𝒛𝒊𝒆𝒄́ 𝒛̇𝒆 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒚𝒕 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒘𝒍𝒂𝒔́𝒏𝒊𝒆 𝒘 𝑯𝒊𝒔𝒛𝒑𝒂𝒏𝒊𝒊. 𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒌𝒐𝒋𝒂𝒓𝒛𝒚𝒄́ 𝒇𝒂𝒌𝒕𝒚 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒛𝒍𝒐 𝒅𝒐 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒛̇𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒘𝒚𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒘 𝒌𝒐𝒏𝒌𝒖𝒓𝒔𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒐𝒋𝒂𝒅𝒆̨ 𝒕𝒂𝒎 𝒈𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒐𝒃𝒆𝒄𝒏𝒊𝒆 𝒎𝒐́𝒋 𝒊𝒅𝒐𝒍!!! 𝒂 𝒋𝒂 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒎 𝒈𝒐 𝒏𝒂𝒅 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒊 𝒛𝒓𝒐𝒃𝒊𝒆̨ 𝒅𝒐𝒔𝒍𝒐𝒘𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒛 𝒏𝒊𝒎 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒌𝒂𝒄́.
𝑷𝒐𝒔𝒕𝒂𝒏𝒐𝒘𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒔𝒛𝒚𝒃𝒌𝒐 𝒛𝒂𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒍𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒕𝒂𝒎𝒕𝒂 𝒂𝒑𝒌𝒆̨ 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒂 𝒎𝒐𝒈𝒍𝒂 𝒐𝒅𝒎𝒊𝒆𝒏𝒊𝒄́ 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆 𝒏𝒂 𝒅𝒐𝒃𝒓𝒆. 𝑩𝒚𝒍𝒂 𝒐𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒆𝒈𝒂 𝒑𝒐𝒅𝒐𝒃𝒏𝒂 𝒅𝒐 𝒕𝒊𝒌𝒕𝒐𝒌𝒂, 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒛̇𝒆 𝒏𝒂𝒛𝒚𝒘𝒂𝒍𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒎𝒂𝒅𝒗𝒊𝒅𝒔. 𝑻𝒐 𝒎𝒂𝒅 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒘𝒛𝒊𝒆̨𝒍𝒐 𝒏𝒂𝒋𝒑𝒓𝒂𝒘𝒅𝒐𝒃𝒐𝒅𝒐𝒃𝒏𝒊𝒆𝒋 𝒐𝒅 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒚𝒕𝒖 𝒄𝒛𝒚𝒍𝒊 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 𝒘 𝒕𝒚𝒎 𝒔𝒂𝒎𝒚𝒎 𝒌𝒓𝒂𝒋𝒖 𝒂𝒍𝒆 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒎𝒊𝒆𝒔́𝒄𝒊𝒆 𝒄𝒐 𝒎𝒐́𝒋 𝒊𝒅𝒐𝒍 𝑨𝑨𝑨𝑨
𝑨 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒘𝒍𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒂𝒑𝒌𝒆̨ 𝒊 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒈𝒂𝒓𝒏𝒊𝒂𝒄́ 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒔́ 𝒕𝒓𝒆𝒏𝒅𝒚 𝒊𝒕𝒅. 𝑨𝒑𝒌𝒂 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂 300 𝒑𝒐𝒃𝒓𝒂𝒏́ 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒎𝒚𝒔́𝒍𝒆̨ 𝒛̇𝒆 𝒐𝒌𝒐𝒍𝒐 100 𝒐𝒃𝒔 𝒅𝒂 𝒎𝒊 𝒘𝒊𝒏𝒂. 𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒑𝒓𝒐𝒔𝒊𝒄́ 𝒍𝒖𝒅𝒛𝒊 𝒐 𝒐𝒃𝒔 𝒛𝒂 𝒐𝒃𝒔, 𝒃𝒐 𝒏𝒊𝒈𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒐 𝒏𝒂𝒑𝒊𝒔𝒂𝒏𝒆 𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒐 𝒛𝒂𝒌𝒂𝒛𝒂𝒏𝒆. 𝑱𝒖𝒛̇ 𝒑𝒐 𝒄𝒉𝒘𝒊𝒍𝒊 𝒅𝒘𝒊𝒆 𝒐𝒔𝒐𝒃𝒚 𝒐𝒅𝒅𝒂𝒍𝒚 𝒎𝒊 𝒐𝒃𝒔 𝒕𝒂𝒌𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 98 𝒐𝒔𝒐́𝒃 𝒅𝒐 𝒎𝒐𝒋𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒆𝒍𝒖... 𝒕𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒕 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆 𝒍𝒂𝒕𝒘𝒆 𝒃𝒐 𝒎𝒂𝒍𝒐 𝒐𝒔𝒐𝒃 𝒛 𝒕𝒆𝒋 𝒂𝒑𝒌𝒊 𝒌𝒐𝒓𝒛𝒚𝒔𝒕𝒂 𝒊 𝒔𝒛𝒌𝒐𝒅𝒂 𝒈𝒂𝒅𝒂𝒄́ 𝒂𝒍𝒆 𝒛𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒘𝒔𝒕𝒂𝒘𝒊𝒂𝒄́ 𝒎𝒐𝒋𝒆 𝒆𝒅𝒊𝒕𝒚 𝒛 𝑱𝒂𝒄𝒆'𝒎, 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒆 𝒛𝒘𝒚𝒌𝒍𝒆 𝒘𝒔𝒕𝒂𝒘𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂 𝒚𝒕, 𝒊𝒈, 𝒕𝒕 𝒊 𝒕𝒘𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓𝒂. 𝑱𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒛 𝒏𝒊𝒄𝒉 𝒑𝒐 𝒈𝒐𝒅𝒛𝒊𝒏𝒊𝒆 𝒛𝒚𝒔𝒌𝒂𝒍 100 𝒘𝒚𝒔́𝒘𝒊𝒆𝒕𝒍𝒆𝒏́ 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒛𝒍𝒐 𝒎𝒊 6 𝒐𝒃𝒔.
𝑱𝑼𝒛̇ 𝑻𝒀𝑳𝑲𝑶 92!!!
𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒚𝒘𝒂𝒄́ 𝒕𝒓𝒆𝒏𝒅𝒚 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒆𝒔́ 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒆 𝒊 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆 𝒕𝒂𝒎. 𝒁𝒐𝒃𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒏𝒂 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒍𝒆 𝒊𝒏𝒏𝒚𝒄𝒉 𝒊 𝒋𝒂𝒌 𝒏𝒂𝒓𝒂𝒛𝒊𝒆 18 𝒕𝒐𝒏𝒂𝒋𝒘𝒊𝒆̨𝒄𝒆𝒋 𝒐𝒃𝒔. 𝑨𝒍𝒆 𝒏𝒊𝒄 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒏𝒆𝒈𝒐 𝒃𝒐 𝒕𝒂 𝒂𝒑𝒌𝒂 𝒊𝒔𝒕𝒏𝒊𝒆𝒋𝒆 𝒐𝒅 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒔́ 5 𝒈𝒐𝒅𝒛𝒐𝒏...
𝒐𝒅 𝒕𝒚𝒄𝒉 𝒕𝒂𝒏́𝒄𝒐́𝒘 𝒅𝒐𝒔𝒛𝒍𝒚 𝒎𝒊 2 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒓𝒘𝒂𝒄𝒋𝒆, 𝒕𝒂𝒌𝒛̇𝒆 𝒋𝒆𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆 90....
𝒁𝒂𝒄𝒛𝒆̨𝒍𝒂𝒎 𝒌𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕𝒐𝒘𝒂𝒄́ 𝒌𝒂𝒛̇𝒔𝒚 𝒇𝒊𝒍𝒎𝒊𝒌 𝒏𝒂 𝒕𝒆𝒋 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒋𝒊 𝒊 𝒐𝒄𝒛𝒚𝒘𝒊𝒔́𝒄𝒊𝒆 𝒃𝒚𝒍𝒂𝒎 𝒎𝒊𝒍𝒂 𝒅𝒍𝒂 𝒎𝒐𝒊𝒄𝒉 𝒑𝒐𝒕𝒆𝒏𝒄𝒋𝒂𝒍𝒏𝒚𝒄𝒉 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒐𝒓𝒐́𝒘. 𝑵𝒊𝒆𝒔𝒕𝒆𝒕𝒚 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒓𝒐𝒛𝒖𝒎𝒊𝒆𝒍𝒊 𝒊 𝒌𝒊𝒍𝒌𝒂 𝒐𝒔𝒐́𝒃 𝒏𝒂𝒘𝒆𝒕 𝒛𝒂𝒛𝒏𝒂𝒄𝒛𝒚𝒍𝒐 𝒇𝒖𝒏𝒌𝒄𝒋𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆 𝒍𝒖𝒃𝒊𝒆̨ 𝒑𝒓𝒛𝒚 𝒎𝒐𝒊𝒏 𝒑𝒓𝒐𝒇𝒊𝒍𝒖. 𝑺𝒎𝒖𝒕𝒏𝒆 𝒋𝒂𝒌 𝒄𝒂𝒍𝒆 𝒛̇𝒚𝒄𝒊𝒆. 𝑶 𝒕𝒚𝒎 𝒕𝒆𝒛̇ 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒊 𝒐 𝒅𝒛𝒊𝒘𝒐 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒏𝒊𝒆𝒛́𝒍𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒚𝒋𝒆̨𝒍𝒐. 𝑾𝒔𝒛𝒚𝒔𝒄𝒚 𝒑𝒊𝒔𝒂𝒍𝒊 𝒎𝒊 𝒛́𝒆 𝒎𝒊 𝒘𝒔𝒑𝒐́𝒍𝒄𝒛𝒖𝒉𝒂 𝒊𝒕𝒅. 𝑨𝒉𝒂 𝒊 𝒛𝒂𝒑𝒐𝒎𝒏𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒐 𝒏𝒂𝒋𝒘𝒂𝒛̇𝒂𝒏𝒊𝒆𝒋𝒔𝒛𝒚𝒎!!! 𝑫𝒐𝒔𝒛𝒍𝒐 𝒎𝒊 𝒂𝒛̇ 79 𝒐𝒃𝒔!!!! 𝑨 𝒂 𝒂 𝒂 𝒂 𝒂  𝒂 𝒂 𝒂 𝒂𝒂 𝒂 𝒂 𝒂
𝑵𝒊𝒆 𝒘𝒊𝒆𝒓𝒛𝒆̨ 𝒘 𝒕𝒐𝒐𝒐!!!!
𝑫𝒓𝒖𝒈𝒊 𝒓𝒂𝒛 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒔𝒂𝒎𝒆𝒈𝒐 𝒅𝒏𝒊𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒑𝒐𝒑𝒍𝒂𝒌𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒛𝒆 𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆̨𝒔́𝒄𝒊𝒂 𝒃𝒐 𝒋𝒖𝒛̇ 𝒕𝒚𝒍𝒌𝒐 11 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘....
𝒑𝒐 𝒈𝒐𝒅𝒛𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒏𝒂𝒈𝒓𝒚𝒘𝒂𝒏𝒊𝒂 𝒎𝒊𝒂𝒍𝒂𝒎 216 𝒐𝒃𝒔 (𝒄𝒛𝒚𝒍𝒊 2/3 𝒍𝒖𝒅𝒛𝒊 𝒛 𝒕𝒆𝒋 𝒂𝒑𝒍𝒊𝒌𝒂𝒄𝒋𝒊 𝒎𝒏𝒊𝒆 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒓𝒘𝒐𝒘𝒂𝒍𝒐)
𝑶𝒌𝒂𝒛𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆 𝒛𝒆 𝒇𝒂𝒌𝒕𝒚𝒄𝒛𝒃𝒊𝒆 𝒋𝒖𝒛 𝒘𝒚𝒔𝒕𝒂𝒓𝒙𝒛𝒚 𝒊 𝒅𝒐𝒔𝒕𝒂𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒆𝒃 𝒃𝒊𝒍𝒆𝒕 𝒏𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒔𝒂𝒎𝒐𝒍𝒐𝒕𝒆𝒎 𝒘 𝒐𝒗𝒊𝒆 𝒔𝒕𝒓𝒐𝒏𝒚 𝒐𝒓𝒂𝒛 𝒇𝒐𝒕𝒆𝒍 𝒏𝒂 𝒎𝒊𝒆𝒋𝒔𝒄𝒖. 𝑾 𝒔𝒖𝒎𝒊𝒆 𝒕𝒐 𝒘𝒔𝒛𝒚𝒔𝒕𝒌𝒐 𝒃𝒓𝒎𝒖𝒂𝒍𝒐 𝒋𝒂𝒌 𝒋𝒂𝒌𝒊𝒔́ 𝒔𝒄𝒂𝒎 𝒃𝒐 𝒕𝒂𝒌 𝒏𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒘𝒅𝒆̨ 𝒛𝒂 𝒕𝒐 𝒛𝒆 𝒔𝒆 𝒕𝒂𝒎 𝒑𝒂𝒓𝒆̨ 𝒇𝒊𝒍𝒎𝒊𝒌𝒐́𝒔 𝒏𝒂 𝒊𝒄𝒉 𝒑𝒍𝒂𝒕𝒇𝒐𝒓𝒎𝒆̨ 𝒘𝒓𝒛𝒖𝒄𝒊𝒍𝒂𝒎 𝒕𝒐 𝒐𝒏𝒊 𝒋𝒖𝒛 𝒐𝒅 𝒓𝒂𝒛𝒖 𝒎𝒊 𝒌𝒖𝒑𝒖𝒋𝒂 𝒃𝒊𝒍𝒆𝒕 𝒅𝒐 𝑴𝒂𝒅𝒓𝒚𝒕𝒖 𝒊 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍 𝒐𝒑𝒍𝒂𝒄𝒂𝒋𝒂. 𝑨𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒏𝒂 𝒔𝒛𝒄𝒛𝒆̨𝒔́𝒄𝒊𝒆 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒚𝒍 𝒔𝒄𝒂𝒎 𝒃𝒐 𝒃𝒚𝒎 𝒔𝒊𝒆 𝒛𝒏𝒐𝒘𝒖 𝒑𝒐𝒑𝒍𝒂𝒍𝒂𝒍𝒂 𝒕𝒚𝒍𝒆 𝒛̇𝒆 𝒘𝒕𝒆𝒅𝒚 𝒕𝒐 𝒛𝒆 𝒔𝒎𝒖𝒕𝒌𝒖, 𝒊 𝒐𝒌𝒂𝒛𝒂𝒍𝒐 𝒔𝒊𝒆 𝒛𝒆 𝒎𝒂𝒎 5-𝒈𝒘𝒊𝒂𝒛𝒅𝒌𝒐𝒘𝒚 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍 𝒂𝒂𝒂𝒂𝒂 𝒎𝒆𝒈𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒋𝒂𝒓𝒂𝒎. 𝑨𝒉𝒂 𝒊 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍 𝒛 𝒕𝒆𝒈𝒐 𝒄𝒐 𝒘𝒊𝒆𝒎 𝒏𝒂𝒛𝒚𝒘𝒂 𝒔𝒊𝒆̨ 𝒕𝒂𝒌 𝒔𝒂𝒎𝒐 𝒋𝒂𝒌 𝒕𝒆𝒏, 𝒘 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒎 𝒂𝒌𝒕𝒖𝒂𝒍𝒏𝒊𝒆 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒃𝒚𝒘𝒂 𝒎𝒐́𝒋 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒏𝒚 𝑱𝒂𝒄𝒆 💓💓💓💓💓 𝑨 𝒘𝒂𝒕𝒑𝒊𝒆̨ 𝒛̇𝒆𝒃𝒚 𝒃𝒚𝒍𝒚 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒅𝒘𝒂 𝒘𝒊𝒆̨𝒄 𝒓𝒂𝒛𝒆𝒎 𝒛 𝒏𝒊𝒎 𝒘 𝒉𝒐𝒕𝒆𝒍𝒖 𝒃𝒆̨𝒅𝒆̨. 𝑶𝒎𝒈 𝒄𝒐𝒔́ 𝒄𝒖𝒅𝒐𝒘𝒏𝒆𝒈𝒐𝒐𝒐𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒐 𝒏𝒊𝒆 𝒘𝒚𝒕𝒓𝒛𝒚𝒎𝒂𝒎.... 𝒌𝒐𝒄𝒉𝒂𝒎 𝒛𝒚𝒄𝒊𝒘 𝒊 𝒏𝒊𝒆𝒏𝒂𝒘𝒊𝒅𝒛𝒆̨ 𝒋𝒆𝒅𝒏𝒐𝒄𝒛𝒆𝒔́𝒏𝒊𝒆 𝑿𝑫 𝑪𝑯𝑶𝑪𝑰𝑨𝒁 𝑾 𝑻𝑬𝑱 𝑪𝑯𝑾𝑰𝑳𝑰 𝑻𝑶 𝑮𝑳𝑶𝑾𝑵𝑰𝑬 𝑴𝑨𝑴 𝑷𝑶𝑾𝑶𝑫 𝑫𝑶 𝑲𝑶𝑪𝑯𝑨𝑵𝑰𝑨

𝒁𝒘𝒊𝒂𝒛𝒆𝒌 𝒛 𝒊𝒅𝒐𝒍𝒆𝒎♡︎ - 𝑱𝒂𝒄𝒆 𝑵𝒐𝒓𝒎𝒂𝒏Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz