Ανακοίνωση tys2023

86 13 4
                                    

Γεια σας αγαπητοί μας φίλοι!
Ελπίζουμε να είστε όλοι και όλες καλά!

Τώρα που σας έχουμε εδώ μαζεμένους θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είστε πιστοί μας συνοδοιπόροι στον κόσμο της συγγραφής όλα αυτά τα χρόνια!

Θα θέλαμε όμως να ζητήσουμε την βοήθεια σας...

Είμαστε μόνο 5 και δυστυχώς αλλά και ευτυχώς έχουμε όλοι τις ζωές μας και τις υποχρεώσεις μας, οπότε ήρθε εκείνη η ώρα που πρέπει να σας ζητήσουμε να συνδράμετε κι εσείς στην προσπάθεια μας.

Τα TYS 2023 θα συνεχίσουν φέτος την παράδοση!

Αλλά για να συμβεί αυτό και για να έχουμε τα αποτελέσματα εντός του 2023, θα χρειαστεί να μπείτε στην παρέα μας έστω και προσωρινά.

Αυτό που ζητάμε είναι βοήθεια στην ανάγνωση/κριτική των ιστοριών.

Προσφέρουμε αρχική εκπαίδευση ως προς το τι περιμένουμε να δούμε σε μία ιστορία σύμφωνα με το είδος της, θα χρειαστεί να γνωρίζετε βασικά πράγματα σχετικά με ορθογραφία, σύνταξη κλπ ώστε να μπορέσετε να κρίνετε την ιστορία που θα διαβάσετε και συνέπεια ως προς τους χρόνους παράδοσης. Αυτό όμως που σίγουρα χρειάζεται να έχετε είναι όρεξη και διάθεση για ανάγνωση!!!!

Όποιος/α ενδιαφέρεται να βοηθήσει να αναδειχθούν ωραίες ιστορίες και συγγραφείς ας μας στείλει ένα προσωπικό μηνυματακι...

Ευχαριστούμε πολύ!!!!!

Βραβεία TYS 2021حيث تعيش القصص. اكتشف الآن