Η ανακοίνωση

445 51 13
                                    

Καλωσήρθατε στα 6α Βραβεία Tell Your Story (TYS 2021)!

Ίσως λίγο αργοπορημένα φέτος αλλά το καλό πράγμα αργεί να γίνει, σωστά;

Χαιρόμαστε πολύ που είστε εδώ, μαζί μας, στον διαγωνισμό-γιορτή του Ελληνικού Wattpad, που η αγάπη και η στήριξη σας εξέλιξε σε θεσμό. Επιστρέφουμε, λοιπόν, και φέτος, για να επανενωθούμε όλοι για έναν σκοπό, εις πείσμα των καιρών απομόνωσης κι απόστασης!

Σκοπός των διαγωνισμών μας πρωτίστως είναι να αναδείξουμε και να φέρουμε στο προσκήνιο τις καλύτερες ιστορίες του Ελληνικού Wattpad! Νέοι, παλιοί συγγραφείς και συνεργάτες, σας ευχαριστούμε ολόψυχα για την αγάπη, τη στήριξη και την αφοσίωση σας όλα αυτά τα χρόνια κι ως γνωστόν, σας έχουμε ετοιμάσει νέες, πρωτότυπες, ψυχαγωγικές διαδικασίες!

Φέτος, μαζί με την κλασική ροή του διαγωνισμού που ξέρουμε κι αγαπάμε, σας επιφυλάσσουμε και καινούριες εκπλήξεις, για τις οποίες εγγυώμαστε ενθουσιασμό, αγωνία και μυστήριο!

Η κλασική διαδικασία ανάγνωσης των καλύτερων ιστοριών του 2021 είναι έτοιμη να ξεκινήσει! Φέτος δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να χτενίσουμε τις κατηγορίες ώστε να βρούμε τα κρυμμένα διαμαντάκια και να τα φέρουμε στο φως.

Αν θέλετε να διαβάσουμε και να κρίνουμε το βιβλίο σας ώστε να μπορέσει πιθανών να κερδίσει κάποιο βραβείο θα πρέπει να το δηλώσετε. Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Διαβάστε παρακάτω....


Βραβεία TYS 2021Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang