Τι να κάνω για να προσέξετε την ιστορία μου;

162 20 15
                                    

Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα μας βοηθήσουν να ανακαλύψουμε την ιστορία σου και να την θέσουμε υποψήφια για κάποιο από τα βραβεία μας.

Προσεγμένο εξώφυλλο
Ένα ωραίο εξώφυλλο είναι το πρώτο πράγμα που τραβάει το μάτι και θα ξεχωρίσει την ιστορία σου από μια ολόκληρη λίστα με άλλες παρόμοιες.

Μπορείς να δημιουργήσεις εύκολα ένα αξιοπρεπές εξώφυλλο με την βοήθεια κάποιου προγράμματος όπως πχ το pizap ή να ζητήσεις την βοήθεια κάποιου χρήστη του wattpad που έχει cover shop και συνήθως ζητά απλά να διαβάσεις την ιστορία του.

Αν είσαι άτομο που φτιάχνει εξώφυλλα, βοήθησε τους συγγραφείς να σε βρουν! Γράψε το όνομα σου, εδώ ->

Προσεγμένο περιεχόμενο

Όταν παίρνεις μέρος σε έναν λογοτεχνικό διαγωνισμό, δεν γίνεται η ιστορία που παρουσιάζεις να είναι γεμάτη ορθογραφικά λάθη ή να έχει λάθος σύνταξη και δομή.

Μερικές γρήγορες συμβουλές :

- Γράψε το κείμενο σου πρώτα σε word, κάνε ορθογραφικό έλεγχο και έπειτα ανέβασε το στο προφίλ σου στο wattpad. Έτσι, τα περισσότερα λάθη θα στα δείξει μαζί με την διόρθωση τους.

- Διάβασε τουλάχιστον δύο φορές το κείμενο πριν το ανεβάσεις. Έτσι, θα ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα επαναλαμβανόμενων λέξεων, λάθος ονομάτων κλπ

- Ζήτα από κάποιον φίλο/η να διαβάσει το κεφάλαιο και να σου επισημάνει τα λάθη ή κάτι που πιστεύει ότι δεν κολλάει.

- Μπες σε ένα book club εκεί οι υπόλοιποι αναγνώστες θα σου δώσουν χρήσιμες συμβουλές.

Πρωτοτυπία

Θέλεις κάτι να γράψεις αλλά δεν ξέρεις τι.

Διάβασε, βγες και παρατήρησε τον κόσμο γύρω σου. Προσπάθησε να δημιουργήσεις μια μικρή ιστορία για κάθε έναν άνθρωπο που συναντάς και σου προκαλεί ενδιαφέρον. Σκέψου "τι θα γινόταν αν...;"

Η φαντασία δεν έχει όρια.

Ακόμη και κάτι που έχει ήδη ειπωθεί, μπορεί εσύ να το πεις διαφορετικά. Πρόσεξε, όμως να μην αντιγράψεις ιδέες, περιλήψεις ή και ολόκληρες σκηνές από κάποιον άλλον. Γιατί μπορεί 5 - 10 άνθρωποι να μην το παρατηρήσουν αλλά θα υπάρξει εκείνος ο ένας που θα το δει και τότε μπορεί αν έχεις ακόμη και σοβαρό νομικό πρόβλημα.

Συμμετοχή

Αν η ιστορία σου είναι ολοκληρωμένη (ή πρόκειται να ολοκληρωθεί ως τα Χριστούγεννα) πάρε μέρος στον διαγωνισμό μας. Μπορεί να μην μας αρέσει ή μπορεί και να μας εκπλήξει. Όπως και να'χει, εσύ τι έχεις να χάσεις;

Οι κριτές και αρκετοί από τους συμμετέχοντες θα διαβάσουν την ιστορία σου και θα σου γράψουν σχόλια.

Η κοινότητα μας είναι μία ομάδα αλληλεπίδρασης. Μας αρέσει να συζητάμε με τους ακολούθους και τους συγγραφείς μας! Για αυτό αν θέλετε να συμβάλετε και εσείς με τα σχόλια σας, γράψτε μας τι άλλο θα προσέχατε σε μία ιστορία και εμείς θα το προσθέσουμε στην λίστα!

Βραβεία TYS 2021Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang