sevmek veya sevmemek.

352 14 24
                                    

Son bir kez aynaya bakıp saçlarımı düzelttim,mikrofunum'un çalışıp çalışmadığını kontrol ettikten sonra kameraya baktım kameramanın kayıt diye bağırma sıyla konuşmaya başladım.

M: Öncelikle iyi akşamlar büyük Fenerbahçe taraftarları ben FB TV sunucusu Mia Akarcan ,bugün Fenerbahçe de ki oyuncumuz Ezgjan Alioski konuğumuz oldu, hoşgeldin alioski.

A: Ee,hoşbuldum Mia hanım.

Düzgün olmayan Türkçesi ile konuşmaya başlayınca sırıtma dan edemedim.

M: Evet alioski bu yayınımız da konuşacağımız bir kaç konulardan bahsedeyim,mesela dün ki Trabzonspor maçında attığın gol, Fenerbahçe oyuncuları ve taraftarı hakkında düşüncelerin gibi şeyler konuşacağız hazır mısın?

A: Hazırım.

M: Peki Fenerbahçe taraftarı siz de hazırsanız FB TV başlıyor.

Alioski derin bir nefes alıp bana hazır gözlerle bakmaya başladı,ben ise elim de tuttuğum kartları karıştırıyor dum sonun da bulduğum kart okuduktan sonra alioski ile gözlerimi buluşturdum.

M: Hm,evet dün öncelikle Trabzonspor'a karşı 3-1'lik bir galibiyetle ayrıldık ve dün ki perfonmansiniz dan dolayı sizi tebrik ediyorum, attığın son dakika gol ile 3 puan bizim oldu,gol attıktan sonra ki düşüncelerini öğrenebilir miyiz?

A: benim için çok özel bir gol du çünkü yaklaşık 9 aydır gol atamıyordum ve Trabzonspor'a gol atınca açıkçası çok sevindim özellikle takım arkadaşlarım ve taraftarlarımız özellik le siz:)

M: Ahaha evet gerçekten ben fazlasıyla sevindim çünkü gol o kadar iyi di ki hatta luan'in ve Valencia'nin ki gibi.

batirdin Mia sus lutfen

Rezil oldum bacım sus.

M: peki gol den sonra araya girdiniz,soyunma odasında neler yaşandı özetle anlatabilir misin?

A:Tabii ki de , golden sonra zaten saha için de fazlasıyla sevindik soyunma odasına gittiğimiz de mert şu şişeleriyle bizi ıslattı,üstümüze atladılar her zaman ki gibi birbirimizi motive ettik sonrasın da sahaya çıktık.

M: Mert yine aynı,peki takımla nasıl anlaşıyorsu-

Cümle mi bitireme'den kapının açılma sesiyle kafamı kapıya doğru çevirdiğim de İsmail'in kapıdan bize baktığını gördüm.

I: Selamın aleyküm

M: aleyküm selam İsmail hoşgeldin buyur.

A: yine mi sen ya her yerden çıkıyon.

İsmail alioskiye doğru yaklaşıp kafasına yavaşça vururken konuştu.

I: sus be abartma sürekli gelmiyorum.

M: tabii canım.

Programa biraz daha devam ettikten sonra programın bitiş süresi'nin azaldığını fark ettim.

M: evet büyük Fenerbahçe taraftarları FB TV yayınımız bitmek üzere konuklarımız Ezgjan Alioski ve İsmail Yuksek'e program için bize zaman ayırdıkları için teşekkür ederiz hoşçakalın.

Kameramanın kestik diye bağirmasiyla nefes verdikten sonra kafamı geriye yaslayıp başımı tuttum.

M: ölücem artık şu başımın ağrısından.
Yavaşça ayağa kalkıp alioskiye ve ismail'e baş selamı verdikten sonra odadan çıkıp odama doğru yürümeye başladım.
Uzun koridordan yavaş bir şekilde yürürken alioskiyi düşündüm röportaj boyu bana kitlenmişti.
Yoksa sadece beni dinlediği için mi?hem beni neden sevsin ki?yani sonuçta sarışın mavi gözlü yakışıklı komik ha bide zengin yani neden ben aşık olduğu kadın olayım?.

adını yazsam sahilimin ıslak kumlarina/ezgjan alioskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin