Alioski'den
"Ne yaptım ne yaptım dedin?"
Diye sorgularcasina sordu İsmail.
"Lan Alioski kıza öyle yapılır mı kim bilir neler düşünmüştür senin hakkında,git özür dile bir şey yap"
Dedi Altay.
"Ne yapacağım gerçekten bilmiyorum bir de çok üstüne gittim Mia'nin bileğini falan sıktım, gerçekten çok pişmanım.Nasil yaptığımı bende anlayamıyorum sevdiğim kadına nasıl yaptım?"
"Bana mı sordun lan kes sesini yapmayacaktin oğlum o zaman bileğini ne hale getirmişsin dün gece gördüm kıpkırmızı idi,kim bilir nasıl ağlamış tır evde,Mia uyumamış tır hatta."
Diye bağırdı bana İrfan(eğribayat).
Dzeko araya girerek.
"Çocuklar sakin olun öncelikle,Alioski anlık sinirle bir hata yapmış pişman, çok üstüne gitmeyin özür dilemelisin ondan Alioski birbirinizi seviyorsanız böyle şeyler yapmayın birbirinizi kıskandırmak için saçma şeyler yaparak aranızı bozmayın."
"Ya abicim bırak kaç defa yaptı kaç defa kırdı bu kızı Mia hala nasıl seviyor bunu anlayamıyorum."
"Başka ne yaptı ki Alioski İrfan?"
"Ne yapmadı ki?Mia röportaj için yanımıza geliyor tabii ki Alioski ne yapıyor Mia'nin yanından geçerken omuz atıp çekil diyor,kızın yüzüne bakmiyor baksa bile tiksinir gibi bakıyor.Senin yüzünden kaç gün kaç gece ağladı biliyor musun?"
"Nasıl yani?"
"Diyorum ki senin yüzünden kaç gün kaç gece benim omuzum da ağladı,neden bana karşı böyle diye."
"E Mia da Alioski'ye karşı böyle ödeştiler işte."
Altay Merti susması için dürttü.
"Alioski ona böyle davrandığı için Alioski'ye öyle davranıyor,yoksa sürekli konuşurdu Mia."
"Ne yapacağım ben hâlâ bir şey söylemediniz."
"Oğlum sen iyi misin?"
"Değil serdar abi değil."
"Yok bu Alioski beni deli etmeye yaklaşıyor."dedi İrfan çenesini sıkıca ovustururken.
"Şşt tamam,İrfan sakin ol."
"Ya ne sakin olayım abi!?Adam gelmiş her şeyi yapıyor yapıyor sonra pişman oluyor!Yapmayacaktin o zaman kardeşim.Kiz ağlarken pişman değilsin?Sen kızın önünde başka kızı öperken pişman değilsin?biz seni karsimiza alınca mi pişman oluyorsun?Ne oluyor sana Alisoki ayağını denk al,şiddete başvurmak istemiyorum.Bir daha Mia yi üzmeyeceksin!Ona ne diyorsan ne yapıyorsan aynısını bana demiş yapmış oluyorsun tamam mı!"
Mert İrfan'nin önüne geçip yavaşça ittirdi.
"İrfan kardeşim dur sakin ol dışarı çık nefes al bir şeyler yap.Ofke ile bir şeyler yapma."
"Bunu sen mi diyorsun mert."
"Evet."
"Öyle olsun."
İrfan odanin kapısını sertçe çekip çıktı.
---
Mia'dan."Ya kızım ağlama artık amma da sulu göz çıktın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
adını yazsam sahilimin ıslak kumlarina/ezgjan alioski
Fiksi PenggemarM:beni seviyor musun Alioski? Ellerini dizime koyup usulca fısıldadı. A:seni sahilde ki kum tanelerin'den bile çok seviyorum.