banane şu yalan dünyadan.

118 9 17
                                    

Sabah gözlerimi ağır bir şekilde açtım, öylece tavanı izledim. Alioskı milli takım maçı için Makedonya'ya gitmişti üç gün önce.
Ve gerçekten onu şimdiden özlemiştim,i lişkimiz 8 aydır devam ediyordu ve bu 8 ay paha biçilemez di. Sürekli ağlayan bir insan olmama rağmen bu süre içerisin de moralim bile bozulmamıştı.

Yüzümü ovuşturup yataktan kalktım yatağımın köşesinde duran terliği mi ayaklarıma geçirirken yatağımı düzeltmeye başladım. Derin nefes verip banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkadık tan sonra banyodan çıktım,dolabımın kapağını açıp beyaz t-shirt ve mavi renkte mom jean alıp kapağı kapattım.Tekrar banyoya girip üstümü de degiştirip mutfağa ilerledim.

"Ne yapsam acaba? Pankek .....Alioski pankek seviyor." diye geçirdim içimden dolaptan malzemeleri alıp geniş bir kasede malzemeleri çırptım ardından tavaya döktüm. Kahvaltımı hazırlayıp odama geri girdim, Yatağımın baş ucunda ki sehpanın üstünde ki telefonumu şarjdan çıkardım telefonumu kurcalarken mutfağa tekrar girip, yemeğe başladım.
-
balimm:

Hayatım ne yapıyorsun?

Kahvaltı yapıyorum sen peki?

Antrenmanda yım.

Ve benimle konuşuyorsun.

Aynen öyle,bir sorun mu var?

Ne sorunu canımm.

Bende öyle düşünmüştüm :)

Ne zaman geleceksin.

Yarın sanırım,maçlara bağlı.

Sonunda seni o kadar özledim ki.

Bende,sürekli aklımdasın.

Zaten??? Aklında değilde başka nerende olacağım aa.

Kalbim de.

Ya
Alioskiiii.

♥️

👽

Hemen bozuyorsun sende ha.

Ahaha,neyse neyse gel artık ya cidden
Doya doya sana sarılmak istiyorum.

Gelince seninle bir tur atmazmıyızz.

Önce sen bir gelde,bakarız.

🙃🙃

😘🖕🏼

Ay yeter.

Tamam aşkım ya,hadi iyi antrenmanlar sana🤍🤍

Sağol hayatımm,iyi çalışmalar sana da.

°mesaj beğenildi.°

-
Sohbetten çıkarken gülümsemem daha da büyüdü,uğraşmayı seviyordum.Ama şuan hiç uğraşmadım bile.Kıyamadım sanırım.
Her neyse kahvaltımı bitirip ortalığı biraz topladım.

adını yazsam sahilimin ıslak kumlarina/ezgjan alioskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin