Size doğum günümde bölüm gelebileceğini söylemiştim. Çerezlik bir bölüm atıyorum, kusura bakmayın. Biraz kısa bir bölüm oldu ama idare edin artık. (:
Oy ve yorum yapmayı unutmayın, keyifli okumalar.🤍
Dudaklarımızı ilk ayıran Peri olmuştu. Alınlarımızı birleştirip biraz soluklandık, elleri hâlâ yanaklarımdaydı.
"İnsanlar bize bakıyor." dedi hızlı hızlı nefes alıp, verirken.
"Umurumda değil." dedim hemen ve dudaklarına küçük bir öpücük daha kondurdum. Gülümsedi bu hareketime.
"Hadi arabaya geç." dediğinde, arabanın etrafından dolanıp yolcu koltuğuna geçtim.
"Nereye gidiyordun sen?" diye sordum hemen.
"Aslında okula gidiyordum, birkaç evrak vardı onları götürüyorum." diye açıklama yaptığında, ister istemez yüzüm tekrar asılmıştı.
"Gerçekten gidiyorsun yani?" dediğimde Peri sesli bir kahkaha attı.
"Gidiyorum ama temelli değil Linacığım." dediğinde kaşlarımı çatarak, bakışlarımı şaşkınca ona çevirdim.
"Nasıl yani?" diye sordum. Fazla şifreli konuşuyordu ve ben onu gram anlamıyordum. Madem gitmiyordu, notunda neden öyle şeyler yazmıştı ki?
"Güzelim, okullar yaz tatiline girdi ya. Ben de tatilimi ailemle birlikte geçirmek için İzmir' e gidiyorum." dediğinde, anlamıştım her şeyi.
Koluna vurdum hafifçe.
"Madem temelli gitmiyorsun, ne diye öyle not bırakıyorsun o zaman?" diye sorduğumda koluna vurmamı beklemediği için dikkati dağılmış ve araba yana doğru sendelemişti biraz.
"Kızım dursana, kaza yaptıracaksın bize." dedi önce, daha sonra devam etti.
"Öyle yazdım, çünkü tabak gerçekten sende kalsın istedim. Hem bak, öyle yazmasam peşimden geleceğin yokmuş." dediğinde başımla onayladım onu.
Doğru. O öyle bir not bırakmasa, belki de ben peşinden gitmeye kalkışmayacaktım ve biz hiçbir zaman kavuşamayacaktık.
"E peki evraklar?" diye bir diğer merak ettiğim şeyi sordum. Çünkü ben, atanıp gideceğini sanıyordum.
"Onlar okulla ilgili sınavlar, sözlüler falan var. Okula teslim etmem gerek, İzmir için akşam yola çıkacağımı söylemiştim." dedi tek solukta.
"Şimdi biz yaz boyunca birbirimizi göremeyecek miyiz?" diye sordum dayanamayarak.
Daha yeni kavuşmuşken, bir yaz boyu onsuzluğa nasıl dayanacaktım ki ben?
"Sen de gel benimle." dediğinde, şaşkınca bakışlarımı ona çevirdim. Gerçekten ciddi olup, olmadığına bakmak için bakışlarımı yüzünde gezdirdim ve dudaklarında takılı kaldım.
Ciddiyet diyorduk Lina, ciddiyet.
Evet, ciddiyet.
"Sen ciddi misin?" diye sordum emin olmak için.
"Evet, ciddiyim. Hem İzmir' i görmüş olursun, hem de ailemle tanışırsın. Seni seveceklerine çok eminim." dediğinde, ben de onun gerçekten ciddi olduğuna emin olmuştum artık.
Ama şöyle bir sorunumuz vardı ki, ben gitmek istesem bile annem izin vermezdi. Bunu sesli olarak da belirttim.
"Annemin izin vereceğini sanmıyorum Peri." dedim umutsuzca.
Gerçekten annemin izin vereceğini sanmıyordum. Zaten aramız yeni yeni düzeliyordu, tekrar bozulmasını da istemezdim.
"Birlikte izin alırız." dedi, benden daha çok umutluydu.
"Bilmiyorum, izin vereceğini sanmıyorum ama deneriz." dediğim sıra çoktan okula gelmiştik.
Arabayı park ettikten sonra durdurmuştu. Bakışları bana döndüğünde ne yapacağını bekliyordum. Uzanıp dudaklarımı öptü uzunca.
"Sen burada bekle, istersen gelebilirsin ama işim çok kısa. Evrakları verip, geleceğim." dediğinde arabada kalıp, onu beklemeyi tercih etmiştim.
Arka koltuktan evraklarını alıp, inecekken kolundan tutup onu durdum. Bir şey demesine izin vermeden uzanıp yanağından öptüm.
"Şimdi gidebilirsin ama çabuk gel, bekliyorum seni." dediğimde yüzüme şaşkın ama bir o kadar da tatlı bir şekilde bakıyordu. Bir şey demeden inmişti arabadan ve hızlı adımlarla okula doğru gitmişti.
Şapşal yaa.
Çok seviyorum ama ben o şapşalı. Ne yapıp edip sevgimize sahip çıkmıştı, beni gerçekten sevdiğini kanıtlamıştı bana. Abim ona çıkma teklifi ettiğinde, beni unutarak onun teklifini de kabul edebilirdi ama bunu yapmadı.
Peri bizim sevgimize sahip çıkarak bana gelmişti, daha doğrusu beni kendisine getirtmişti. İyi ki o notu yazmış ve beni peşinden sürüklemişti.
Peri 'nin sahip çıktığı gibi, ben de sevgimize sahip çıkacaktım. Kim olursa olsun umurumda değildi, aşk cinsiyet tanımazdı ve ben de onu seviyordum.
Öyle ya da böyle, biz birbirimize aittik.
*****
Aşk cinsiyet tanımaz arkadaşlar. Biz cinsiyete değil, kişiye aşık oluyoruz. Ne olursa olsun bizde Peri gibi sevgimize sahip çıkalım.
Peri 'nin sevgisine gerçekten sahip çıktığını düşünüyorum. Gerçekten Lina' yı seviyor ve ona olan sevgisini de koruyor.
Lina' nın yaptığı şey biraz korkaklıktı. Abisine ihanet etmekten korktu. Ve zaten uzak duralım dediği kıza da gidip, yüzsüz gibi "Abim artık yok Peri, hadi birlikte olalım" diyemezdi.
En sonunda kaybetme korkusuyla, o da gidip sevgisine sahip çıkmayı seçti. Belki, abisiyle bu konu hakkında olumlu ya da olumsuz şeyler yaşayacak. Bunu da ilerleyen bölümlerde göreceğiz. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN | GxG
FanfictionAlt komşu: İyi akşamlar. Yarın erkenden dersim var da, biraz daha sessiz olabilir misiniz? Lina: Hayır. Alt komşu: Neden? Lina: Ceviz kırıyoruz çünkü. Alt komşu: Tamam, yarın kırın. Lina: Olmaz, bu akşam kırmak zorundayız. Alt komşu: Neden? Lina: Çü...