~ 1 Bölüm ~

488 37 103
                                    

"Bugün, Wang Group'un ana vârisi Wang Yibo ve Sun Group'un tek kızı Sun Enxi evlenecekler. Bu iki büyük grubu birleştirecek evlilik, halk tarafından en çok beklenen evliliklerden biri. Bildiğiniz gibi Wang Yibo ve Sun Enxi birbirlerini çocukluk zamanında beri tanıyor."

Sun Enxi, odasındaki televizyonu hızla kapattı ve ardından uzaktan kumandayı binbir parça olana kadar yere hızla fırlattı.

25 yaşındaki genç kız, bütün gece ağladığı için kırmızı gözlerle karanlık ekrana bakıyordu. Öfkesi, etrafına rastgele nesneler fırlatana kadar cansız nesnelere nasıl baktığından da görülebiliyordu. Hayatında duyduğu en
kötü haber birkaç saat sonra gelecekti ve bunu reddedemezdi.

Kafayı yemek üzereydi. Wang Yibo'dan Nefret ettiği için değil, Wang Yibo ile
evlenmek istemiyordu. Çocukluğundan beri ne kadar yakın olurlarsa olsunlar, genç kız istemediği bir şeyi reddedemeyeceği koşullardan nefret ediyordu.

Çaresizdi. Zira, Sun Enxi başka bir adamı seviyor.

Odasının kapısı üç kez hafifçe tıklatıldı. Kız hemen öfkeyle döndü ve ardından kesinlikle hizmet karlarından biri olan bir kadının sesini duydu.

"Küçük hanım, hazırlanma vaktiniz geldi efendim."

Kız cevap vermedi, bunun yerine dizlerini büktü ve tekrar ağlamaya başladı.

Hizmetçisinin sesi tekrar duyuldu, aynı şeyi birkaç kez tekrarladı, ta ki birkaç dakika sonra hizmetkar gitmişti ses durulmuştu.

Sun Enxi daha sonra yatağından indi ve bir hafta öncesinden beri sakladığı kapaklı cep telefonunu almak için devasa ağır şilteyi kaldırdı.

Gözyaşlarını silen genç kız, onu hemen cep telefonu kutusundaki tek kişiye bağlayan tek düğmeye bastı.

Aramaya cevap gelene kadar bir süre bekledi.

"Merhaba?"

Oradaki yumuşak ses Sun Enxi'nin hemen tekrar ağlamak istemesine neden oldu ama o sesin de sahibi yüzünden şimdilik mızmızlanmak istemiyordu.

Kız konuşmak üzere içini çekti. Fakat karşıdaki kişi ondan önce konuşmuştu.

"Enxi?" Dedi yumuşak sesiyle.

Gözyaşlarını tutmaya çalışan Sun Enxi hemen hıçkıra hıçkıra ağladı. Hiçbir şey söylememesine ve geçen haftadan beri birbirlerini görmemiş olmalarına rağmen sesi bilindiği için ağladı. Adının onun ağzından duyması genç kızın ruhunu okşuyordu. Özlemişti.

"Enxi? İyi misin? Endişeleniyorum. Lütfen cevap ver?"

"Xiao Zhan.." Sun Enxi, ağlama sesi daha fazla meydana geldiği için sözlerine devam edemedi.

"Öncelikle sakin ol."

Genç kız, daha sonra iyi konuşabilmek için gözyaşlarını tuttu. Ve Derince nefes aldı. Eliyle Islak yüzünü ovuşturdu.

"Onunla evlenmek istemiyorum."

"Enxi beni iyi dinle. Sadece sen değil ben de seni başka biriyle evli görmek istemiyorum. Seninle konuşmaya çalıştım, ulaşmaya çalıştım. Kendimi çok dizginledim fakat, olmuyor. Seni sevmeme rağmen yapamayacağımı anladım. Ben yüksek mevkiye çıkamayan biriyim ve sen aşağılara inemezsin. Seni aşağı inmeye zorlarsam, bu senin için hiç adil olmaz."

"Hayır sevgilim. Senin yukarı çıkmana gerek yok, ben ineceğim!"

"O zaman benim yanımda olmanı istiyorum? Seni bu aileden bu evlilikten kurtarmaktan, başka bir yolumuz varsa, her şeyi yaparım."

His Till We Lose |Yizhan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin