04.03.2024
❝Ve herkes bir gün gider.
İnsan kendine kalır sonunda.❞
İlhan Berk.♪𝚝𝚊𝚢𝚕𝚘𝚛 𝚜𝚠𝚒𝚏𝚝&𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎𝚎𝚛𝚊𝚗, 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍
𝟹𝟿 𝚜𝚎𝚗𝚎 𝚘̈𝚗𝚌𝚎
Yakın arkadaş olan Feridun ve Faruk lisede, en arka sırada etrafı izleyen iki arkadaş olarak görevlerini yerine getirirken Feridun çantasının üstüne yatmış, ilerideki sınıf arkadaşları olan Ayşe ve Kübra'nın konuşmalarını dinliyordu.
"Sen benim nedimem olacaksın. Pembe gelinlik giyeceğim ben de. En sevdiğim renk pembe. Hem herkes de bir değişik düşünüyor. Beyaz gelinliği kim umursar? Kuralları yıkacağız!"
Kahkaha attılar. "Tabii kızım. Kim ne derse desin. Beyaz giymek istemiyorsan giymezsin. Kim ne diyebilir Allah aşkına?" Ayşe güldü Kübra'nın bu düşüncesine. "Yaa, düşünsene Kübra, çocuklarımız olduğunda bize teyze diyecekler."
Ayşe'den hoşlanan Faruk, Kübra'ya yanık olan Feridun'du. Ayşe en son Faruk onun masasına çikolata bıraktı diye ona ağız dolusu hakaret edip, "Sen ilk önce okulunu bitir, sonra aşka kafa yorarsın Faruk. Ayrıca... Ayrıca da ben çikolata sevmem!" dediğinden Faruk sınıfla olan bağlantısını kesmişti. Feridun ise Kübra'dan gözlerini bir türlü alamıyor, sesini duyduğu yerde başka bir şeye odaklanamıyordu. En yakın arkadaşına bile diyememişti Kübra'ya hislerini. Faruk da artık pek bir şey umursamıyordu. Dört yılın sonunda umursadığı tek şey olan Ayşe onu itmişti. Artık koca mıknatıs da olsa aralarında, çekilmezdi Ayşe'ye.
"Ayşe Teyze, annemden kaçtım sana geliyorum, diyecek çocuğun," dedi Kübra kıkırdayarak. "Ya seni çok seviyorum. Üniversitede de aynı yerde olalım. Hiç ayrılmayalım."
"Ben de seni çok seviyorum canımın içi. Tabii ki de ayrılmayacağız. Hem ne derler bilirsin, lise arkadaşlıkları sonsuza kadar sürermiş."
Feridun kafasını kaldırıp Faruk'a baktı. "Biz ayrılacak mıyız lan sence?" diye sordu arkadaşına.
Tam o sırada kapıdaki Ali Kemal adlı sınıftan olan arkadaşları, "Lan Feridun, Faruk! Gelin uzun eşek oynayacağız! Mehmet yastık olacak!" deyince Faruk'un dikkati oraya kaydı ve, "Geliriz, siz başlayın. Feridun'la beni aynı ekibe yazın!" diye bağırdı.
"Aman," dedi başka arkadaşları olan Tuncay. "Sakın ayrılmayın ikiz dingiller!"
Faruk gözlerini kapıda takımlara ayrılan sınıf arkadaşlarından çekip Feridun'a dikti. "Ne diyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP SANA ÇOCUK
General FictionBabaları lise arkadaşı olan Efla ile Akgün Tan, aynı gün doğan, yıllarca içlerinde onlarla birlikte büyüyen aşk ile yürüyen iki dost iken yolları yirmi iki yılın sonunda bir sebep yüzünden ayrılır. Her saniyelerini birlikte geçiren bu iki dost ve ik...