Kemerimi takıp arkama yaslandım.Ablam arabayı sürmeye başlamıştı bile.Üstüme bastıran uykuya engel olmayarak gözlerimi kapattım.
--------------------------------------------------------------
Ablamın beni dürtmesiyle bir gözüm kapalı bir şekilde ablama döndüm.
"Geldikmi"
Ablam saçlarımı karıstırirken konuştu.
"Kedi gibisin seni mıncırasım geliyor.Ablamın desiğine gülüp dikleştim.
Etrafıma baktığımda geldiğimizi anladım.Beyaz kum dolu bir yoldaydık.Etraf otluktu ve gri yeşil tonlarında upuzun bir duvar vardı.
Arabanın saatine baktığımda 09.50 geçiyordu.
Ablama dönüp gülümsedim ve konuştum"Tam zamanında"
"Ne sandın,hadi geç kalma"
Ablamın suratındaki muzuip gülümsemeyi görmemle kaşlarımı çattım.
"Niye öyle gülüyorsun"
"Sana bir sır veriyimi.Ama bu hiçkimse tarafından bilinmeyen bir sır taamammı kimseye söyleyemezsin."
Ablamın dediği şeyle içimi inanılmaz bir merak sarmıştı.Çok meraklı biriydim o yüzden başım sürekli belaya girerdi.
Ablamgilde bunu çok iyi biliyordu.Bedenimin tamamını ablama çevirdim.
"Ne istiyorsun"
Ablam dahada sırıttı korkmadım desem yalan olurdu.
"Eve geldiğinde bir gün boyunca sana istediğimi yapmama izin vericeksin"
"Ne! Bu çok fazla azaltsana biraz."
"Ama sana söyleyeceğim sırrın yanında askeriyede hayatta kalman için çok önemli bilgiler verebilirim."
"Hayatta kalmamı sadece askerlik yapacağım"
"Ama askeriyenize bir misafir gelebilir.Hemde çoook önemli biri"
"Dökül hemen"
"Kabul ediyomuaun etmiyormusun"
"Bilgide vericeksin ama "
"Tamam"
"Tamam"
Ablam arabadan dışarıya bir göz attı.Kimdi bu misafir?Neden Ablam böyle davranıyordu?Meraktan çatlamak üzereydim?
Ablam bana dönüp konuşmaya başladı.Ciddileşmişti.
"İlk öncelikle bu rütbemi aşan bir bilgi.Hani sana ablamla bir komutandan bahsetmiştik.Şu herkesin korktuğu.Kendinden rütbelilerin bile çekindiği subay.Kutay Yıldırım."
"Eeeee.Ne olmuş ölmüşmü"
"Hayır salak size eğitim vericek"
Ablamın söyledikleriyle gözlerimi pörtlettim."NEEEEEE!"Ablam hızla etrafını kontrol edip konuştu."Biraz sessiz ol biri duyucak"
"Pardon,Ne zaman gelicek peki."
"Üç gün sonra eğitiminiz var o zaman gelicek."
"Daha fazla"kaşlarımı çatıp konuşmuştum.
"Tamam sakin ol.Bak şimdi bu yüzbaşı çok çabuk sinirleniyor.En çok sinir olduğu şeyse boş konuşma ve saygısızlık bu adam ful disiplinli."
"Yuh ama"
"Bekle daha bimedii"
Bitmedi ne ya daha ne olabilirdi ki.
"Bu adamla göz teması kurmiyacaksın he kurdun o zamanda gözünü kaçırmiyacan ama öyle dik dikte bakmiyacaksın."
Tam konusacağım sırada Ablam tekrer konuştu.
"Bekle daha bitmedi.Böyle şaka Maka sevmez.Here meraklı insanlardan nefret eder.Ve.."
"Ve ben bu dünyada ki en mereklı insanım"
"Evvet yani her türlü bok yolundası"ablam dediginin ardından büyük bir kahkaha ptlattı.
Offf ben ne yapacağım şimdi ya.Bekle acaba bu adam..
Hızla ablama döndüm.
"Senceee bu adam düz müdür"
Ablam soruma karşın sırıttı ve cevapladı."Düz müdür bilmem ama tam senin tipin"
Ablamın sırıtması büyürken devam etti."Bir gözü kehribar diğer gözü mavi renkli"
Ablamın dediğiyle gözlerimi hızla kapattım ve elimi kalbime götürdüm.Harika bir oyunculukla elim kalbimde kafamı yukarı kaldırdım ve
"Aahh nasıl duygulandım bir bilsen varya Allah'ım sana geliyorum galiba aşık oluyorum"dedim.
Ama benim gibi ablamda kendini tutamamış olucakki ikimizde kahkahayı basmıştık.
"Aahhh neyse iki dakikan kalmış geç kalma "
Ablamın dediğiyle saate baktım az bir vaktim kalmıştı hızla ablamı öpüp arabadan çıktım.
Eğilip pencereden son bir kez görüşürüz dedim ve askeriyenin kapısının önüne geldim.
Bana garip garip bakan askere aldırış etmedim ve bana yönelttigi soruyu cevapladım.
"Kimsiniz?"
Adama kimliğimi ve kartımı uzatırken konuştum."Teğmen Ege Karaca"
Asker verdiklerime bakıp bena geri uzattı.
"Hoş geldiniz"
Görevli askere tebessüm ettim ve kafa selamı verip içeri geçtim.Sonunda buradaydım işte.
Askerliğimin sakın geçiceğini düşünüyordum ama deli bir yüzbaşıyla artık nekadar sakın geçerse o kadar geçicekti.. yani umarım.
--------------------------------------------------------------
Bölüm nasıldü yorumunuzu almak isterim.
Normalde bu bölümde karakterin dış görünüşünü paylaşacaktım ama biraz yüzbaşıdan bahsetmek istedim.Karakterin yani Ege'nin görünüşünü kendi fiziğiyle ilgili bir muhabbet veya bölüm Oldumu paylasıcağım.
Oy ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ege Denizim /Gay
Teen FictionUykucu ve meraklı bir asker ve en ufak şeye bile sinirlenen,disiplinli ve ağır eğitimleriyle bilinen bir yüzbaşının hikayesi.