Egy reggel (rájöttem hogy mostantól ilyen alcímet is írhatnék ide. Szóval mostantól írok. :) )
Amerika pov
Ééééés 6:00-kor megszólítás az ébresztőm. Megint. Felnyögök tudván hogy nincsenek vasárnap. Felültem kinyujtóztam majd konstatáltam hogy ez is egy borzasztó nap lesz. Tudom. Még fel sem kelte de már elitélem a napod. Ez már megszokott. Mindig minden napom ugyanolyan sémás. Felkelek suliba megyek, hazajövök, elbaszok valamit, apám megver majd lefekszek. Mindig ugyan az. Már kezdem unni. Nincsen értelme.
Pár perc után viszont felkeltem és nekiáltam öltözni hogy minél hamarabb kész legyek és elhúzhassak erről a pokoltanyaról.
Russ pov
Az ébresztő már megint megszólítás. 5:00 van. Mint mindig. Sajnos ilyenkor kell mindig felkelnem mivel apám általában esténként részeg így mindig kiüti magát annyira hogy szerintem csak délben kel fel. Így legidősebbként mindig én csinálom a reggeliket, uzsikat mindenkinek + keltem is őket. Egyedül nem könnyű viszont istennek hála Ukrajna korán kelő típus így ő segít nekem felkelteni és megetetni mindenkit úgy hogy apát ne keltsük föl.
Miután kikászálódtam az ágyból elindultam Ukrajna szobájába megnézése hogy már felkelt e.- Hátha ma is lesz segítségem.- gondoltam miközben odaértem Ukrajna szobájához és bekopogtam mire csak egy halk igent hallottam és benyitottam.
-Jó reggelt-köszöntem neki mire ő csak fáradtan rám nézett
-Jobbakat-mondja majd megdörzsöli a szemét
-Mi a gond? Mennyit aludtál?-megkérdeztem mivel tudtam hogy Ukrajna alvási gondokkal küzd, csak nem akarja megosztani senkivel a problémáját
-Nem sokat. Talán 4 órát
-Hát az tényleg nem sok. Na de akkor keltsd föl a többieket míg én megcsinálom neked a különleges kávé specialitásodat. Hátha az jobb kedvre derít és energiát is ad-mondom mosolyogva mire ő csak bólint, megdörzsöli a szemét és kibotorkált melledtem.
Lementem a konyhába és felraktam a kávét főni míg gyorsba körülnéztem a hűtőben és a szekrényekben hogy mi van itthon. "Nagy meglepetésemre" nem volt kb semmi sem itthon így improvizálnom kelledt. Kiraktam 3 lapos és 2 mély tányért. A mély tányérokba gabonapelyhet és tejet öntöttem míg a másikhoz elkezdtem csinálni a pirítós.
Pár perc múlva kész is lett a pirítosok és Ukrajna is leterelgette a többieket a lépcsőn. Én eléjük toltam az ételt és mondtam hogy választhatnak miközben Ukrajnának a kezébe nyomtam a különleges kávéját amiben kicsi tej 2 kanál cukor, egy kis olvasztott csoki, és tejszínhab volt. Én magam jobban szeretem az erősebb kávékat de ha neki ez a kedvence és ettől lesz vidám akkor legyen.
Rá néztem az órára és meglepően láttam hogy mégcsak 5:55 van így már kezdtem örülni hogy végre egyszer mindenki időben van mikor rájödtem hogy egy valaki hiányzik az asztaltól. Bellarusz.
-Ki tudja merre van Bell?-kérdeztem
-Azt mondja mindjárt jön-válaszolja Lett
-Rendben.-mondtam majd vártam azt hogy mikor telik le az a mindjárt. A mindjártból hamarosan 10 p lett de ő még mindig nem jött le. Már mentem volna fel mikor megláttam lebandukolni a lépcsőn.
-Jó reggelt álomszuszék -köszöntöttem mire ő csak morcosan rám nézett majd hümmög valamit és elindult a bögréspolc felé ahol kivett egy bögrét és ahogy láttam a következő utivélja a kavégép lett volna ha nem állítom meg.
-Hova hova?-kérdezem mire ő felvonnya a szemöldökét majd megszólal-Kávét inni. Vagy már azt is tilos?-kérdezi
-Neked igen! Még csak 14 vagy.
-Hamarosan 15 szóval nem mindegy-válosz kicsit lezseren és gúnyosan
-Hajj te. Mondanám hogy én ilyen idősen még nem ittam kávét meg én jobb voltam de sajnos nem voltam.-jelentettem ki
-Hát igen. Te rosszabb voltál. Főleg hogy te....-nem hagytam gogy befejezte mivel nem akartam hogy a kisebbek megtudják hogy én mit csináltam ilyen idősen. Persze nem voltam olyan durva mert csak cigiztem és ittam egy kicsit de akkor is. Nem akartam hogy megrudják mert ők meg fölneztek rám. (Főleg úgy nem kéne megtudniuk hogy még mindig csinálom)
-Ezt a témát inkább hanyagoljuk ha lehet. Mondtam majd az órát néztem és megdöbbentem. 6:28 volt. 40 kor kellene elindulnunk itthonról így mondtam a többieknek hogy haladjunk és öltözzenek mert ha lekéssük a busz akkor apa mindenkit kinyír. Így mindenki nekiált készülődni, pakolni, mindeközben csöndben mivel ha felköltjük apát akkor abból baj lesz szóval mindenki csöndben rohangált ide oda.
Végül 6:45-re kész is lettünk és el is indultunk, na és még egy kis futással el is értük a buszt szóval ez azért valami.
------------------------------
Na helló mindenkinek. Itt vagyok megint evvel a csodálatos remekművel. Boccs mindenkitől hogy ennyi idő kimaradt csak el volta csúszva a dolgokkal. Úgy mindennel. De most itt vagyok és hamarosan (kb 1-3 nap mulva) kijön a kövi rész is. De addig is sziasztok :)Szó:705
CZYTASZ
A nemvárt fényhozó
FanfictionMinden akkor kezdődött mikor az életben 1x amerika őszinte próɓált lenni mindenkivel. Na ez nagy hiba volt. •Nagyából 3-4 naponta új rész !! ;) •Shippek: russame, ezen kívül még tervezek egypár shippet de még nem tudom miket Figyelmeztetés: -vér -b...