Zasady konkursu

81 8 3
                                    

1. Czytelnik może stworzyć opis i biografię postaci z dowolnego uniwersum, także swojego autorskiego.

2. Stworzona przez niego postać musi być jego własnym konceptem. Nie będą dopuszczone do konkursu postacie, które są kalką innych już istniejących postaci w literaturze czy kulturze medialnej. Mają to być postacie oryginalne, wymyślone przez autora.

3. Każdy czytelnik może zgłosić jedną postać do konkursu.

4. Opis postaci musi zawierać: imię postaci (bądź jej pseudonim), krótki opis jej wyglądu i charakteru. Opis musi zawierać również krótką biografię postaci. Jeśli autorska postać występuje w jakimś konkretnym uniwersum, proszę o skonkretyzowanie tego w opisie.

5. Dowolna jest płeć postaci, wiek, rasa, wygląd, pochodzenie lub gatunek, z którego się wywodzi.

6. Opis może zawierać max 400 słów. Dłuższe wysłane teksty będę prosić o skrócenie.

7. Prace można przesyłać w wiadomości prywatnej na Wattpadzie, w wiadomości na facebooku lub na mojego maila: megustausta@wp.pl (w tytule maila proszę wpisać ZGŁOSZENIE NA KONKURS WATTPAD)

8. Autor wysyłając opis postaci zatwierdza, że postać ta nie jest plagiatem i została stworzona przez niego samego.

9. Autorka zastrzega sobie prawo do odrzucenia i nieopublikowania opisu postaci, które zawiera obraźliwe słowa lub obraża kogokolwiek, bądź też treść opisu narusza standardy Wattpada.

10. Teksty można przesyłać od 31.05.2023 roku od godziny 10:00 do 04.06.2023 roku do godziny 18. 

11. Głosowanie na najlepsze i najciekawsze opisy będzie możliwe od 04.06.2023 roku od godziny 19 (kiedy to opublikowane zostaną wszystkie prace jednocześnie) do dnia 11.06.2023 roku do godziny 12:00. Ogłoszenie wyników nastąpi w ostatnim rozdziale tej książki około godziny 14 dnia 11.06. 

12. Ze zwycięzcami autorka skontaktuje się w wiadomości prywatnej po ogłoszeniu wyników.

Korpus Wyzwolony - konkurs na trzecią rocznicę powstania profiluOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz