Autor: but_first_coffee

42 3 0
                                    

Imię - Hermiona, imię 2 - Megan 

Biografia:

Jako jeszcze maluch, została podrzucona pod drzwi Rady Głównej. Wtedy była jeszcze wesoła i energiczna. Gdy miała ok. 8 lat, została przeniesiona do dziecięcego dormitorium. Dzieci znajdujące się tam prześladowały ją i dokuczały. 

2 lata później straciła wzrok z niewiadomych przyczyn. Na 12 urodziny otrzymała "patrzącą" maszynę noszoną na plecach, która informowała ją co znajduje się przed nią i w jakiej odległości. Przez dzieciaki z dormitorium Hermiona była ponura i cicha. Lubiła czytać książki fantasy i programować. 

Miała krótko obcięte czarne włosy z grzywką opadająca na oczy. Duży nos, ciemną karnację z piegami na twarzy. Była niewysoka, bardzo szczupła, wręcz koścista. Zazwyczaj byłą ubrana w biały, obcisły kombinezon z niebieskimi paskami po bokach.Rok później zaczęła po kryjomu przebudowywać i przeprogramowywać kapsułę hibernacyjną, tak żeby można było w pełnej świadomości kontrolować sny, odczuwając wszystkie emocje i odczucia. Kiedy uznała, że wszystko jest gotowe, położyła się w kapsule i ustawiła świat z serii "Zwiadowcy".

 Niespodziewanie poszło coś nie tak, kapsuła zaczęła dymić się i iskrzyć. Obudziła się w środku lasu, podtrzymywana przez mężczyznę, który jak się później okazało był zwiadowcą Willem. Nie wiedziała kto to zwiadowca. Nie pamiętała już nic przed tym jak się obudziła. Gdy usnął, Will zawiózł ją do sierocińca w Redmont. Nie poznała tam zbyt dużo przyjaciół. Tylko Olviera Lam, jej "najlepszego rudego przyjaciela". Reszta dzieci (Patricia, Betty, Nigel) znęcała się nad nią. Pewnego razu Patricia i Betty podarły jej ubranie i obcięły włosy, wtedy uciekła do lasu. 

Zbudowała tam tymczasowe schronienie, a kilka dni później poszła na Dzień Wyboru. Znajdowali się tam Baron Arald, Lady Pauline, Sir Rodney, Mistrz Hubb, George i zwiadowca Will. Początkowo strażnicy nie chcieli jej wpuścić do wieży, ale poradziła sobie z tym wspinając się po jej murach i wchodząc przez okno. Kiedy Hermiona wystąpiła z szeregu, wystąpił także Will i położył tajemniczą kartkę na biurku Barona. Wychodząc Hermiona próbował wykraść kartkę lecz nie udało się jej, ponieważ Will zagrodził jej drogę.

Korpus Wyzwolony - konkurs na trzecią rocznicę powstania profiluOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz