Vedenheimo kannustivat johtajaansa voimakkaasti ja jatkoivat taistelua yhä kiihtyvällä intensiteetillä.Kun taistelu eteni, Varjonenä huomasi Vedenheimon kettujen vähenevän. Tulenheimon ketut olivat onnistuneet pysäyttämään hyökkäyksen ja pitämään puolensa reviirillään. Voitonhetki oli lähellä.Lopulta Ruostetaivas käsitti, että heidän yrityksensä oli tuomittu epäonnistumaan. Hän perääntyi lopullisesti ja antoi merkin Vedenheimon kettujen vetäytymiseen. Tulenheimon ketut jatkoivat ulvonnoillaan ja juhlivat voittoa.Punataivas käveli voitokkaana ketun joukon keskelle ja katsoi ylpeänä heimoaan ympärillään."Tänään osoitimme, että meidän joukkomme on vahva ja yhtenäinen. Emme taipuneet Vedenheimon ketujen edessä", hän julisti voimakkaalla äänellä.Ketut riemuitsivat ja onnittelivat toisiaan. He olivat selviytyneet vaikeasta taistelusta ja puolustaneet reviiriään menestyksekkäästi. Voiton tunne täytti jokaisen ketun sydämen."Olette osoittaneet, että olemme vahva yhteisö ja että yhdessä voimme selviytyä mistä tahansa haasteesta. Jatkakaamme yhtenäisenä, vahvana Tulenheimona", Punataivas päätti puheensa ja sai raikuvat ulvonnat. Leirissä vallitsi juhlatunnelma, kun ketut jakoivat tarinoita ja nauttivat ansaitusta voitosta. He olivat osoittaneet, että heidän reviirinsä oli heidän turvapaikkansa, ja he tekisivät kaikkensa sen puolustamiseksi.Varjonenä ja Pöllönenä katsoivat toisiaan ylpeinä. He olivat voittaneet Vedenheimon.
YOU ARE READING
Metsästäjät 1 Kaiken Alku
FantasyMaaginen kirjasarja on alkamassa, astu metsästäjien maailmaan. Löydät meidät myös Neobookista (Inspiraatio Erin Hunterin Soturikissat kirjasarjasta, eikä mikään nimi ole sama kuin Soturikissoissa!)