hs 8

202 17 5
                                    

De volgende dag
P.o.v Max

Ik kom aan op school. Ik loop naar mijn kluisje en stop alles weg. Ik praat met wat meiden. Ineens rennen ze weg. Ik draai me om en zie het meisje weer.

'O hey... denk ik.' Ze pakt me vast en trekt me mee.
'Rustig.' Ze duwt me tegen de muur. Haar hoofd zit op mijn hoogte, haar haar voor haar ogen. Er zitten kleine spleetjes tussen waar ze door heen kan kijken. Maar ik kan haar ogen niet zien. Ze ziet aan mijn oog met de tatoo.

'Shit! Dit meen je niet!' Zegt ze boos.
'Wat?'
'Nee... Dit kan niet! Ik wil niets met je te maken hebben.' Ze rent weg... oké wat de hel?

Ik ren haar achter na. Ze rent het school gebouw in en dan... De meiden wc in... tuurlijk. Dan gaat de bel. Ik loop naar de les. Ik kijk naar achter en zie het meisje. Haar haar zit even langs haar gezicht meer haar ogen zijn naar beneden gericht. Ik kan ze niet zien. Ik zie alleen maar een traan over haar wang lopen... wat is er met haar. Na de les loopt iedereen weg... het meisje blijft zitten. Zelf de leraar vertrekt. Ik blijf zitten.

'Wij moeten praten.' Ze schud haar hoofd.
'Kun jij die klote tatoo zien? Wat de Fack is dat?'
'Het is niets. Ben er maar niet trots op.' Zegt ze terwijl ze op staat.
'Max, blijf asjeblieft uit mijn buurt. Ik kan je nu niet in mijn leven gebruiken.' Zegt ze terwijl ze weg loopt...

Sorry sorry sorry... oké? Ik schrijf met mijn vriendin @suusje0902 samen en dat betekend dat het soms wat langer duurt...

the girl with the demon eyesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu