♡ᗰerhαßαℓαr♡
lLearnl∞Vioℓet
Arkadaşlar yanlışlıkla hikayeyi silmişim.(ne malım)Bu yüzden 2 bölüm yazıcam.Mesaj geldiği gibi uyandım,saat 07.20'di mesaj kısmında
emirin (erkek bestim) "annemler seni konuşuyor."
"Milan yardım et" sonrada " aktifsin çabuk gel"
dedi.Bende hemen elimi yüzümü yıkandıktan sonra
üstümü değiştirdim.Aşagı indim.Tahmin ettiğim gibi Emir annemlerin arasında oturmuş.Beni bekliyordu.
Beliki benim dedikodum gibi sarmamıştı. (Müq yaparım da )
Ben onu kurtarmak adına "Wait wait esma? Selam selam selam Esma Sultanım eve gelince tekrar söylerim sana acelem var."dedim.Emir kulağıma fısılıdayıp;"Thanks asķooo ama çabuk gitmemiz lazım.Matematik sınavıma geldi konu da.Kaçalım" dedi.
Hemen koştu tabii bende arkasından.
Dışarı çıkıp kapıyı kapatık.Ve tekrar koştuk.
En son yorulmuşken Emir'e"Ben zorbalığa uğramaktan bıktım Emir.Bunlardan ne zaman kurtuluruz?Allahtan sen varsın yoksa bu hayat bana zehiridi."dedim.
Yutkundu (niyeyse)
"Bende seni seviyorum milanımmm"dedi.
Hemen "Butter" şarkısını açtım. Sonrada "Taş" şarkısı ufff...içim kopuyordu resmen çılgın bir parti...Haa bu arada Emirle nasıl tanıştığımızı söylemeyi unuttum.Dur anlatayım.Erkekleri izlemeye bi banka oturmuştum.
(Pick me demeyin küçüktüm o zamanlar 8-9 filan)İşte ben oturmuşum izlerken kafama basketbol topu çarpmış.
(ne alaka derseniz Emirin herzamanki işsizliği derim.)Neyse ben uyanınca Emir 2 saat özür diledi bi de çikolata aldı.İste o zamandan beri arkadaşız. Şimdi 12.sınıfım.
Aa iştee okula geldik.
Geldiğimiz gibi Nil ve Beren'i gördüm (Okulun zorbaları okul onun babasının olduğu için herşey yapıyolar.)Allah tan birşey yapmadılar.
Alya geldi tam ona sarılıcakken gidip Emir'e sarıldı.
Ben tam sarılıcakken "Milan iki dakika gider misin Emir'e birşey diyeceğimde."dedi Normalde Emir böyle birşey yapmazdı.Neyse belki önemlidir.
(Alıştığım için sorun yok beni merak etmeyin.)Nil ve Beren'nin yanından geçerken kulaklığımı yavaşça bıraktım ne konuşuyorlar diye.Yeni bir çocuk gelecekmiş kuaföre gidip paraları biterceklermiş.Neyse en azından onlar gibi değilim.
Sırama oturdum,tahmin ettiğim gibi çizmişler ezik möo milan diye . Silmeye çalışırken,Emir yanıma
geldi ."Sana birşey söyleyeceğim Milan"dedi
"Ne diyeceksin Emir? "dedim.
"Milan..."dedi.
"Ne diyeceksin Emir yaa çatlatma insanı"dedim.
"Milan ben senin artık arkadaşın olmak istemiyorum senden bıktım!Hep yanıma geliyorsun.Sıkıldım." dedi.Gözlerimiz karşılıklı dolmuştu.
Alya"Hadi çıkalım Emirim"dedi.
Ve çıktılar.Allahım neden ben?O kadar sev sonra arkadaş ol.Sonra senden nefret etsin.
7 ders bitmesini bekledim.Daha doğrusu Emirin bende bıraktığı izle...O kadar canım acıyordu ki...
Eve gelip sosyal medya da takılırken bir video gördüm adı şöyleydi "Hayali arkadaş nasıl çağrılır? "
dı.Acaba bende mi yapsaydım?Zaten dertleşmeye ihtiyacım vardı.
Odama geçip,ışıkları kapatım.Kadın ne diyorsa onu yaptım.Gözümü açtığımda karşımdaydı.Oha be herşeyi aynıydı kolunun üzerindeki ben bile.(Bilerek yakışıklı seçtim çünkü Emiri daha da kıskandırabilirdim %100 meleklik :)
Aman Allahım ne kadar yakışıklıydı.Bol bir siyah pantolon,üzerinde kısa kollu yeşil bir T -shirt, kıvırcık kumral-kahve karışımı bir saç rengi,ve koyu kahve gözleri...Yok canım ne aşık olması...Sadece beğendim...
Güldü
"Neden gülüyorsun "dedim.
"Aklını okuyabilirim.Sadece duygularını bilemem "dedi."İşte şimdi sıç-"
"AA terbiyesiz,sana yakışıyor mu küfür?duymiyim bir daha ağzından. "
Ona herşeyi anlattım babamdan şiddet gördüğümü,zorbalığa uğradığımı, dışlandığımı ve Emirin benimle küsmesi (Satması) ki Emir in verdiği hasar daha fazlaydı...o varken hepsini unutuyordum ilaç gibiydi benim için şimdi onsuz ne yapacağım?
"Seni anlıyorum Milan "dedi.
Aslında onu sevmiştim...Yok canım ne aşığı sadece arkadaş olarak...Aman ne taktınız be aşka.
Arkadaşlar hedefimiz 100 takipçi veya oy lütfen beğendiyseniz oy butonuna basmayı unutmayın. <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali Bir Arkadaş
Teen FictionMilan iki ruhun ortasında kalmış bir kızdır,birgün hayali bir arkadaş çağırır...Hayatının değişeceğinden emindir.Ama tek istediği Kaan Altay'dır... ● Küfür/argo kelimeler vardır. ●13+ üzeri için uygundur. 07/06/2023 => #1 Hayalibirarkadaş 04/06/2023...