♡Lunaparkta aşk ♡

49 32 32
                                    

No 26 yazısını görünce durdum,kapıyı açtım annem oradaydı,beni anlayacağını biliyordum.Yanina gelip "Anne iyi misin"dedim.O da "Sen evden mi kaçtın? "dedi.Sinirliydi ama anlatırsam anlayacağını düşünüp
"Anne ben-"
"Sus cevap verme sen aileni bırakıp bir erkek için kaçtın!Huzur kalmaz artık bende.Git buradan benim senin gibi kızım yok"dedi.

Aglamamak için zor tuttum kendimi.Ağlamamalıydım.Güçlü durup,acımı içime gömecektim.Hastaneden çıktım.Kaan oradaydı gözyaşlarım dolmuştu biraz bağırsalar ağlamak değil gözyaşlarım sel olacaktı.

Tutum kendimi.Kimsenin beni kötü görmesini istemiyordum.Zayıf noktamı yakalasınlar istemiyordum.Emir sayesinde acı bir şekilde öğrendim bunu.Ne yalan söyleyim hayatımda aldığım en büyük dersti...Sayesinde öğrendim.En acı yoldan...

Kaan elini belime dolayıp arabaya bindirdi.O beni bırakmayacaktı...Bundan eminim.Emir ile ben gibi olmayacak tı sonumuz.Yalıya geldik ben kimseye gözükmeden ağlayacagım için kıyafetimi değiştiriyorum dedim.

*1 minak gün sonra *
Aziz yanıma gelip "Uyan Milan akşam yemek var bizimkiler seni görecek"dedi.Bende "Tamam ama öğle lunaparka gideceğiz bir sorun olur mu?"dedim.O da "Yok sen biraz kafa dağıt.Bizimkiler senin elbiseni seçecekler"dedi.Kaan kahkahalar içinde n*h çekiyordu.Aziz bunu görse gebertir bunu.Haha lan ne güzel çekiyor...
(Yazardan:Lan şakamı yapıyorsun sen Kaan'ın tipine değilde n*h ını mi beğendin gerizekalı.)

Kaandan...
Aziz götü gitti ohh be kurtuldum.Bi an Milanın onu da davet edeceğini zannetmiştim. Evde banyo yaptıktan sonra beyaz bir tişört geçirip,aynadan kedime baktım.Allah'ım bu günde müq olmuştum.
Biraz kuromi izledim.(Bu Kaanın kuromi izlerken sıfad-ı eşali)

Milan geldi agh gelecekteki eşim yani çocuklarımın annesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Milan geldi agh gelecekteki eşim yani çocuklarımın annesi.Off bune kızım hergün beni kendine aşık ediyorsun...Neyse ben görmemiş yapam bari.Bana bide nasıl olmuşum diyo.Mükemmel,harika veya şahane demek isterdim.Ama şuan sırası değil.Bu yüzden iyi,bence demek zorunda kaldım

Milandan...
Kaan'a bakıp nası olmuşum dedim.Bide şöyle dio 💫iYi İyİ oLmUşĞh 💫 lan bende muq olmuşsun demeyi bekliyordum. Off be Kaan biraz ciddi ol jojugum.
{Bu Milan in suratı}

[Giyindigi kıyafet dahil tırnak dışında çünkü Milan tırnaktan nefret eder]Az sonra Asya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[Giyindigi kıyafet dahil tırnak dışında çünkü Milan tırnaktan nefret eder]
Az sonra Asya geldi.O da iyidi.Ben kadar değil bence.

Neyse şuan lunaparka gidiyoruz.Arabadayız şarkı olarak bunlar hellokity şarkısını açmışlar benim inadıma.Aslında şarkı iyi ama çok aşkosu.Yani ne bileyim.Çizgi film şarkısı işte.

Lunaparka geldik.Ben korku trenine hemen koştum.Kaan da arkamdan.Bide dio 💫mİlAnĞ bEn kOrkUyoMĞ💫 Neyse bende yinede binelim dedim.Agh paşam bide her hayalet gördüğünde elimi tutuyor.Ayy bilsem daha korkunç birşeye binerdim.Hihihi.

Sonrada bir silah şeyinin önüne geldik.Kaan orada Kuromi nin peluş oyuncağını görünce bunu kazan diye tutturdu.Ben silah çok iyi vururum.Bak kendim diye söylemiyorum.İyi nişancıyımdır.Bir tur oynadıktan sonra Kuromi oyuncağını kavuştu.Elini tutup "Şurada bir yer var oraya gidelim" dedim.

Aslında ona aşık olduğumu,ve onunla yaşamak istediğimi söylecektim.O sesiz yere geldikten sonra Kaan ile göz teması kurdum.Onun sıcacık elini tutum.Ve ona "Kaan sana aşık oldum.Bak biliyorum.Hayali bir arkadaşa aşık olunması kötü birşey ama sensiz nefes alamıyorum."dedim.O da "Bende sana aşığım Milan emin ol ki seni bırakmak benim için ölümdür."dedi.Elimi tutup gözünü kapadı.Dudaklarının sıcaklığını hissedebiliyorum...Galiba...

°Evetttt size bol imanlı geçegini söylemiştim.Bi sonraki bölüm de öyle olucak ama bu sefer kıskançlık devralacak.Sizi seviyorum.İşsiz yazar hazretleri topuklarrrr.° bb

Hayali Bir Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin