Nil Azizi Seviyormuş

70 42 31
                                    

♡ᗰerhαbαℓαr♡
~привет я учусь~
lLearnl∞Vioℓet
Aşklarımmm bugün 1bin kelimelik bölüm geldiiiii.Oylama 5 olursa tekrar 1bin kelimelik bölüm yazıcam.Bu arada bu bölüm önceki bölümlere göre daha imanlı haberiniz ola.Geciktiğim için sorryy.

Kaandan...

Lanet zilin çalmasıyla uyandım.Kolumun üzerinde Milan vardı.Alarmı kapatıp,uzun süre baktıktan sonra birşeyler yapıyım dedim.

Ve gardırop'tan kahverengi paraşüt pantolon,üzerine de beyaz/kahverengi bir tişört seçtim.Takı olarak siyah doğal taşlı kolyeyi seçtim.Ayakabıda krem rengi bir convers ti
{Kızlara çok yakışıyor bence}

Mutfağa gizlice inip bir sandiviç hazırladım portakalı sıkıpta portakal suyu yapıp yukarı çıktım.Ee kızlara biraz marifetli olduğunuzu gösterin beyler.

Geldiğimde telefonu çalıyordu.Elimdekileri masanın üzerine koyup,telefonu aldım.Arayan Aziz malıydı.Off rahat bırakmaz şimdi bizi bu diyip telefonu sessize aldım.Ooh oldu.

Sonra Milanın yanına gelip "Milan hadi geç kalacaksın bak koş elini yüzünü yıka" dedim.
1-2 mıraldandıktan sonra etrafa bakınıp "bunları sen mi yaptın "dedi.

Bende "Bu sefer ben hazırlayayım dedim kötü mü olmuş"
"Yoo sevindim bu arada teşekkürler "dedi.
"Rica ederim hadi git elini yüzünü yıkamaya."dedim.

Ve gitti. Bu sefer Azizden bir mesaj vardı.Lan rahatsız etme diye kapattığını anlayamayacak kadar mal mısın sen? Neyse okuyum bari bakalım bu sefer Milana nası yavş...
{Yazardan:Kaan yavaş ol be her bölüm müq küfürlerini okuyoruz.}
{Kaandan:Aa biz Allah yolundayız bizde öyle bozukluklar olmaz}

Mesajlar kısmından Aziz'e tıkladım."Milan çok üzüldüm,inşallah annen iyileşir.Uyanınca beni ara birlikte gidelim " yazıyordu.Omzumda bir el hissettim.Arkamı döndüğümde

Milan bana bakıp
"Hani sen çok imanlıydın ayıp genç bir kızın şuan telefonuna bakıyorsun"dedi.Utanmıştım,of ya çeşke fazla kurcalama saydım.

Bende ona bakıp"Milan sanvidiçini ye gidelim"dedim.
Telefona biraz baktıktan sonra "İstersen Azizle okula gitmeyebilirim."dedi.Evet kıskandığını anlamış.
[Yazardan:Çok belli etin ama]

Bende "İstiyorsan git "dedim.
Milan göz bebeklerimin içine baktı sonrada "İstemiyorum"dedi.
Kızım bidaha gözlerimin içine bakarsan okulu filan beklemem direk evlenme teklifi ederim. Hiç beklemem vallahi.
(Yazardan:Benim kızım okuyacak yoksa evlendirmek sizi bak)
(Kaandan:Off ama yaa)

Yemek yerken bi anda daha yakınlaşıp "Teşekkürler prensim"dedi.Prens mi¿ laaan şimdi sevinçten öpüncem de evli değiliz.
{Yazardan:Davetliler damadı göremeyince kaçtı diyecekler skzskzskzskzskz}
{Kaandan:Hayallerimle uğraşmayı kes}

Güldü,bakın benden bi tavsiye. Kadınlarımızın gülüşlerini çalmayalım,O gülünce sizin de bi kalbiniz ısınıyor.Tekrar aşık oluyorsunuz.Ben Milanın güldügü zaman tekrar aşık oluyorum.

Milan telefonuna bakıp "2 dk kalmış Kaan çabuk gitmeliyiz beden hocası kelkemal gelecek ti ya hadi kossss"dedi.Hızlıca çantasını alıp Üzerini değiştirdikten sonra,okula doğru yürüdük.Maalesef Milan annesini 2 gün sonra görücekti.Bu yüzden okula gitmesi gerekti.

Milandan...

Çok utandım dün gece için.O zaman çok uykum geliyordu.{Ben ağlayınca uykum çok geliyor}
Bide yılışık bi şekilde "bErAbeR uYuYalıM mııĞ" dedim.Off be.Neyse en azından Kaan ın kollarında uyudum çok rahatlardı.Of be gece 2 de uyanıp izlediğimi söylemedim bile.

Hayali Bir Arkadaş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin