Bittiyo artık...Sonuna geldik.
---------------------------------------------
Kendini ip ile asmıştı elimdeki çakıyı (tacizciler için)ipe doğru uzattım.Ve kestim.
"Mal mısın sen bunun için geberilir mi" dedim.Asya çok üzgündü.Çınar ile araları bozulmuş, sonrada yok olmuştu.Not:Hayali arkadaşlar ona kötü söz söylerseniz ortadan kaybolur.Ve geri gelmezler.Ama işin içinde aşk yoksa..
Bugün Azizlerde kalacagım son gündü.Bavulumu aldım.
Galdırobumun önüne koyup kıyafetimi ile aşağı indim.Bu deil sjjsjs.(Yazarınızın son şakası)
Aşağıda Aziz tek vardı...Aziz Yıldız.
Eşyalarımı alıp tekrar çıkmak zorunda kaldım.Çünkü utanıyorum.
(Ben ve utanmak ? Milan şuan yerin dibine giriyor)
Kaan ile konuşyordum.Aniden bir ses duyuldu.Bi anda ambulans sesleri geldi.Ne oluyordu?
Alya geldi.Bu ihanetti.
"Deli olduğunu biliyordum Milan bitti"dedi.Ama nasıl burdaydı? görevliler zorla beni götürmeye çalıştı.Alyadan bunu beklemezdim.Ben deli değilim desem bile beni alıp arabaya götürdüler.Kaan elimi tutuyordu ama nafile.
Geldiğim yer akıl hastanesiydi.
Annem beni sinir ile süzdükten sonra
hızlıca oradan uzaklaştı.Şuan olanlara inanamıyorum.Bir odaya attılar beni.Of kahretsin gözlerim kapanıyor.
*4 saatçik sonra*
Uyandığımda ilk işim kapıyı açmaktı.
Ama olmuyordu kapıya 4 tane kilit koymuşlar şerefsizler.Kaan bana bakıyordu.Hemen duvardan geçip koşarak gitti.Buna inanamıyorum.
Beni nasıl bırakır burda?tek başımaAnnemin sesleri karışıyordu doktorun sesi ile.Gerçekten yapabilecek hiçbirşeyim yoktu.
Doktor maymun izler gibi bana baktı.Kaan sessizce yanıma geldi.Nefesini
dudaklarımda hissedebiliyorum.Kaan
"Ben yokum artık sevgilim,bu cehennem gibi görünen dünya beni istemiyor ama söz seni burdan kurtaracağım" dedi,sonra bana umut verir bir şekilde bakıp gitti.Doktor bana mal mışım gibi baksa bile umrumda değildi.Doktor yanıma geldi,koltuga oturdu
"Mila-"diyeceksin sözünü kesip
"Ben deli değilim Kaanı istiyorum"dedim.
"Bunu herkes der,ve sen deli değilsin.Kaan kim anlatır mısın?"dedi.Devam etti.
"Bana herşeyi anlatabilirsin seni dinleyeceğim ve buradaki sırlar bu odada kalacak"dedi."Prensim,annem,babam,kardeşim sevgilim"dedim.Ve güldüm.
"Hatta görülcem bile"dedim.
"Hmm,o zaman onu çok seviyorsun.Onunla tanışabilir miyim?"dedi.
"Sanane kel hazretleri oda burayı sıcaklatığı için kaçmış olmalı,yada o götünün bıraktığı birşeyle-"
Doktor yanımdan kalktı.Ne sevindi, yav.Acil bir durum olmalıydı.Ama umurumda bile değildi.Kaanı bekliyordum.Yağmur yağıyordu.
Sakince ölen teyzemin ninilerini söyledim.Asyayı düşündüm.Sonrada Kaanı...az sonra Çınar geldi.Anahtarı bana verdi ve açtı."Kaa- prensin bekliyor seni"dedi.Arkamdan "Düşmanıma yardım ettiğime inanamıyorum"dedi.
Bende koşarak ordan çıktım.Çınar aslında iyi biriydi.Güvenlik bile etrafta yoktu.Kaan ordaydı son kez olsa bile öptüm onu.Son kez olucak gibi...Sonrada sarıldım...Bizim hikayemiz son olmamalıydı.
---------------------------------------------------------------------
Maalesef bu hikaye gerçek.Ama bu hikaye benim değil,eski arkadaşımdı.Hikayeyi sevdiğim için uyarlayıp karekterleri değiştirdim.Ve sonunda gerçekten de akıl hastanesine düşüyor.Bunu 1.bölüm yazacaktım ama sonradan finalde süpriz olsun istedim.Yeni hikaye çıkaracağım.Desteklerinizi isterim.Muck öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali Bir Arkadaş
Novela JuvenilMilan iki ruhun ortasında kalmış bir kızdır,birgün hayali bir arkadaş çağırır...Hayatının değişeceğinden emindir.Ama tek istediği Kaan Altay'dır... ● Küfür/argo kelimeler vardır. ●13+ üzeri için uygundur. 07/06/2023 => #1 Hayalibirarkadaş 04/06/2023...