Selamlar milkshakelerim işsizler grubuna girin ha.Neyse bugün bölüm atmayacaktim fakat canım sıkıldı hihi.
Milandan...
Bu bir ilkti...ilk defa duygularım karşılıksız kalmamıştı...Dudaklarının sıcaklığı dudağıma her değindiginde
Beni ona bağlıyordu.Kurtulmak istemiyordum zaten.Omzuma bir el dokundu.Önüme döndüğümde Asya'mış.Bide bilmiş tavrıyla "Ne o liseli aşıklar gibi gizlice mucklaşıyorsunuz?Asya'ya son hamlemi yapacaktım.Biraz iğrenerek "17 yaşımdayım zaten? Lise olmuyor mu?"dedim.Oh be resmen rahatladım.Elini tutmak istiyordum Kaanın tutunca rahatlıyorum.Bi an yanlız başımıza kalalım içimden.Kaan aklımı okuya bildigi için elimi tuttu.
Kaandan...
Koşarak bir mahaleye geldik.Bi anda yağmur başladı.İnsanlar kaçışırken biz kaçmıyorduk.Elini omzuma koyup,tek hamlede belini kendime çektim.Dans etmeye başladık.Arkadan "Taş" şarkısı çalıyordu.İnsanlar garipsiyordu.Umurlarımda değildi.Belini daha kavrayarak insanların boş bakmalarına izledim o an.Tek dileğim sonumuzun kötü bitmemesi.Hatta bazıları pencereden bizi izliyordu.Daha doğrusu beni göremiyorlardı.Bunu fark etigim an Milanı akıl hastanesine başvuracaklarını düşündüm.Yoksa bu büyülü anı bozmazdım.Fısıldayıp "Seni akıl hastanesine kaldıracaklar birazdan"dedim.Güldü.
Koştuk kahkahalar eşliğinde.O gülsün beni 10 kez bile kırbaçlayabilirsinler.
O kadar seviyordum Milanı.Anlatılmazdı.Yaşanırdı.En iyisini yaşıyordum.Eskiden anlatsalar
inanmayacağım masala...Hayatımın en güzel anını yaşıyordum.En sevecegim anı.Yalıya geldiğimizde herkes Milana bakıyordu iğrenerek.Aziz ise gülüyor- du.Milanın gözlerinin içine bakıp "bi duş al akşama yemek var."dedi.O da "Giyecekleri mi hazırlamadım daha"
dedi.Aziz sırıtarak "hizmetçiler hazırladı saçını da yapacaklar sonra"
dedi.Milan kıskandığı'mı biliyordu.
Ama birşey demedi.Yukarı çıkıp banyoya koştu.Bende odasındaki bilgisayar'dan dealt note açtım.Milan geldiğinde üzerinde bir elbise vardı.[Bu Milanın elbisesi]
Bide bana bakıp de nasıl diyor.Bende elbiseye bakıp "çok güzel" dedim.O da
gülüp sarıldı bana.Sonrada "Saçımı yapacağım sonra gelirim"dedi.Geldiğinde saçını at kuyruğu yapmıştı.Çok güzel olmuştu ama bir
sorun vardı.Ben bunu Aziz ile birlikte görmek istemiyorum.Bu yüzden odada kalacaktım.Milan bana son kez sorup "Geliyor musun?"dedi.Bende
"Gerek yok sen eğlen biraz"dedim.
Kuromi izlemek beni kendime getiriyordu.Normalde biri görse bana
"Bebe misin lan hahaha " deselerde.Umurum dışıydı.Milandan...
Yemeğe oturdum.Ailesi ile ilk defa tanışacaktım.Bu yüzden hemen heyecan yaptım ayağım titriyordu.Ama dik durmalıydım.Sakin olmalıydım.Kadın yanıma gelip "Davetimizi kırmadığın için teşekkürler"dedi.Bende "Asıl siz
davet ettiğiniz için teşekkürler"dedimBana büyülü bir gözle bakıp "Çok güzel olmuşsun"dedi.Bende "O sizin mükemeliginiz efendim"dedim.
O da "Bana efendim deme Melisa de canım."dedi.Bende "Tanıştığıma memnun oldum Melisa hanım"dedim.
O da "Hanım da demesek"dedi.Bende
"Peki "dedim.Elerim titriyordu yeni tanıştığım birisiyle hep böyleydi.
Kadın streslendigimi anlamış olacak
ki "Rahat ol kızım"dedi.Yemeğe oturduk.Adam bana sürekli bana bakıyordu."Ee kızım kaç yaşındasın?"dedi.Bende "17 "dedim.
Sonrada "Ee senin sevgilin felan var mı?"dedi.Kaan aşağı indi.Boğazımda kalmıştı.Kaan koştu "su iç "dedi.Aziz su doldurup bana verdi.En azından sorudan kurtulmuştum.
*1 saat sonra*Kahvelerimizi yudumlarken adam hala bana bakıyordu.Kaan ise adama küfür atıyordu.Rahatsız olduğumu bildigi için.Bende Melisa hanıma bakıp "Davetiniz ve evinizi açtığınız
için teşekkürler" deyip yukarı çıktım.Yatağa uzandım.Sonrada elbisemi çıkarmaya gittim...
Evet bu bölüm de şip şak bitti.İlk yoruma gt+yorum+vote yapacağımı söylemiştim.Neyse bir sonraki bölümde görüşürüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali Bir Arkadaş
Novela JuvenilMilan iki ruhun ortasında kalmış bir kızdır,birgün hayali bir arkadaş çağırır...Hayatının değişeceğinden emindir.Ama tek istediği Kaan Altay'dır... ● Küfür/argo kelimeler vardır. ●13+ üzeri için uygundur. 07/06/2023 => #1 Hayalibirarkadaş 04/06/2023...