Yürürken Barkınların arabası da yanımda yavaş yavaş hareket ediyordu. Sinirle arabanın içine baktım.
"Barkın daha ne zaman gideceksin?"
Barkın güldü.
"Şoförün seni alana kadar"
Tam cevap verecektim telefonum çaldı ekrana baktığımda "annis" yazısını gördüm. "Efendim anne?"
Annem konuşmaya başladı. "Kadir abinin karısı hastalanmış gitmek zorunda kalmış sen taksiye bin Defne"
"Tamam anne" diyip telefonu kapattım.Yan tarafıma baktığımda Barkın'nın arabasını göremedim şimdi ne yapacaktım? Bir taksi bulmam gerekiyordu.
Öylece yürürken bu seferde önüme iki genç çıktı. Görmemiş gibi yaparken üzerime üzerime gelmeye başladılar. Çocuk beni itince yere düştüm inleyerek ayak bileğimi tuttum.
Çocuklar gülerek birşeyler söylüyorlardı. Sarhoşlardı belli ki çünkü anlaşılmıyordu söyledikleri, etrafıma baktım kimse yoktu.
Çocuklar eğilip saçlarımla oynarken ellerini ittim.
"Dokunma" kahkaha atıp " eğlenicez" dedi yüzüne tokat attım.
"Ne eğlenmesi lan ne eğlenmesi?" Diye bağırdım.Çocuk bana vurmak için elini kaldırdığında. Geriye çekiliyordum ki Barkın ve yanındaki iki arkadaşının koşarak yanımıza geldiğini gördüm. Barkın'a bağırarak seslendim "Barkınn nolur yardım ettt!"
Barkın yanımıza gelip çocuğun bana kaldırdığı eli ters çevirdi. Ve bağırdı "Sevgilime dokunamazssın lan !"
Şaşkınlıkla Barkına baktım demek bana sevgilim demişti.
Umursamadan ayağa kalkmaya çalıştım.
Bileğim çok ağrıyordu.İnleyerek bileğimi tutarken çocuklar koşarak uzaklaştı.
Barkın yanıma çöktü.
"Ben sana ne dedim Defne?!" Acılı şekilde ona bakarken derin bir nefes aldım. "Ya şoförüm gelemdiyse ben ne yapayım!?" Kalkmaya tekrar çalıştığımda acı dolu yüzümle küfür savurdum "sikeyim kalkamıyorum " Barkın bileğimi hareket ettirmeye çalışırken bağırdım."Acıyor yapmaa!" Barkın umursamazca yüzüme baktı. "Nasıl becerdin?" "O çocuk itti" Barkın sinirli bir şekilde etrafına baktı ve arkadaşlarına seslendi.
"Yiğit arabanın yanına git geliyoruz"Barkın derin bir nefes alıp beni hızlıca kucağına aldı. Barkın'nın Diğer arkadaşı ooowwlayarak bana gülümsedi.
"Tanışamadık ben Tufan"
"Bende Defne"
Barkın Tufana sinirle baktı. "Yiğitin yanına git Tufan" Tufan yaramaz bir gülümsemeyle yanımızdan uzaklaştı.
Barkının kucağında ilerllerken yüzünü inceliyordum. Açık kumral sarıya kaçan saçları, mavi gözleriyle çok çekiciydi. Gözlerim dudaklarına kayarken Barkın bana baktı. " Ne zaman incelemeyi bırakacaksın?" Gözlerimi kaçırıp "Saçmalama yüzünde birşey vardı onu alacaktım"
Barkın sırıttı. "Dudaklarımda mıydı alacağın şey?"
Omzuna vurdum "of ne diyosun sen?"
Barkın gülümseyerek yürürken konuştum. "Bu araba nerde?" Barkın gözlerime baktı. " iki sokak kaldı"İçimden "şükür" diye geçirdim.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Arabaya bindiğimizde Yiğitle Tufan'nın uzun ısrarları sonucu yolcu koltuğuna Barkın'nın yanına oturmuştum.
Telefonumdan saate baktığımda 00.32 olduğunu gördüm.
Evimize yaklaşık 1-2 saatlik uzaklıktaydı teyzemin evi.Barkın bana bakıp konuştu. "Evin nerede tam olarak?"
Tarif ettikden sonra yolu izlemeye başladım.
Acayip uykum vardı. Gözlerimi kapatmamaya çalışıyordum. Ama uykuma yenik düşmüştüm.BARKINDAN:
Defne'nin tarif ettiği yere geldiğimizde evin önünde durup " geldik" dedim.
Tufanla Yiğit gülüştüler. " gülmeyin be! Neye gülüyorsuuz? "
Tufan eliyle sus işareti yaparken Defneye baktım uyuyordu.
Derin bir nefes alıp Yiğitle Tufan'a baktım. "Napıcam olm ben?"
Yiğit konuştu. "Kucağına al götür abi" sinirle Yiğite çıkıştım. "Annesi Babası belki kızar lan mal"
Yiğit güldü " bekle abi o zaman sabaha kadar"
Defneye tekrar bakıp omzuna dokundum. " Defne uyan geldik" Defneden ses yok. "Lan geldik uyansana" yine ses yok " kalksana kızım delirtme beni"
Defne mızmızlanrak konuştu. " anne gider misin başımdan?" Bir kez daha omzuna dokundum " kızım kalk çıldırcam şimdi"
Defne gözlerini açıp bana baktı.
"Noluyor be?"
"Ay uyandın şükür ya"
Tufan güldü. " yenge evine geldik" Defne Tufanla Yiğide baktı " görüşürüz" bana da bakıp gülümsedi " Teşekkür ederim Herşey için "
Bende gülümseyip "görüşürüz" dedim. Eve girdiğini gördükten sonra arabayı sürdüm.DEFNEDEN:
Barkın'nın arabasından inip eve girdiğimde annem şaşkın bir sekilde bana baktı.
"Saat 01.54 farkında mısın Defne?"
Uykulu bir şekilde anneme baktım " Geldim işte anne"
Odama çıkıp üstüme pijamalarımı giyip hemen uyudum.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sabah alarmla uyandım yorganımı kafama çekip alarmı duymamaya çalıştım. Alarm susmadığı için kalkmak zorunda kaldım.
Uyanıp banyodaki rutin işlerimi halledip dolabımın önünde kombin aramaya başladım. Bugün Doğan kolejine vedalaşmanya gidiyordum. Dolabımı allak bullak edip sonunda kombin buldum.
(DEFNENIN GUYDIKLERI)
Parfümümü sıkıp odamdan çıktım.
Aşağı indiğimde annemler masadaydı.
"Günaydın" dedim ve masaya oturdum. Kahvemi içip bir kaç şey yedikden sonra evden çıktım ki Çetin'nin arabası evin önünde duruyordu. "Günaydın aşkım" diyip yanağımdan öpen Çetin'e
"Günaydın" dedim. " Telefonunu aradım açmadın bende daha çıkmamışsındır diye düşünüp seni almaya geldim" "sarjim yoktu"
" neyse Boşver bin bakalım"Arabaya bindim ve okula doğru ilerledik.
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERi'M
Chick-LitEvet ben Defne Kaya bir serseriyle yaşadığım aşkı okumak ister misiniz?