4.Bölüm

12.7K 1K 264
                                    

Yorum sınırı:10+

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum sınırı:10+

"Fotoğraflarını ben çekebilir miyim?"

Şaşkın ve bir o kadar anlamsız bakışları ile izlediği patronu ile sessiz kalmaya devam etti. Ne demesi gerektiğini bilmiyordu.

"Anlıyorum seni, muhtemelen bu odaya gelmeden önce senden böyle bir istekte bulunacağımı düşünmedin. Ancak cidden istediğim yüze ve vücuda sahip birisin."

"Çıplak şekilde mi poz vereceğim?" Kollarını masaya yaslayarak utançla konuştu. "Hayır tabiki. Yani rahatsız olmayacaksan çekebilirim ama zorlanmanı istemediğimden dolayı normal bir şekilde de çekebilirim."

Kesinlikle istemiyordu. Çıplak bir şekilde patronunun karşısında olduğunu hayal edince bütün kan yanaklarına pompalanıyor ve dudaklarını dişlemesini yol açıyordu. Çıplak fotoğraflarını karşısındaki adamın gördüğü gerçeği bile utancından kafasını devekuşu gibi kuma bastırmak istiyordu.

"Z-zorunda mıyım?" Esmer adam başını hızla iki yana salladı. "Değilsin. Eğer kabul edersen bunun bir karşılığı olarak maaşına zam yapacağım." Kabul etmesini istiyordu. Görmek istediği yüz ve vücuda sahip olan kişi karşısında oturuyordu. Kabul etmesini umarak ılımlı sesiyle konuştu. "Kabul etmezsen seni kovmayacağım merak etme."

Her ne kadar oturan gencin kabul etmesini istese de onu zorlamak istemiyordu. Gergin olduğunu ve işinden kovulmak istemediğini biliyordu. İş yerinde böyle bir fotoğraf bulundurması yanlış olsa da onu kovacak kadar ileriye gitmezdi. Sadece bir uyarı ile geçiştirirdi, ancak aylardır aradığı yüzü bulduktan sonra geçiştireceğini düşünmüyordu.

Fotoğrafçılık sadece hobi olarak başladığı bir iş olsa da, gün geçtikçe daha sık yapar olmuştu. Çekmek istediği ve arayıp bulamadığı bir yüz vardı. Bu yüzün sahibi tamda karşısındaydı.

Hem tatlı, hem de çekici bir yüz. Pamuk gibi bir ten ve bir koluyla sarabilecek kadar ince bir bel. Fotoğraflarını incelemesinin yanlış olduğunu biliyordu, ancak yere düşen fotoğrafları gördüğünde dikkatin çeken şey çıplak vücut değildi, Jungkook'un yüzüydü. Tâbi aradığı yüzü bulduğu gibi vücudunuda merak etmişti. Karşısındaki utangaç gencin özelini gördüğü için pişmanlık duysa da, elden bir şey gelmezdi. Olmuş ve bitmiş bir şeydi. Üzülmenin bir manası yoktu.

Fazla düşündüğünün farkına vararak, karşısında utançla büzülmüş ve bir şeyler düşünen bedene karşın konuştu. "Yarına kadar kararını ver olur mu? Dediğim gibi, çıplak çekim olmayacak. Seni rahatsız eden kıyafetlerde yok."

Daha çok şey sıralardı ama karşısındaki kararsız yüzün sahibi olan genci daha da düşündürmek istemezdi. Eliyle çıkabileceğini göstermek için kapıyı işaret etti. Haberi alan beden başını sallayarak çıkışa doğru ilerledi.

Patronunun önünde saygıyla eğilerek kapıdan dışarı çıktı. Yerinden çıkacakmış gibi atan kalbi ile lavabo olduğu düşündüğü kapıyı araladı. Tahmin ettiği yerin doğru çıkması ile rahatlamışçasına nefes vererek suyu araladı. Soğuk suyu yüzüne çarparak derin nefes verdi.

"Oh be!"

Jimin
Kararın nedir peki

Hoseok
İşin ucunda para var 💸🤑

Jungkook
Bilmiyorum ki

Kafam çok karışık

Jimin
İçinde bir tereddüt varsa düşünme reddet

Zaten seni kovmayacağini söyledi

İçin rahat olsun

Jungkook
İçimde beslediğim bir tereddüt yok

Sadece kararsızım

Hoseok
İşin içinde para var diyorum ya

Niye kimse beni siklemiyor🤬

Jungkook
Zaten bu işi parasız yapmam

Paranın miktarı da belli değil

Hoseok
Koskoca Kim Taehyung'dan bahsediyoruz

Belli ki bu iş için uygun birini uzun zamandır arıyor

Ve seni(yani aradığı kişiyi)bulmuşsa paranın miktarını önemsemez

Jimin
Sende haklısın bak

Jungkook
Haklısın

Alt tarafı fotoğraf çekinecegiz

Bu kadar düşünmeme gerek yok bence

Jimin
Kendi kararın

Zaten sen istemediğin sürece saçma sapan pozlarda vermeyeceksin

Eğer patronun küçücük bir davranışı bile olsa, seni rahatsız eden bir davranışı olursa ayrılıyorsun bu işten. Tamam mı?

Jungkook
Tamam tamam

Hoseok
Hadi yine iyisin

Oturduğun yerden para alıyorsun resmen zilli

Jungkook
GAHGSJWGAJWZ

Demeyin öyle ya

Hoseok
Yakında sugar daddy de olursun sen

Bölümler hep böyle kısa olacak bu arada

Fotoğrafçılık hakkında pek bilgim yok, elimden geldiği kadar araştırarak yazacağım. Yanlışım olursa uyarırsınız

 Yanlışım olursa uyarırsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ɴuᴅᴇ ᴘʜᴏᴛᴏ •ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin