Selamm
Neden final oluyor diye soranlar için, bu fici dozunda bitirmek istiyorum 😋
•
"Sabah seksi kadar güzel bir şey yok." Pişkince sırıtan esmer oğlan ile utançla omzuna vurdu. "Susar mısın?!" Taehyung kolları arasındaki oğlanın kıpkırmızı olmuş yanaklarına kıkırdayarak göğsünde yatan bedeni biraz daha kendisine doğru yaklaştırdı.
"Neyse ki bugün iş yok. Dilediğimiz kadar sevişebiliriz." Jungkook, kendisini beyaz yatak örtüsüne sırt üstü bırakarak üzerine çıkan bedenle huysuz bir şekilde yakındı. "Robot değilim ben Taehyung." Kendisini duymazdan gelerek boynuna buseler bırakan bedenle göz devirdi. Ön sevişme için daha şimdiden hazırlanıyordu. Ancak uyanır uyanmaz seviştikleri için kalçası çok ağrıyordu.
"Kime diyorum acabaa?" Küçük tatlı buseleri bırakarak boynunu ısırmaya başlayan esmer olanla kendisini sıcak dudaklardan kurtararak sol tarafına doğru kaydı. Ancak hâlen daha üzerindeki bedenin altında durmaktan kurtulamamıştı. "Sana bugün bu yeter Taehyung."
"Ama-" yakınmaya başlayacak olan bedenin sözünü kesti. "Aması falan yok. Kalçam ağrıyor!" Taehyung oflayarak dudaklarını büzdü. O kadarı ona yetmezdi ki. "Bebeğim ben sana doymuyorum ki! O kadar güzelsin ki her bir zerreni keşfetmeye devam etmek istiyorum. Hem, krem sürerim? Olmaz mı?"
Jungkook, yüzüne yavru köpek gibi bakan bedenle bir süre düşünmeye başladı. Sevgilisi doyumsuz herifin teki olduğu için onun kıskacından kurtulmak imkansızında ötesindeydi. "Sessiz kaldığına göre kabul ediyorsun." Mutlulukta beyaz tenli olanın üzerindeki tişörtü çıkararak göğüs ucunu dudakları arasına aldı. İkilinin alt tarafları çıplak kaldığı için penisi altındaki sıcak baskıyı hissedebiliyordu. "T-Taehyung." Jungkook birkaç saniye önce sevişmek istemeyen kişi değilmiş gibi kendisini istekle esmer olana bastırarak kafasını yukarıya doğru çevirdi.
"Hm?" Göğüs uçlarını serbest bırakarak dudaklarına yönelen bedenin üst dudağını dudakları arasına alarak kollarını esmer olanın boynuna sardı. "Biraz yavaş ol tamam mı? Sert davrandığında çok acıyor canım." Taehyung, çocuk gibi şikayet eden bedenin yanaklarına ıslak bir öpücük bırakarak doğruldu. "Buralar biraz soğuk mu oldu ne?"
Ayakları ucundaki beyaz çarşafı alarak altındaki bedenin üzerine attı. Jungkook birden girdiği karanlık ortamla kıkırdarken, Taehyung altındaki güzelinin gülüşünden öptü. "Çarşafın altında sevişmeye bayılıyorum!"
•
"Mısır ister misin?" Jungkook kasede ki patlamış mısırları koltuğun üzerine bırakarak elindeki bilgisayarla ilgilenen sevgilisine karşın sorusunu sordu. Ancak sessiz kalarak parmaklarını bilgisayarın klavyesinde gezdiren bedenle ona doğru döndü. "Sevgilim, kime diyorum?"
Taehyung burnuna doğru kaymış olan gözlüğü düzelterek eğmiş olduğu başını kaldırdı. "Evet yiyeceğim bebeğim. Son bir dokunuş kaldı." Sonunda biten işi ile derin nefes vererek bilgisayarı kapatarak sehpaya koydu. "Bir hafta boyunca sadece Pazar günü işe gitmemene rağmen hâlen daha işle ilgilenmen beni üzüyor. Kendine çok yükleniyorsun sevgilim." Üzgünce mırıldanarak Taehyung'un yanına oturdu. Yanındaki bedenin yüzündeki gözlüğü alarak alnına minik bir buse kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɴuᴅᴇ ᴘʜᴏᴛᴏ •ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
Novela JuvenilJungkook, sıkıcı iş yerinde sıkıcı işlerini yaparken çalıştığı şirketin patronu ile çarpışır. Tek sorun çarpması değil, asıl sorun çarpması sonucu yere düşen ve kendisine ait olan çıplak fotoğraflarınında düşmesiydi! -Tamamlandı -Semetae/Ukekook -D...