1

4.3K 240 128
                                    

Jisung'dan

Evet arkadaşlaar bugün okulumuza yeni bir öğrenci katıldı onu sizlerle tanıştırayım"Lee Minho"
Yine o sıkıcı konuşmayı yapıyodu müdür
oysaki okula gelen öğrenciden banane yani..

-------------------
Genelde son sıralarda durmayı sevdiğim için yine törende arkaya geçmiştim ve boş boş müdüre bakıyodum çünkü müdür çok konuştuğumuz için telefonu almıştı. Çok geçmeden şu bahsettiğimiz "Lee Minho" yu anlatmaya başladı....

-------------------
Müdür o kadar boş konuştu ki içimden hikaye yazdım resmen(ki şiir ve kitap okumaktan nefret ederim) . Arklarımla konuşmaya başladım

A(arkım) :Şu "Lee Minho" iyi gözüküyo bi baksak mı ki?

J:Ay ben böyle çocuklarla mı arkım yani , cık cık cık

Ve tam o sırada beynime işleyen o cümleyi duydum:

M: (kısık bir sesle) Çocuklar arkadaşınızın bir yetimhaneden geldiğini size söylemeliyim. Lütfen ona iyi davranın;)

Ne!? Yetimhaneden mi gelmişti bu?
E iyide parayı kim ödedi?
Her neyse bu çocuk bi değişik gözüküyo sanırım biraz daha incelemem lazım diyecektim ki yanıma okul müdürü geldi:

M: Alın şu telefonları! Bidaha da görmiyim elinizde!

Okul müdüründen korkmadığım için rahatça telefonu elinden aldım. Rahattım çünkü babam bu okulun sahibi o yüzden kendi kendime istediğim gibi dolaşıyorum.

---------------------

Teneffüs zili çaldığı anda koşarak kantine indim, merdivenlerden üçer üçer zıplayarak atlıyordum ki şu okula yeni gelen"Lee Minho" yu gördüm . O da tamamen bana zıt olarak yavaş yavaş yürüyordu(sanki kaplumbağa kdbdkrj). Bende az vicdanlı değilim, merak ettim gittim yanına ve bana bakarak sırıttı ve koşarak aşağı inmeye başladı.

Bende ne vardı ki bana öyle baktı?! Trip mi atıyo bu bana acep? Daha tanışmadık bile!

~Devam edecek

(ilk olduğu için çok aklıma gelmedi ama fikir verebilirsiniz)

sadece sen ve ben ||minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin