14

671 50 76
                                    

Minho'dan

Jisung yerlerde aci cekerken ben boyle mi kalacaktim? Jisung cok kotu gorunuyodu ve tek kelime bile edememistim. Hizlica baglanmis ellerimi kopardim ve Jisunga kostum. Burnu kaniyor ve kasi patlamisti. Ne yapacagimi bilemedim ve adamlara yumrugu bastim:

M:KIMSINIZ LAN SIZ!? NE HAKLA VURURSUN SEN ONA?! O SADECE BENI KURTARMAYA CALISTI TAMAM MI?!

X:COK OZUR DILERIZ MINHO HAZRETLERI(!) AHAHAHA SEN BIZE BULASMICAKTIN OLM!

M:SUS LAN KOPEK!

X:AGHHH!!

M:HANI BULASAMIYODUM SIZE!? NOLDU DONUP KALDINIZ OYLE?!

X:NE OLURSA OLSUN SIZIN PESINIZI BIRAKMICAM ANLADINIZ MI?!

Adami dinlemeden jisunga dondum. Bayilmisti, onu kucagima aldim ve taksiye kostum. Taksi doluydu. Icerdekileri cikarmanin yolunu ararken adam gaza basti. Taksi gitmisti ve ortalikta tek bir insan bile yoktu. Tek care hastaneye kosmakti. Titreyen ellerimle telefonu aldim ve en yakin hastaneye kosmaya basladim. Su an hicbisey umrumda degildi. Eger jisunga bisey olsaydi bunun suclusu ben olacaktim. Kosarken ayagim tasa takildi ve yere dustum. Jisung kucagimda oldugu icin pat diye yikilmistik. Jisung yerde bense onun ustune dustum ve dudaklarimiz birbirine bastirmaya basladi. Hayir hayir lutfen jisung bunu gormesin.Ayaga kalktim ve  jisung a baktim. Ah hayir simdide kafasi kaniyordu. Hastaneye ulastigimda beni bi hemsire karsiladi ve hemen sedye getirdi. Yavasca jisungu sedyeye biraktim ve yaninda gittim. Hemsire bi anda da bana sorular soruyo ve ayni anda doktor ariyordu.

Doktor geldi ve jisungu acildeki yataklara yatirdi. Hem nabzini olcuyor hemde kafasindaki kanamaya bakiyordu. Jisungu uyandirmaya calisti ama jisung uyanmadi. Ya olduyse diye gecirdim icinden. Ama o kadar darbeye olmezdi insan. Jisung dayanikliydi. Doktor en son jisung icin farkli bir uyandirma taktigi uygularken aklima bir anda jisung ile dudaklarimizin birlestigini hatirladim. Off asiktim ona. Hemde cok fena.

D:Hemen ameliyathaneyi hazirlayin!

M:Ne?!

D:Delikanli su an anlatamam ama ameliyattan sonra rahatca konuscaz:)

M:Ona bise-

D:Arkadasini kurtaricaz delikanli:)

M:Tamam..

Jisunga ameliyatlik ne oldugu hakkinda hicbir fikrim yoktu...

Tam olarak 2 saat gecmisti ve jisung hala cikmamisdi. Taa ki hemsirenin disari cikmasiyla:

H:Tebrikler:) arkadasin hayata tutundu;)

M:Ahh cok tesekkur ederim ne zaman cikar?

H:1 2dk sonra cikar.

M:Anladim:)

H:Tekrardan tebrikler;)

Hemsireye cevap verene kadar iceri girmisti. Jisung iyiydi ve yasiyordu. O an dunyalar benimdi ve kendimi ucurumdan atacak kadar mutlu hissediyordum.

Jisung ciktigi anda yanina gittim. Uyuyordu ve yanaklari kizarmisti. Onu odaya kadar takip ettim ve doktor benimle konusmak istedigini soyledi:

D:Delikanli arkadasin su an iyi ama daha cabuk gelmeseydiniz arkadasinda ciddi riskler olusabilirdi.

M:Peki neyi var?

D:Oncelikle arkadasin tam akciger bolgesine yumruk yemis ve agir hasar almisti akciger.

M:Baska?

D:Kafasinda ise kucuk bir yarik vardi o da gec gelseydi beyin kanamasina donusebilirdi. Biliyorum o kadar darbeye hicbir insan beyin kanamasi gecirmez ama arkadasinin son zamanlarda vucudu zayiflamis.

M:Daha dikkatli olucam.

D:Bu arada sana verecegim birkac ilac var onlari jisunga haberi olmadan icirebilir misin?

M:Yanii nasil?

D:Mesela icecegi suya at ve hemen ona ver cunku hap icerde cozulur.

M:Tamam ama bunlari neden icmek zorunda?

D:Bir tanesi vucudunu kuvvetlendirmek icin. Bir tanesi kafasindaki yarikta olusan mikroplar icin. Onun icin pansuman yapman lazim.

M:Anladim umarim yapabilirim

D:Arkadasin uyanir simdi sen gir iceri.

M:Tesekkurler:)

Odaya girdim. Jisung uyuyodu. Tabiki sincap yanaklari yine kizarmis ve sismisti. Tatliligina dayanamadim ve bir fotografini cektim. Deklansor sesi cok cikmis olmaliydi ki jisung kafasini oynatmaya basladi.

J:Gunaydin:)

M:Gunaydin... jis

J:Jis mi?

M:Evet:)

J:Bende min derim o zmn:)

M:Olurr.

J:Sey senin dudagina noldu?

M:Biraz kanadi ama sonra durdu.

J:Bunu bana o adamlar yapti dimi?

M:Eve-

J:Sende kesin onlarin canina okumussundur! :)

M:Sey..

J:Ney?

M:Pek yapamadim..

J:Olsun sen iyisin sonucta:)

M:Oyleyim..

J:Bana bisey olsa kaldirabilirdim ama sana asla..

M:Bende..

M:Jisung?

J:Evet:)

M:Ben sana asigim..

J:Ne?! Gercekten mi?

M:Evet..

J:Minho gay misin?!

M:Sey.. sanirim oyleyim..

J:Ama ben.. yapamam..

M:(ufak bir sasirir) n-n-neden?

J:Minho ben bir erkekle beraber olamam..

M:P-p-peki:( (gozleri dolar)

J:Bak cok ozur dilerim suc bende ama gercekten olmaz..

M:t-t-tamam.. suc sende degil zaten bende.

J:Ama oyle dusunme:(

M:JISUNG BEN SANA DELILER GIBI ASIKTIM AMA BUNU SOYLEYEMIYORDUM SIMDI SOYLEDIM AMA HICBISEY DEGISMEDI(aglar)

J:M-m-minho a-a-ama b-b-ben...

M:NE BEN JISUNG!? HAYATIMDA SADECE BI KERE ASIK OLDUM O DA SANA VE SU AN-

J:TAMAM MINHO! SANA ILLAKI ASIK OLDUGUMU MU SOYLEMEM LAZIM!?

M:S-sen ciddi misin?

J:EVET OYLE SADECE SOYLEMEYE CEKINIYODUM VE SENIN REDDEDECEGINI DUSUNUYODUM!

M:B-ben cok o-ozur dilerim. ;(

J:Minho ben.... (aglamaya baslar)

M:Ee tamam tamam aglama sakin dur ee sey..

J:Minho...

Jisung kafami cekti ve dudaklarini dudaklarima bastirdi:

M:Jisung!

J:Minho.. evet:)

M:Ne yani benimle sevgili mi olacaksin!

J:Evet.. :)

~Devam edecek

(717 kelime yazdim ellerim yok su an)

sadece sen ve ben ||minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin