2

2.5K 185 68
                                    

Minho'dan

Bugün okulda ikinci günüm, ilk gün geldiğimde herkes benden bahsediyordu. Ortada kazık gibi kalmıştım. Ama bunlar benim umrumda değildi çünkü eski okulumda da böyleydi. Çok yalnızdım sadece arkadaş ortamında değil hayat ortamımda aynıydı. Sadece tanıdığım beni yetimhaneye teslim eden dedemdi....

Jisung'dan

Ben bu Minho denen çocuğu sevmiştim ve azda yakışıklı değildi. Sadece ben dün yanına geldiğimde sırıtıp koşarak aşağı inmesi beni biraz şüphelendirmişti.
Bugün en sevdiğim ders var o yüzden kimse benim neşemi bozamaz!

-------------------------------

Amcam Seo Changbin  yanıma geldiği anda irkildim:

SC:Jisung sana bir haberim var. Artık bir okul yurdunda kalacaksın:)

J:Nee?! Şaka dimi? Gerçek olamaz!

SC:Jisung son zamanlarda yaptığın yaramazlıklardan sonra bu ceza az bile!

Oysaki hiçbişi yapmamıştım ben? Birtek okulun kapısını kırmıştım, ha bide müdürün telefonunu çalmıştım. Aslında hiçbirşey yapmamıştım ama yinede gidiyodum. Off şimdi ordaki bebelerle mi uyuyacaktım ben!?

Ne kadar yalvarsam da hiçbir işe yaramadı, gidiyordum işte....

Daha fazla itiraz etmedim ve bu sefer daha ağır ceza verir diye uzatmadım ve şu lanet olası okul yurduna gelmiştik...

SC:Hadi in Jisung, daha çok işim var.

J:Pfff tamam( göz devirerek)

SC:Hadi oflama iyi olacak sana;)

Yurda girdiğimde etrafta bir sürü genç çocuk vardı. Büyük ihtimalle hepsi lise ye gidiyodu. 

Sonunda müdürün odasını buldum ve kayıt yaptırdım beni odama götürürken çok sıkıcı bir sohbet ettik ve odama geldik. Karşımda gördüğüm kişi o muydu!?

~Devam edecek

sadece sen ve ben ||minsung||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin