Ben Hızlı Konuşmuyorum Bir Kere s.s !!

594 15 2
                                    

"Off ! Eslem , hadi ya boşver heyecanı alttarafı yeni bir okula geldik . Yürü " dedim sesimi az çıkarmaya çalışarak . O ise başını sallamakla yetindi ve kapıyı çalarak sınıfa girdi. Bende arkasından ilerlerken olanları düşünüyordum. Artık anneme yakışır bir kız olacak , zaten saygılı davrandığımı düşündüğüm öğretmenlerime daha iyi ve saygılı davranacaktım , ayrıca insanlara karşı ılımlı olacaktım diye düşünürken aynı zamanda sınıfta gözlerimi gezdirdim . İlk günden geç kalmıştık. Neyseki kayıt yaptırmaya geldiğimizde sınıfımızı öğrenmiştik. Hocaya döndüm .Eslem zaten heyecanla hocaya bakıyordu . Hoca bize gülümsedi . "Evet yeni kızlar geldiniz . Öncelikle merhaba , kendinizi tanıtır mısınız ? " dedi ben Eslem'den önce davrandım ve "Adım Şebnem Keskin . Müzikle uğraşıyorum , yanımda gördüğünüzde ikizim. Notlarım sınavlarda iyidir ama derste hiç bir şey yapamam . "ve cici kız gülüşümle sınıfı taradım. Sadece bir sıra boştu.Arkadaki erkeklerde bayağı bir taş yalnız . Zaten o arada Eslem kendini tanıtmaya başladı . "Ben Eslem Keskin . Notlarım her zaman iyidir ikizimin aksine . "derken benle dalga geçtiğini anladım . Çünkü hep birbirimizle dalga geçerdik . Bunu demesiyle bir kaç kız kıkırdadı . Tabi benim sert bakışlarımı görünce daha az bir sesle kıkırdamaya devam ettiler. "Dans etmeyi severim .18 yaşındayız. " dediğinde hocanın kaşlarını çatarak bir dosyayı incelediğinı gördüm ama bizi dinlediğini belirten sesler çıkardı . Boğazını temizleyerek "Şebnem okuldan atılma sebebin nedir ?Ayrıca daha önce de 4-5 sözleşme imzalamış 2 tane de okuldan atılmışsın . Eslem' se ... Hımm o atılmamış . Nakil . Ben bu okulun müdür yardımcısıyım. Adım Ayla ve bu tarz konuları hoş bulmuyorum Şebnem. " dedi . Ahh ! Hadi ama neden yani ki . Anneme verdiğim sözleri sallayıp cevap verdim " Sözleşmeler kopya çekerken kameralardan yakalanmıştım onlardan . Atılmalarda okuldaki kaşınan arkadaşlar yüzünden . "dedim rahat bir biçimde. Hadi ama ben ders çalışmam yani 1. sınıfta okuma yazma yazarken çalışmıştım sadece. Kavga ederkende sonuna kadar haklıyım abi . Lan sen kimsin benim abimi , sevgilisi olan bir abimi ayartmaya çalışıyorsun! Sınıf bana garip bakışlar atıyordu . Galiba beni ciddi ciddi cici kız zannetti abi bunlar . "Bu konuları özel olarak konuşmak istiyorum " dedi aşırı otoriter çıkan sesiyle ve devam etti. "1-2 sözleşmende de derste kart oynamanla ilgili " dedi bunu söylemesiyle ben ve Eslem'le beraber sınıftan birkaç kişide kıkırdadı . Onlar bana kıkırdadı ama biz Eslem'le hocanın gözlerinin büyümesine . " Neyse yerinize geçin seninle tek başına konuşalım " dedi kafamı salladım . Eslem evet tarzı birşeyler söyledi. Taş varlıklara doğru ilerledik ve ön sıralarına oturdum . Çantamda defter kitap niyetinede birşey yok ki zaten . Çantamda çeşit çeşit makyaj malzemesi, ilaçlarım , şarj aleti 2 tane kulaklık ,kartlarım vardı. Psikiyatri ilacı kullanıyorum .Ama çok çok ciddi birşey değil , sadece saatinde almak zorundayım .Başımı sıraya yasladım .Bir süre sonra birisi beni çimdikledi.Başımı kaldırdığımda bir adet 32 diş sırıtan Eslem buldum. Bana baktı baktı ve gülmeye başladı . "Ne oldu ?" dedim yarı uykulu çıkan sesimle gözleriyle hocayı gösterdi .Hoca bana tip tip baktı . Eskiden olsa bir küfür ederdim ama , annem için evet Şebo annen için ." Efendim hocam ? "dedim tek kaşımı kaldırarak. "Yok birşey" dedi . Fısıltıyla "Tövbe Tövbe ya çattık. Karıya bak "dediğimde arkadan birinin kıkırtısı geldi . Arkamı döndüğümde diğerinden daha az taş olan bir erkeğin - ki bu bile taş - elini uzatıp "Ben Bora " dediğinde birden gülmeye başladım ve "Tanıştığımıza memnun oldum AlaBORA bende Şebnem uzun gelirse kısaltıp Şebo diyebilirsin " dedim .Yanındaki aşırı aşırı taş olan hafif sırıttı. Bora benim gibi anıra anıra gülmeye başladı . Eslem kafama vurup , " Ya neden benim böyle bir ikizim var?! " diyip karalara bağlamış emojiye döndü. Yanındakine döndüm . Cici kız edasına bürünüp "Senin adın ne? " dedim öyle bir baktı ki yanlış birşey dedim mi acaba ? Derken elini uzatıp "Savaş " dedi bende hemen başımı sallayıp uzattığı eli tuttum ve "Şebnem " dedim. Nedense AlaBORA 'yı sevmiştim. Aman. Eslemle de tanıştılar.Biraz konuştuk havadan sudan falan. En son sıkılınca önüme dönüp sıraya kafamı koydum. Bora 19 Savaş'ta 19 yaşındaymış. Eslem dersi yarım yamalak dinler evde öküz gibi ders çalışırdı . Zaten AKIN KOLEJİ'nde okuyoruz. Hayatım boyunca hep kolejde okuduk. Ailemizin maddi durumu çok iyi . Şirketlerimiz var.Şımarık kızlardan değiliz. Makyaj yapar topuklu giyerim .Aşırı sıcakkanlıyımdır , adamına göre tabi.Mesela Savaş korkutucu ama AlaBORA'yı samimi buldum . Şu kendini beğenmiş zengin züppelerden değiller . Eslem ise benim aksime spor şık giyinir . Az makyaj yapar. Pişti, papaz kaçtı , dost kazığı , okey ,101 gibi oyunlarda hile yaparım ama hilesizde kazanabilirim. Bu oyunlarla çok vakit geçiriyorum. Hiç sevgilim olmadı . Ama hoşlandığım birkaç kişi oldu. Eslem'in sevgilisi var . Ama çocuğu hiç sevmem . Malın teki.Benim güven problemim var . Hayatımda yüzde yüz güvenebileceğim iki insan var . Eslem ve abim Emre .Düşüncelerime ara verip sınıfa göz attığımda tahmin ettiğim gibi bir ortamla karşılaştım. Çoğu zengin züppe .Böyle saçmalarken teneffüs zilinin çalmasıyla Eslem'in arkamdan bağırışını ve tabiki kapıyı öküzce açtığımda hocanın bana olan bakışını umursamayarak kantinden 2 ice tea kavun-çilek , 3 kaşarlı tost ve 4 tane caramio alıp sınıfa dönmeye çalışmam 2 dakikamı aldı . Ellerimdekileri dökmemeye çalışarak depar ata ata sınıfa döndüm . Söylemesi ayıp ablanız eski - eski dediğim 2 ay önce bıraktım atletizmi.- Yüksek atlama , bayrak yarışı ve 110 metre engelciydim. Eslemse uzun atlamacı , 400 ve bayrak yarışçıydı işte. İkimizde aynı anda bıraktık derken çevredekilerin anormal bakışlarını yok sayarak sınıfa girdim .AlaBORA ve Savaş' ta yoktu. Eslem bana doğru gelip elimden yiyeceklerin bir bölümünü alıp sıraya oturdu . Tam tosta dalacakken Eslem en can alıcı noktayı bana söylediğinde yutkunarak durdum yani ona ne canım benim diyetimden . Sonuçta kilo alınca başının etini yediğim kişi o değil sonuçta . Yani değil , değil mi ?Ona dönerek "Ayhh ! Sanane canım benim diyetimden ! "Diyerek dilimi şaplatıp önüme döndüm ve hayvanca tost ice-tea ikilisini bitirip -ki 3 tosttan 2 sini ben yemiştim- yavrularımın yani çikolatalaşkitolarımın ambalajını açıp yemeye başladım. Esleme dönüp "Zaten teneffüs 10 dakika hayır yani anlamıyorum ki ne olurdu sanki Pis Yedili 'deki teneffüsler kadar olsaydı teneffüs yani görüyosun sadece ayı gibi tıkınabildik. 7/24 konuşmayan bana bana Şebnemlerine bile bu süre yetmiyorsa senin gibi çok konuşan insanlara nasıl yetiyor bu süre ? Hayır yani anlayamıyorum ki insanları benim gibi mütüş -aynen mütüş benim çok kullandığım kelimelerdendir . Yazımının yanlış olduğunu da biliyorum ama böyle söyleyince daha güzel oluyor. Nefise kanka anla beni - bir insanı nasıl anlamazlar bir dakika ya ben onları anlamıyorsam onlarda beni anlayamazlar ki. Biliyorum biliyorum çok zekiyim tezahürrata gerek yok " dediğimde öğretmenler zili çalmış Eslem'in bir sus artık , yada Ziver alın bunu burdan ifadesini gördüğümde AlaBORA ve Savaş'ınsa burda olduğunu anladım . AlaBORA ve Eslem aynı anda bana - bu sefer şanslısınız bana bana bihterine esprisini yapmayacağım :D - diyip kendi kendime gülerken AlaBORA bana -korkmayın minnaklar - "Yav kızım bi sus motorun soğusun . Birde hızlı konuşuyor . Anladıysam arap olayım ." dedi bu sefer dediği ve maço gözükmeye çalıştığı için anırıp aynı anda Eslem'i dinliyordum . " Valla bu kız mal ben bunla ikiz değil tanışıyor bile olamam . Ziver alın bunu burdan " demesine şahit olup herkesten daha da anırarak gülmeye başladım. Zaten hoca olacak insan da gelmedi .

Birkaç dakika sonra susup ciddiyetle yani öyle olmaya çalıştım denebilir . "Aayy bir kere ben hiç çok konuşmuyorum tamam mı ? Hızlı da konuşmuyorum . Eslem ayrıca lütfen Murat Sakaoğlu vinelarına devam etme ki biz rolleri değişmiş gibi oluyoruz. Normalde ben mal mal espiriler yapıp gülerdim . Neyse ayrıca ben mal değilim tamam mı ?Sanki ben seninle ikiz olmayı çok istiyorum, okey ? Şimdi okey de de Aynı Yıldızın Altında hayallerime devam edeyim . Ayrıca aradan birkaç kelime anlamışsındır bu durumda arap olman gerekiyorAlaBORA. Ayy sanırsam konudan çok saptım. En son ne diyordu- " Sonlarına doğru Eslem'in ağzıma silgi sokmasıyla sustum . Ama midem bulanıyor. "Puhhaha Şebo yüz ifaden ahah . Çok ko-komik ahahha . " diye anırıyo ya . Iykkk ! resmen şu an yüzüne silgiyi tükürdüm . Bana öyle baktı ki açıklama gereği duyarak anıran AlaBORA 'yı ve düşünceli bir surat ifadesiyle bizi izleyen Savaş'a aldırmadan omuz silkip " Ama tadı çok iğrençti. Yani aç olduğumda belki- ne diyorum lan ben yinede yemem . Ayrıca gerizekalı hangi akılla ağzıma silgi sokuyosun . Yaaeeğ " diye cırladım son iki cümlede tabi Eslem koşarak tuvalete gitti.
Sınıf zaten kafalar güzel modunda takılıyo herkes kendi halinde .Biz ikimiz gülmekten yarılıyoduk ki o hala anırıyo Savaş adam kuul kuul takılıyor , ardından gülerken tükürüğüm boğazıma kaçtı . O sırada kapıda yüzü ıslak bir Eslem gördüm.Anılarım depreşti . Bide tükürük olayı olunca öksürmeye başladım . Gözlerimden yaş akıyo ama nasıl öksürüyorum en son Bora gülmeyi bırakıp olayın ciddiyetiyle sırtıma 19 kez evet saydım hayvan gücüyle vurdu.Sırtımın mosmor olacağına eminim ama sanırsam cigerlerimi kustum . Tabi bunu dıştan bir şekilde ifade edince benden özür dilemişti . Ama teşekkür etmiştim. Açıkçası o an gözüm hiçbir şey görmemişti . Su içip yerime oturdum . Tam o sırada içeri uzun boylu , kısa saçlı , hafif kilolu bir adam girdi. Kendimizi tanıttıktan sonra hoca ders işlemeye başladı. Oovv ! Ders Almanca olmaz olamaz nalet olası dersler , derken günün geri kalanını AlaBORA 'nın açlığı -her tenefüs 3 tane tost yedi artık siz anlayın durumu - salakça, komik olmayan ama benim hep yapıp güldüğüm tarzda esprileriyle okul geçti. Mesela bana "Rıdvan 'ın bir büyüğu nedir?" diye sordu "nedir?" dedim "Rıdtwo" dedi ahah çok komik dimi evet , biliyorum , tamam susun .Lanet olası okul ya.İlk gün falan derken yarın Mine Hoca'yı göreceğim.Ben onu unuttum . Mine Hoca benim müzik öğretmenim ve 2-3 hafta sonra bir tane müzik yarışması var . Ben AKIN KOLEJİ 'ni , yani bu koleji temsil edeceğim . Zaten Mine Hoca'da burada öğretmen . Eslem'in aldığı ders programına göre müzik dersimiz de yarın.Bunları düşünürken eve geldik . Arabadan inip eve girdim ve çantamı kapının kenarına fırlatıp mutfağa koştum .

Aşık Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin