Selamün Aleyküm maloşkoşkoşkolarıııım .Yani Ramazandayız ya biraz imanlı takılayım dedim. Yani sizde mikemmel insanlar olarak vote ve yorum yapsanız birazcık yani azıcık. Hem vote geldikçe yazasım geliyor . Bu arada bu bölüm biraz durgun oldu diğer bölüm bommba gibii ekşınlı hafiften . Hadi bakalım .
Multimedya Şebnem 'in Şarkı Yarışmasında ki Elbisesi Şarkısı koyulmuyor . Bazı sitelerde yasaklanmış . Taylor Swift -22
5 Gün Sonra
Telefonumun son ses alarmının sesiyle uyandım . Bugün ilk defa uykum yok. Yani tekrar uyumak için yatağa girmeyeceğim. Çok heyecanlıyım !Çünkü bugün okullar arası şarkı yarışması var . Eslem 'de çok heyecanlı .Dans grubunda birinci dansçı ve arada şarkının bazı kısımlarını söyleyecek kişi Eslem . Benim elbisem de çok güzel. Dansçıların farklı tabii ki .
Oyalanmadan yataktan çıktım.Tuvalete girdim . İslerimi hallettkten sonra üstüme rastgele şort ve bir tişört geçirdim . Son beş günüm hep aynı geçti. Prova ve okul ikilisi .Bu sene kurada bizim okul çıktığı için rahattım.Gerçi ben hep rahatım . Yaşam felsefem eşittir koy göte yaaawww . Böyle bir gerizekalıyım ki ne yapacağımı unuttum . Koy göte diyerek hiç makyaj yapmadan aşağı indim. Cici bebeyi ve sütü çıkarttım. İki kasenin içine koydum . O sırada Eslem'de geldi ." Günaydııın !"
" Günaydın . "
" Hadi tık ağzına şu cici bebeyi de hemen gidelim . Aşırı heyecanlıyım. Tabi sen alışıksın ! "
" Tamam . Hadi ye . " diyerek cici bebeyi hızlıca bitirdim . Eslem'e baktığımda onun daha cici bebenin yarısına geldiğini gördüm.
En önemli şeyler olan akmayan makyaj malzemelerimin olduğu çantamı almak için yukarı çıktım. Elbisem ve ayakkabım prova odasındaki kilitli dolaptaydı. Yani herkesin ki oradaydı. Arabamın anahtarını alıp aşağı indiğimde Eslem' de hızlıca yukarıdan geldi ." Hızlı gitme çünkü yetişemiyorum ."
" Ben hızlı gitmiyorum ki , sen yavaş gidiyorsun ." diyip göz kırparak arabaya bindim .
Açıkçası yarışlara alışığım . Ama yeni geldiğim bir okulu temsil edeceğim. Bu yüzden yapabileceğimin en iyisini yapmalıyım . Grup arkadaşlarımın da öyle yapacağını umuyorum . Onlar da benim gibi hırslı .En azından öyle gözüküyorlar . Hırs çok önemli .Açık ara farkla Eslem'den öndeyim . Onun buna gıcık olduğunu biliyorum ama bana yalan söylediği için sinirliyim. En kötüsüde Buse'yi görmüş olması ve hiç bozuntuya vermemeye çalıştığı gerçeği. Gözlerini kaçırdığını o kadar uzaktan bile gördüm o gün . Okul kapısından girip arabayı park ettim ve Eslem'i beklemeden prova odasına gittim . Kapıdan çıkan Mine ablayı gördüğümde bana gülümseyerek baktı ."Hoşgeldin . Hemen hazırlan makyajını falan yapıp giyin . Eslem nerede ? "
"Hoşbuldum . Tamam hemen hazırlanırım ve Eslem kapıdadır . Büyük ihtimalle . Ben ondan önce gelmiştim çünkü . "
Başıyla beni onayladığında içeri girip kızların telaşlı haline gülümseyerek baktım . Bir yandan konuşurken , bir yandan da elbisemi çıkardım.
"Çok heyecanlı gözüküyorsunuz kızlar !" dediğimde Meyra hemen cevap verdi.
"Ayy ! Evettt çok heyecanlıyız. Ama vakit kaybetmeyelim .Hadi "
"Tamam sustum ." diyerek ağzıma fermuar çekiyormuş gibi yaptım.
Hemen giyinme kabinine girip elbisemi giydim . Kabinden çıktım ve ayakkabımı giydim.Parfümümü 5-6 fıs sıkıp bıraktım. Makyajımı yapmaya başladım . Önce narçiçeği rengindeki rujumu , allığımıysa narçiçeği tonlarında abartısız olması için az sürdüm. . Yüzümde hiç sivilce olmadığından fondotene gerek duymadım. Gözüme kalın eyelinerımı çekip , koyu yeşil göz kalemimi sürdüm . - ki gözlerimde yeşil olduğumdan çok hoş gözüküyor .- Maskaramı da profesyonel bir biçimde şaka len şaka hiçbir şeye bulaştırmamaya çalışarak sürdüm. Kaşlarıma hiç dokunmadım. Kızların saçları dans ederken daha güzel gözükmesi için açık olduğu için benim saçım farklı olacaktı. Normalde makyajımı da kuaför yapacaktı ama ben istemedim .
Birkaç dakika içinde hepimiz hazırdık . Tek fark bir tek ben makyajlıydım . Kuaförler geldiğinde Mine abla saçlarımızı kuaföre anlattı . Benim saçım tepeden ve önden görünebilecek sıkı bir topuz yapılacaktı .Kuaför saçımı hızlı ve güzel bir biçimde yapıp sonlarına geldiğinde biz hâlâ Mine ablayı dinliyorduk . Yarışa daha bir saat vardı . Yarışma bizim okulda olacağı için sonuncu biz çıkacaktık. Saçım bittiğinde kuaför kadın saçım bozulmasın diye bolca sprey sıktı.Ben bu arada gözlerimi kapattım.
Şarkı yarısması başladı . Bu yarışmada toplam 20 okul var . Şu anâ kadar rakip olarak pek bir okul göremedim . O değilde yarısta eski okulum da var . Kararlıyım bugün o koca götlü müdüre göstereceğim Şebnem Keskin 'i okulda atmanın ne kadar kötü bir şey olduğunu görsün.Ben mal mal düşünürken sıra bize geldi .Sahneye çıktık. Okulumuzun adı ve şarkımızın adı anons edildi . Tezahhüratlar vardı . Koltuklarda Buse , Savaş , Arda , Dağhan , Mete ve Bora'yı gördüm. Savaş bana göz kırptı . Yüzündeki ifade daha çok sen yapabilirsin der gibiydi . Ya da ben kendimi rahatlatmak için böyle düşünüyordum. Herkes yerine yerleştiğinde müzik başlamasıyla bende başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Bir Mafya
Genç Kız EdebiyatıDeli dolu kendi kendine saçmalayan bir kızın hiç bilmediği bir aşığı varsa? Peki bu aşık adam bir mafya ise ? Saçmalıkların,hüzünün ve daha birçok şeyin bulunduğu bu hikayede diliniz götünüze kaçabilir . "Ben diyetteyim bir kere" "AlaBORA come on!" ...