" Hoşgeldiniz " dedim tekrardan adını bilmediğim adamın elini sıkarken.Zaten 10-15 dakikadır salonun kapısında gelenleri karşılıyorduk.
O sırada Selin ablayı görmemle ona sarılmam bir oldu ." Hoşgeldin Selin abla "
"Hoşbuldum canım . Seni eşim ve çocuklarımla tanıştırayım. "
Yanındaki adama hitaben "Eşim Ahmet ." Elini sıkarken "Memnun oldum . Bende Şebnem " "Bende memnun oldum kızım. " Güzel bir kız , yakışıklı bir erkeği ve çok tatlı bir çocuğu göstererek " Gelinim Esin , oğlum Eren ve çocukları Arda ." Eren'in elini sıkıp Esin ile sarıldık . "Çok memnun oldum." Arda 'ya ise "Merhaba yakışıklı. Nasılsın ? dediğimde "İyiyim " diyip kucağıma atlamıştı. Ama çocuk çok tatlı lan .Esin "Oğlum gel kucağıma ! Ne yapıyorsun !?" " Ya , önemli değil hem biz çok iyi anlaştık onunla ." diyip gülümsedim . "Ama şimdi seni anneye vereyim , yanına geldiğimde kucağıma gelirsin ." " Iıh . Şöz mü apla ? " Söz yakışıklı. " dediğimde gülümseyip olur anlamında başını sallayınca Arda'yı annesine verdim . Ama harviden çok tatlı . Ayğğğ!
Benimle aynı yaşlarda oldukça hâtta bayağı güze- bir dakika lan bu "Kızım Bu- " " Buseğ" diyip ikimizin sarılması bir oldu. Selin abla bize şaşkın şaşkın bakarken Buse "Şebneğm kızım çok özledim seni yaa ! " Ama Eslem Amerika'ya gittiğini söylemişti ." bunu söylediği an şaşırsam da " Hıhı. Neyse biz senle buluşalım. Çok özlemişim yalnız . " dedim.
Selin abla kapıya doğru bakarak " Oğlum Savaş 'ta geldi." " Oha Savaş senin annen Selin abla mı?" dediğimde sırıttı. Savaş'a sarıldım . Ne ? Okulda arkadaş gibi birşey olduk . Ama böyle taş birşeyle kanki olunmaz gençlik. " Ah ! Evet ne oldu güzellik ? "dediğinde o son kelimeye bakmayarak " Ay ben sizi bekletiyorum böyle .Hıh şu masa uygun mudur sizce ? ""Olur." dedi Savaş.
Onlar ilerlerken yeni gelen konuklar arasında Mete ve ailesi , Dağhan ve ailesi ayrıca Bora ve ailesi vardı.
Mete tek çocuk. Dağhan 'ın bir kız kardeşi var. Bora'nınsa erkek kardeşi ve kız kardeşi var. Önemli detaylar bunlar hepsini aynı masaya yönlendirdim . Zeki phenn. Neyse işte Eslem Gamze 'nin yanında.O da çok heyecanlı . Abim de çok heyecanlı.Eee , boru değil evleniyorlar be.
Çok duygulandım lan . abim evleniyor. Ayy ! Herkes geldi , abimler de çıkacak şimdi kapıda kol kola . Şebnem ağlamanın sırası değil. Abinin bu mutlu gününde . Tı tı tığğ . Aha çıktılar len . Aoğğ ! Çok tatlılar . İnanmıyorum ya . Herkes alkışlarken bende alkışlamaya başladım. Hemde konuşan ejderha gücüyle . Biz alkışlarken abimler masaya oturdu . Nikah şahitleri Mert abim -yani kuzenim - ve Gamze 'nin Yeliz diye bir arkadaşı . Nikah memuru klasik soruları sordu . Evetler söylenirken Gamze benim söylemem üzerine abimin ayağına bastı.Ardından ilk dans için herkes ayağa kalktı . Tabi ben sap sap çevreme bakarken arkamdan bir ses geldi."Dans edelim mi ?" Dedi Savaş . Hemen arkama dönüp
"Olur ."
Dans edenlerin yanına giderken Eslem'in tanımadığım birisiyle dans ettiğini gördüm.Dans etmeye başladık .
"Abinin evlenmesine üzülmüşsün .''
Savaş nereden biliyor ki ?" Sen nereden biliyorsun ?"
"Ben Savaş BORAN'ım herşeyi bilirim. " dedi ve göz kırptı ardından . Ama yapma beğğ ! Zaten taş , kaya , meteor tarihinde yeni bir çığır açmışsın. Böyle yapınca etkileniyom amına koyayım.
"Yaaa ! Ben biraz üzüldüm. Sonuçta abim evleniyor.
"Sende haklısın .Buse'yle tanışıyor muşsunuz ?"
"Evet ! Ama Eslem bana Buse'nin Amerika'ya gittiğini ve çok meşgul olduğunu söylemişti. Yani yalan söylemiş . Bu yüzden biz de Buse'yle hiç konuşamadık . Eslem ile bu konu hakkında konuşacağım. Çünkü ben Buse'yi çok seviyordum . Ki hâla seviyorum .En yakın arkadaşımdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Bir Mafya
ChickLitDeli dolu kendi kendine saçmalayan bir kızın hiç bilmediği bir aşığı varsa? Peki bu aşık adam bir mafya ise ? Saçmalıkların,hüzünün ve daha birçok şeyin bulunduğu bu hikayede diliniz götünüze kaçabilir . "Ben diyetteyim bir kere" "AlaBORA come on!" ...