Hırtapoz!

287 8 2
                                    

    Sa kankoştolar . Oy verirseniz iyi olur beğ . Yani beğenirseniz. Yorum yapana ithaf etcem diğer bölümü . Bay gençlikoşkolar.Multi Eslem'in söylediği şarkı

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
      Mutfaktan diyetimi unutup - ki diyet mantığım dediğim ,  yediğim 10 ekmeği 9'a düşürmek olan bir insanım - 2 paket cips yedikten sonra  , Eslem " Bu kız mal harbi orangutan , manda , camış karışımı bir varlık ve bu varlığı alın burdan  " diye bağırdı . Bende bunun üzerine acayip hayvanlara benziyirsen adlı  bakışımı atıp notebookumdan Supernatural'ı açıp izlemeye başladım. O sırada Eslem Sam'in sesini duyduğu an yanıma gelip o da oturdu.  Deanaşkıma "Çok taş " dediğinde "Bencede ama sen git sevgiline yavşa , yada Sam'e" dediğimde  önce kaşlarını çattı . Ardından hemen telefonu kaptığı gibi odaya fırladı. Allah'ım ya bu kız mal . Sevgilisinde de bir bokluklar var ama neyse . Sonuçta Eslem mutlu. Yiyorasa bir yamuk yapsın ilk öğrendiğim an dalarım o Ferhat'a  . Baktım dövülüyorum bir telefon hop abim yanımda . Abim demişken onu da bir arayayım . Babamdan da  ses seda çıkmıyor. Zaten çıkmasın o mal cadı karıyla  evlendi bir de . İnanamıyorum ya halâ nasıl böyle bir hata yapabilir . Tamam bazı konularda cidden malım .Saçmalıyorum , tiye alıyorum ama iş ciddi olunca da benim diyen adamdan daha mantıklı davranırım . Bunu benim kadar babam da bilir . Eeee ! Sonuçta ben Şule KESKİN 'in kızıyım- " Şebooo !!! Ne giyeyim Ferhat'la buluşmaya gideceğim. Daha doğrusu evine telefonumu açmadı. Ayyhh ! Sen zaten o koca kıçını kaldırsan ölürsün . Bölüm de bitti. Niye mal gibi oturup etrafa bakıyorsun ?!" dedi heyecan ve kızgınlıkla . Hayır anlamıyorum ki o gerizekalı için süslenmemeli bence . " Eslem düşünüyodum ya  ! Niye atarlanıyon ki ? " dedim . " Ne düşünüyon Şebo nasıp bu kadar salak olduğunu falan mı ?! Aman neyse sen buna cevap verene kadar ben giyindim saçımı topladım . Hım , hazırım. Okey bebek ben kaçar  . Bayy !" diyip çıktı .Bende arkasından "Hırtapoz "diye bağırmamla kaldım. Ne çabuk hazırlandı lan. Ben olsam 2 saate anca hazırlanırım. Kız ışık hızıyla gitti. Bölüm de bitti .

         En iyisi müzik dinleyeyim diyip  sevdiğim Türkçe şarkılardan birini açtım . Sesim de ayıptır söylemesi mikemmel.Hande Yener-Naber 'i açıp bahçeye çıktım. Ev topuzu , sporcu atleti ve şortumla bağıra bağıra , dans ederek söylemeye başladım . Evimiz site falan değil . En yakın evden de sesim duyulmaz . Duyulsa bile benim için önemsiz .  Günde en az 8 kere rezil olan biri olarak  rezil olmaya alışığım . Bu anılarımı sonra anlatırım . Şarkı en sevdiğim yere gelince aşırı yüksek bir sesle eşlik etmeye devam ettim ." N’aber?
Gelmedi senden bi haber ...

   Vuhhuuu ! Bu kadının şarkıları çok iyi ya hep akılda kalıp dile dolanıyor. Ama Alt Dudak  şarkısıyle çok dalga geçmiştik Eslem'le . Hattâ facebookta bu şarkıyla çok espiri yapmışlardı. Salıncağa oturdum . Twitter'a girdim müzikte son ses açık takılırken Galatasaray Marşının çalmasıyla irkildim . Tabi lan Galatasaraylıyız . Hattâ ne biçim yendik Bursa'yı . Neyse şanlı Galatasaray'ımı sonra konuşuruz . Hemen telefonumu açmadan önce kimin aradığına baktım . Abimin aradığını görünce açıp kulağıma götürdüm - yok amına biz kıçına götürdün zannettik afgacfa-. "Naber Şebo ? " diyen abime bunu yapmayacaktın qülüww diyen iç sesime aldırmadan " Naber gelmedi senden bi hab- " derken abimin kalın sesiyle sustum. " Kızım ya yine aynı şarkıyı bokunu çıkarana kadar dinledin demi lan . Ben kardeşimi tanıyorum . Nasılsın ?" dedi sonlara doğru hafifçe gülerek . " İyiyim abilerin en tatlişkosu . Geçinip gidiyoruz öyle .Hırtapoz  Eslem'de dışarıya çıktı. Bende evde takılıyorum . Yalnızlık keyfine bakar mısın? Yani mütüşüm gene .Sen napıyosun abicim . Dur sen sormadan ben söyliyeyim Okulda işte poh gibiydi . Yani okulu bulan adamın annesinin dedesinin amcasının oğlunun komşu kızının torununun teyzesinin anneannesini si- seveyim ."dedim Abim yine güldü. " Şebnem harbi harbi malsın sen . Adamda sülale kalmadı . Kaldı ki ya kadınsa .  Çok zekisin kardeşim.Neyse sakın cevap verme çünkü uzun ve hızlı konuşuyorsun . Babamı aradın mı hiç ? " dedi son cümlesiyle bütün tadım kaçtı . "Hayır . Neden arayayım ki ? O evlenmeden önce bize sormuyorsa ki kaldı ki bu çok ciddi bir konu . Ben onun  halini
hatrını sormaya hiç aramam .Senem cici anneciğimle mutlu mutlu yaşasın . Neyse bu konuyu kapat . Eee , Gamze napıyor ? Saliha ablayla 2-3 gün önce konuşup alışveriş programımı yaptım bile  . " dedim . Babamı birazcık seviyordum .  Ona olan sevgim son 1 ayda  bitti.Bu arada Gamze abimin sözlüsü . Bir görseniz nasıl tatlı , nasıl sevecen . Gerçi ben Gamze'nin annesi yani Saliha ablayla daha çok takılıyorum . Kadını bir görseniz , 40 değil 25 yaşında dersiniz . O derece yani. Çok severim kendisini." İyi Gamze'de hattâ birazdan bende onunla buluşacağım. Evden şimdi çıktım." dedi . " Hımm , ben tutmayayım seni . Selam söyle Gamze'ye . Birde öp benim için . Hadi bay bay !" "Tamam söylerim . Hadi görüşürüz . " dedi ve kapattı . Annem biz 13 , abim 18  yaşındayken öldü. Babam 6 yıl sonra yani 1 ay önce  Senem cadısıyla evlendi. Lan kadın tam bir para avcısı . Sevgili (!) babacığım da çok seviyor kendisini . Sözde cici anneciğim de çok seviyordur onu.

Aşık Bir MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin