Kardelen'in bana olan bakışları sanki beni toprağa göm ve bir daha çıkartma bakışı atıyordu.
Bakışları bir işe yaramayacağını düşündüğü için ama ama diye konuşmaya başladığında, kelimelerini seçememiş olacak ki tekrar bakış hakkını kullandı.
Bu ortamı yumuşatmak için Kardelen ve Koray Berkin'i ne zaman tanıştıracağımızı sordum.
Envar bir kaç saniye düşündükten sonra yarın olur mu diye ikimize bakarak onay istedi.
Ben onay verirken Kardelen'de bana bakıp onay vermek zorunda kaldı.
Kızlara söyleyelim mi diye Kardelen'e sordum.
İş yerinde özet geçeriz diye kestirip attı.
Kardelen'i bu kadar stresli ilk defa görüyordum.
Ortamın enerjisini dağıtmak için hadi çayla beraber güzel bir sohbet ederiz yanında Kardelen'in getirdiği kurabiyeleri de koyarız nasıl olur diye bir fikir atınca Kardelen hemen oturduğu yerden kalktı ve evet harika olur diye mutfağa koştu.
Salonda sadece Ben ve Envar kaldığında ona döndüm ve hadi biz de geçelim mi diye soru sordum.
Kafasıyla onay verdikten sonra mutfağa geçtik ve Kardelen'in hazırladığı masaya geçtik.
O sırada Çila Envar'ın kucağına yatmış kendini sevdiriyordu.
Çay demlenene kadar iş hakkında konuştuk. Kardelen yarın ki planı bana gösterdiğinde bir kaç değişiklik olsun dedim ve raporu düzenledik.
Çaylar demlendikten sonra Çila'yı kaldırmış Envar'ı mutfağa çağırıp Koray Berkin'i aramasını istemiştik.
Envar ise Koray Berkin'i arayıp durumu izah ettikten sonra bir buluşma ayarlamıştı.
Buluşma her zamanki gibi kafede olduğu için hepimiz onay vermiştik.Daha sonra çayları içtikten sonra sohbet etmiş Envar'ı yolcu etmiştik.
Kardelen ile ben kaldığımızda birer sigara içmek için mutfaktan çıkmadık ve sohbet etmeye başladık.
-Sence anlaşabilir miyiz? Diye soran Kardelen'e dönüp kafamla onay verdim. Koray Berkin'i bir kaç kez görmüştüm ve iyi çocuğa benziyordu.
telefonum çalmaya başladığında masanın üstünden aldım ve arayan kişiye baktım. Arayan kişi Semra idi.
Telefonu cevapladığımda müsait olduğumu sorduğunda gel diye davet ettim.
Kardelen bana baktığında Semra bize gelecekmiş senin için sorun olur mu dedim. Kafasını iki yana salladığında Kardelen çayını içmeye devam ediyordu. Kapı çaldığında geldim diye seslendim ve kapıyı açtım.
Semra elindeki küçük pastayı bana uzattığında misafirin mi var diye sordu. Bende kafamı salladım.
-Kim var ben meşgul etmeyeyim.
-Sadece Kardelen var.
Mutfağa geçtiğimizde Semra Kardelen'e sarılırken Bana da öpücük atmıştı.
-Dedikodu kokusu geliyor hissediyorum.
Kardelen de şaşırmışa benziyorken bana doğru bakışlar attı. Omuz silktikten sonra Semra'ya ne içersin diye sordum.
-Ee anlat Kardelen ne bu stres?
-Bir şeyler öğrendim ama sırası değil Semra dediğinde Semra ikiletmemiş, bir şey olursa çekinmeden söyleyeceğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapı
Teen FictionKarşımda duran iki tane kapı vardı. Bu kapılar nereye çıkıyor hiçbir fikrim yoktu. Hangisini seçmeliydim? 1725 nolu kapıyı seçersem papatya sokağına giriş yapacaktım. 27 nolu kapıyı seçersem, Cahidiye sokağına giriş yapacaktım. Peki hangisini seçm...