„Alena Nottová" ozval se velkou síní hlas profesorky Mcgonagalové. A Alena se pomulím krokem vydala k stoličce. Cítila na sobě pohledy všech studentů a přes velkou síň k ní dolehl tihý šepot. Usadila se na stoličku a nasadila si na hlavu moudrý klobouk. Ale ještě než se pořádně dotknul její hlavy se velkou síní rozeznělo:„ZMIJOZEL!". Zvedla se že stoličky a vydala se k zmijozelskému stolu. Všichni studenti si ji zvědavě prohlíželi.
Došla ke zmijozelskému stolu a posadila se vedle své nejlepší kamošky Izoldy Snapeové. Ta se jako vždy tvářila jako by chtěla umřít. A na sobě měla:„Ahoj.“ pozdravila ji Alena s úsměvem. A rozhlédla se po zbytku Zmijozelského stolu. Její pohled se na chvíli setkal sDracem. A ten se na ní usmál. A ona znovu ucítila zatřepotání motýlů v břiše.
„Kam koukáš.“ vyrušila ji ze zamyšlení Iz. Než ji ale stačila otpověďet. Ozval se přes celou síň hlas profesora Brumbála. „Milí studenti jsem rád že vás všechny můžu zase po roce přivítat v Bradavicích. Než se všichni pustíme do jídla rád bych vás všechny obeznámil o tom že letos v naší škole proběhne Vánoční ples, kterého se budou moc zůčastnit všichni studenti od 4 ročníku výše. Tak a teď se můžete pustit do jídla." Na stolech se najednou objevili talíře plné jídla a Alena se začala rychle nandávat na talíř.
Když hostina skončila a všichni se pomalu začela odebírat do svých společenských místností. Alena a Izolda se taky začali pomalu ubírat pryč z Velké síně. Když už procházeli východem na chodbu prohnala se kolem skupina druháků a Aneta skončila sama uprostřed davu studentů. Když se jí zněj konečně podařilo dostat zůstala stát sama uprostřed prázdné chodby a uvědomila si že nemá vůbec tušení kudy se dostane do Zmijozelské společenské místnosti.
Pomalu se vydala směrem kterým tušila Velkou síň. V tu chvíli za sebou ale uslyšela kroky, otočila se a uviděla jak se k ní rychlím krokem blíží Draco. Usmála se na něj a zeptala se ho„Co tady děláš?“. "Zdržel jsem se ve velké síni. Co tady děláš ty?" odpověděl jí. Alena se zasmála a odpověděla mu „Stratila jsem se.“ Draco se zasmál. ,,Tak pojď vezmu tě do společenský" řekl Dračí a vzal ji kolem pasu. ,,Ok"Aleně se opět v břichu rozlétlo hejno motýlů. Došli až k nenápadné zdi na které nebylo nic divného. ,,Teď musíš říct heslo Čistá krev" řekl Draco. ,,Aha" odpověděla Alena a teď se rozestoupila.První koho uviděla byl Blaise. A potom Pansy ta se zamracika na Dracovu ruku na Alenině pasu. Aleně to došlo a hodně rychle se odtáhla. Draco měl chvíli zmatený výraz ale rychle ho to přešlo. Alena najednou ucítila naráz. Její nejlepší kamarádka Iz ji skočila kolem krku. ,,Ahoj," zapištěla. ,,Už jsme se zdravili Iz." ,,Ahaa".
A vyrazili spolu do ložnice...Doufám, že se vám kapitola líbila, dneska bych mohla ještě vydat možná jednu .
Vaše •ALENA•❤️❤️❤️
ČTEŠ
Jenom jeho | Draco Malfoy ff
FanfictionNarodili jsme se abychom zemřeli... ••• Alena Riddlová jediná dcera lorda Voldemorta a Belatrix Lestrangové. Se zamiluje do Draca Malfoye. Jejich lásce je ale bráněno. Dokáží mladí milenci překonat nepřízeň osudu? A ochránit svojí lásku? ••• ...prot...