Alena stála na nástupišti 9 a 3/4, a rozhlédla se. I když jí bylo už 16 letos jela do Bradavic poprvé. Z uší si vyndala sluchátka že kterých se linula Calinova hudba(safír). Na sobě měla: riflové šortky, černé tílky, bílou košili, boty Nike, sluneční brýle, a zlaté náušnice.
Zastrčila si za uchu tmavě hnědé kudrnaté vlsy. A roshlédal se po nástupišti. A střetla se s pohledem modrých poměnkových očí. A ucítila zatřepotání motýlů v břiše. Zatřásla hlavou, a odvrátila pohled. ,,Čau ségra!" Vyskočila jsem 20cm do vzduchu když na mně zezadu promluvil můjpl falešný bratr Theo Nott. Ano, jsem tady za Alenu Nottovou aby nikdo nezjistil můj pravý původ. ,,Pojď už do vlaku za chvíli jedeme." Řekl mladý Zmijozel. A tak jsem šla.
Následovala jsem Thea úzkou uličkou vlaku, když konečně zastavili Theo otevřel dveře do jednoho kupé a ona vešle za ním. V kupé seďel tmavovlasá dívka s nafoukaným výrazem vedle ní vysoký černoch s chladným pohledem a úplně u okna seděl vysoký blonďák. Když se na mně otočil poznala jsem v jeho pohledu chlapce z nástupiště. „Koho jsi nám to přivedl Theo?" zeptal se, a pousmál se a v jeho poměnkových očích zajiskřilo. „ To je moje sestra Alena." řekl Theo a svalyl se na sedačku. „Já jsem Draco" řekl a potřásl jí rukou. „Tohle je Pansy Parkinsonová." ukázal na dívku. „A tohle je Blaise Zabini." ukázal na chlapce s chladným pohledem.
Usadila se k oknu naproti Dracovi, a konečně si ho mohla pořádně prohlédnout. Na sobě měl:Z batohu si vytáhla krabičku sushi ,a zakousla se do prvního kousků. Draco který sexěl na proti ní si ji zvědavě prohlížel a ona znovu ucítila zatřepotání motýlů v břiše. Zatřásla hlavou a radši se podívala z okna.
-*-*-*-*-
Když vlak konečně zastavil Alena se spolu s ostatními studenty začala zvedat. Když ale chtěla vyjít z kupé narazila plnou silou do Draca Malfoye, už si myslela že snad spadne na zem když jí kolem pasu chytili silné paže a postavili ji zpátky na nohy. „Jsi v pořádku?" zeptal se jí a ona na krku ucítila jeho teplý dech. „Jasně, vždyť se nic nestalo." řekla ale dál si vychutnávala jeho dotyk. O chviličku později se ale Draco odtáhl. A Alenu při tom nepříjemně bodlo u srdce.
Společně vyšli na nástupiště a začali hledat Thea a ostatní.
-*-*-*-*-
Vyšli z vlaku na nástupiště a ještě než stihly najít Thea narazili na černovlasého chlapce, s vysokým zrzkem a rozcuchanou hnědovláskou s nutriímy zuby. Kteřín se na Draco opovržlivě podívali a zastoupili nám cestu. „Našel novou sis holku Malfoy??" zeptal se zrzek. A hodil na ně pohrdavý pohled. „Odprejskni Weasley!" zasičel na něj Draco. A hodil na něj nenavistný pohled. Chytil ji za zápěstí a chtěl ji odvést pryč. V tu chvíli se ale z vlaku vysoká hnědovláska a zamířila si to k nim. Na sobě měla:„Co tady děláte?" zeptala se a vrhla na Draca opavržlivý pohled. „Seznamovali jsme se s Malfoyovou novou holkou." řekl černovlásek a zašklebil se na ni. „To není moje holka." zasičel Draco a vrhl na čtveřici nenávistný pohled. „Pojďte ať chytíme kočar." řekla rozcuchaná dívka a čtveřice se dala na odchod.
„Kdo ty byl?" zeptala se Alena když spolu s Dracem kráčeli směrek ke kočáru. „Harry Potter a ta jeho banda." řekl Draco a zaskřípěl při tom zuby. Chtěla se ještě na něco zeptat v tu chvíli se k nim ale přihnal Theo a řekl:„Pojďte zabral jsem nám kočár.". Draco a Alena ho beze slova následovali.
-*-*-*-*-
Nastoupili jsme do kočáru a ten se rovnou rozjel. Kočár se zakymácela a Alena se svalina na Draca. Omluvila se a dál to neřešili.
-*-*-*-
Dorazili do velké síně. Mělo nastat zařazování l...Kam zařadili Alenu? To se dozvíte v další kapitole! Budu se snažit aby vycházeli pravidelně. Tohle je moje první knížka tak doufám že se bude líbit. Nejsem moc dobrá na češtinu, takže se za vsechny chybi omlovám.❤️
****Alena****
ČTEŠ
Jenom jeho | Draco Malfoy ff
FanficNarodili jsme se abychom zemřeli... ••• Alena Riddlová jediná dcera lorda Voldemorta a Belatrix Lestrangové. Se zamiluje do Draca Malfoye. Jejich lásce je ale bráněno. Dokáží mladí milenci překonat nepřízeň osudu? A ochránit svojí lásku? ••• ...prot...