YOONGI
Dün gece hiç uyuyamadigimdan bugün biraz geç kalkmistim. Gruba yazılanları goruncede gece gece hayli üzülüp efkarlanmistim. Jimin ilk defa sigara içmişti ve umarım benim için değildi.
Kendisi her ne kadar yalanlasada bir şeyler olduğunu biliyordum ve ona inanmak istiyordum. Bugün akşam dediği yere gidip ona inanmak için her şeyi yapacaktim.
Telefonum çaldığını fark edince ekranda yazan "Annem" yazısına baktım bir süre. Özlemiştim uzun zamandır görüşemiyorduk annemle. O memleketinde kalmayı tercih etmişti ben şehir hayatına atılırken.
+ "Efendim anne" özlem dolu bir sesle
-"Oglumm nasılsın"
+"Ayniyim anne"
-"Oğlum ben seni çok özledim"
+"Bende anne bende şuan sana o kadar ihtiyacım var ki"
-"Heh bende lafı oraya getirecektim ben yanına geliyorum oğlum bir ay kadar yanında duracağım."
+"Gel anne ne zaman geliyorsun"
-"Yarin"
+"Hazirlanmissin sen gel gel"
-"Hahaa evet öyle oldu biraz şimdi içerden cagriyorlar haydi görüşürüz"
+"görüşürüz kendine iyi bak"Annem normalde yanıma gelmez di üstelik bana en az iki hafta önceden haber verirdi bir işler karışıyordu ama hayırlısı.
Kendimi nedensizce tazelenmiş hissediyordum onun sözüne umudu bile beni mutlu ederken ondan ayrı kalmayı nasıl dusunmustum. Hem o öyle bir şey yapmazdı.
Ondan özür dilemek istiyordum o bana öyle bir şey soylemeliydi ki ben ondan özür dilemeliydim. Akşam olana kadar ocom icimi yemişti. Gece bana buluşmak istediği saatten yarım saat önce evden çıkmıştım.
Jungkook evde olmadığından daha rahat bir şekilde çıktım. Ve Jimin in söylediği yerde onu beklemeye başladım. Saatler geçmişti ve o hala yoktu. Ayakta durmaktan yoruldugum için bir banka oturmuş onu öylece gecenin 3 ünde bekliyordum.
Telefonum elimdeydi her an gelebilir beni arayabilirdi. Aramadı.
Arkamda ağlama sesi duyduğumda o tarafa yöneldim ve dizlerinin üzerine çöküp hıçkırarak ağlayan Jimin ime bakmıştım. Gözlerine baktım. Bana aç beni özleyen ve her şey boka sarmış hauatinin onu nasıl yordugunu gordum.
Jimin i üzen bir şeyler vardı ve o şey Jimin i gün geçtikçe öldürüyordu. Hani bazı ölümler bedensel olmaz ya Jimin in bedeni ölmüştü ama belki kalp masajı yapsam geri hayata dönerdi.
Belki dudağından öpsem pamuk prenses gibi yaşardı. Belki onu öpsem dönerdi bana. Yanına gidip dizimin üstüne çöktüm sarılmak istedim beni itti göğüsüme vurmaya başladı.
Hıçkırıklaronin arasında "Neden diye sormadın" "Sen adisin Yoongi. Sen hayatımda gördüğüm en korkak adamsın, ben mahvoldum Yoongi sen hiç bir sikim yapmadın ne halde olduğumu can cekistigimi gördün ve elini bile sürmedim yoongi."
Ben onu görmediğimi düşünüyordum. Ama o haklıydı ben onu görmüştüm ama görmemezlikten gelmiştim. Ben adi herifin tekiydim.
"Evet Jimin ben adi herifin tekiyim. Gormem acı çekeni hatta bazen tekme bile atarım daha çok acısın diye. Umrumda dahi olmaz o kişi varsa yoksa kendimi düşünürüm ben. Anlayışsizim kendini düşünen aptalın tekiyim. Beynimi uyusturmak için olanlardan kaçmak için içerim hep."
Gözlerine baktım onun gözlerine baktım içi parlayan gözlerine baktım acı çeken gozlerine baktım. " Sen Jimin benim tam tersimsin ben bencilim tekiyken sen hep doğruyu seçtin Jimin."
"Sen" dedim gözlerini kaçıran gözlerine inatla bakarken " Sen hep güzeldin Jimin güzel sevdin anlattın anlamadım çünkü bu benim dedim."
"Sende çekip gittin. O zaman anladım Jimin sen gittiğinde anladım ben doğduğum günden belli yarimdim belkide yoktum. Sen bensin Jimin benim her şeyim sensin"
"Sen benim her şeyim din her seyimi alıp gittin Jimin." Ağlıyordu sarıldım ona sımsıkı sarıldım beni bırakmasını yalvararak sarıldım."Lütfen beni dinle " dedi bebeğim.
"Jimin" dedim gözlerine bakarken "Sikeyim her şeyi umrumda değil ben anlıyorum kahverengi harelerine bakarken her seyi. Sen ağzınla değil gözlerinle anlattın her şeyi." Sarıldık tekrar ruhlarımız birleşince ye kadar sabah karşı hala yerde sarılıyorduk.
Bugün annemin geleceğini unuttuğum için hızlıca Jimine baktım bana şaşkın şaşkın bakan gözlerini aldırmadan "Annem" "Annem gekicekti bugün nasıl unuturum"
Hemen oturduğumuz yerden kalkıp beraber eve geldik uyuyan Jungkook u uyandırmadan sessizce yatağıma geçip beraber uyuduk.
Bir kaç saat bile uyuyamadan çalan telefonumla kalktım. Annem arıyordu. Indiğini ve onu almam için yanına gitmemi söyledi. Kalkıp Jimin i uyandirdim.
(buralar hiç sarmaz geciyom.
annesjni almış sarilmjslar ve eve getirmiş işte)Annemle eve gelene kadar konuşmuştuk onu bu kadar özlediğimi konuşunca anladım. Kapıyı caldigimizda bizi benim kıyafetlerimi giyinmiş bir adet Jimin karşıladı.
Onun gideceğini düşünmüştüm ama gitmemişti bu beni biraz tedirgin etsede annemin bir şeyleri anlayacağını sanmıyordum. Evet annem homofobikti sanırım.
Bu konu hakkında hiç konusmamistik çünkü ben daha önce aşık olmamıştım ki. Annem Jimin e bakıp gülümsedi onu sevmisti Jimin ise annemden daha büyük bir gülümseme sundu bize. "Gelseniz kapıda kaldınız his geldiniz bu arada".
Annem "His bulduk çocuğum sen Yoongi nin arkadaşı olmalısın" Jimin sevecen bir tavırla "Evet anneciğim ben Yoongi nin yakın bir arkadasiyim geçin şöyle mutfağa bir şeyler hazırladım yoldan gelmişsiniz acsinizdir"
Annem Jimin in saçını karıştırıp"Evladım ben yapardım sen niye zahmet ettin şimdi" diyip odama yöneldi. Jimin hızlıca bana dönüp"Sevdi mi beniii" dedi heyecanla.
Hafifçe gülüp kafamı olumlu anlamda salladigimda elllerini çırpıp mutfağa geçti seke seke.
✷ arkadaşlar fiicn aminakoyfum ama olsundu toparliyacagim kafam dagnik su aralar artık mutlu olsunlar aq dediginizi duyar gibiyim.
zaten bu fic mutlu bir ficti noluyo. Neyse iyiyce boka sardı toparlayabildigim kadar toparliyacagim sarmazsa affim ola öpüldünüz。*゚+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feminem bey
Teen FictionYoongi, gay arkadaşı Tae zoruyla gay bir Instagram grubuna katılır...(smut)