{FINAL}

450 16 17
                                    

Bugün annem gidicegi için evde telaş vardı. Sabah ki olayi herkes unutmusa benziyordu. Annem gitmek için kosustururken bir yandanda bana yemek hazırlıyordu.

"Oglum şunu ye, bak sunuda yaptım,sunalri dolaba at.." bir sürü bir şeyler yapıyor ve bana bir şeyler söylüyodu.

Bunları yaparken de eşyalarını hazırlıyordu otobüse yetişmek için. Jimin ise annemdende telasliydi. "Şunu almayı unutmayın, Şunları şuraya yerleştiriyorum.."

...Annemi otogara bıraktığımızda Jimin ve Jungkook sarılmış ağlamak üzerlerdi. Onlara garip bir şekilde bakıp "İğrençsiniz ben bu kadar üzülmedim amk" dedim igrenerek bakarken.

Jimin Jungkook a sarilmiyi bıraktı ve bana kızgın bir şekilde bakarken "Asıl iğrenç olan sensin sanki benim annem gurbete gitti" dedi Jungkook ona haklı dermiş gibi bakarken.

"Annem gitti ve geri gelecek boşuna duyar kasmayın hadi eve" dedim önden yürürken. Jimin arkadan bana doğru gelirken "Ben artık eve gideyim" dedi yanıma gelip.

Ona bakıp "Sen bilirsin ev artık senin evin oldu nede olsa" dedim gulumserken. Jungkook kara kedi gibi ortamiza girip "Aslında bugün arkadaslarinizi yani artık benimde arkadaşlarım" diyip kendini düzeltti.

Ve konuşmaya devam etti kendince şirin ses çıkartarak"Bizim eve cagrabiliriz yada isterseniz bir yerdede bulusabiliriz yani onlarada gidebiliriz bana uyar" dedi kendi kendine plan yaparken.

Ona ters bir şekilde bakıp "Bipolar misin amk kendi kendine buluşma ayarladın" dedim onu sorgularken.

Jimin minik minik alkış çalıp "harika bir fikir hem bizimkilerde özlemiştim ekibimizin yeni üyesiyle hemen buluşma ayarlamaliyiz" dedi mutlu mutlu.

Bunlar çok mu yakındı? Yani bence gereksiz yakınları bir anda Jungkook u tutup yanıma aldım ve ikisinin ortasına girdim fazla yakınlığin gereği yoktu.

Jungkook bana garip garip bakarken Jimin her şeyi anlamış ve kikirdiyordu...

Jimin in ayarladığı mekanda hepimiz oturmuş söylediğimiz içecekleri içiyorduk. Artık grubun yeni üyesi Jungkook olmuş gibiydi.

Hemen herkes ısınmışti. Taehung la yanyana oturan Jungkook birden "Ah" diye inleyince tüm gözler ona döndü.

Herkes ona noldugunu sorar dolu bakışlar atarken o tedirginlikle bir kahkaha patlattı ve "Ahh muekkemel siniz size bayılıyorum" dedi garip bir şekilde.

Jin hemen saçını arkaya doğru atar gibi yaptı ve "Bana herkes bayılıyor şekerim" dedi egoist ce. Gözümü devirip önüme dönerken Jimin birden yuzume yaklaştı ve tam yanımdaki peçetelikten peçete aldı.

Bu yakınlık beni gersede onun kokusuyla buyulendim. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama Namjoon "Arkadaslar sanirm birileri bize bir şey soylicek sanirm" dedi bizi kastederek.

Sanırım herkes anlamıştı ve bende bu durumdan oldukça sıkılmıştim. Jimin geri yerine geçti ve ellerini onlara doğru sallayarak "Hayır hayır öyle bir şey yok" dedi olağan durumu inkar ederken.

Ben, Jimin in ellerinden tuttum ve kalbimin hızlı atmasın engellemek amacıyla gözümü kapatıp derin nefes aldım ve gözlerimi onun gözlerine diktim. Ona destek olmak için gözlerine baktım ve kafamı salladım.

Tüm masa bize bakarken ben gözlerimi onlara diktim ve kalbimin tekledigi o cümleleri kurdum tekrar kalbimin sahibine Jimin ime dönerken.

Ona baktım ve "O benim her şeyim arkadaşlar. Hani hem bakmaya doyamayip hemde bakarken bile incinmesin istersiniz ya, hani sanki kırılacak bir eşyayı pamuklara sarıp sarmalayip çok özenle tutarsınız ya hani hem çok sevmek istersiniz hemde üzmemek için kendinizi yorarsiniz ya ,işte garip hissedersiniz. Onun en ufak kelimesiyle bile paramparça olurusnuz ama o size bir kez gulumserse işte ondan sonra her şey siliklesir sadece o kalır. onunlayken çok mutluyum yanımdayken bile onu ozluyorum bunun adı neyse işte bana o şeyden oldu." kalbim tekliyordu.

Jimin bana yine o guzel bakışlarını armağan ederken benim görünüşüm siliklesmisti yine. Dudağımda dudaklarını hissedince hiç düşünmeden ona karşılık verdim.

Sesler geliyordu ama duymuyordum Jimin vardı benim için ben ve Jimin. Dudaklarını dudaklarımdan ayirinca gözünden düşen damlayı fark ettim hemen. Göz yaşlarını parmağımın ucuyla silerken dikkatliydim ona karşı.

Ona baktım gülumserken. Ardından diğerlerine döndüm hepsinin ağzı bir karış açıktı ama bu bilindik bir şaşkınlıkti, hepsi biliyor gibiydi ama soylemiyormus gibilerdi.

J hope hemen alkışladı gözleri dolu dolu "Ahhh benim minik hyunglarima bakın buyumusler ve sevgili olmuslarrr" dedi mutluluktan gözleri dolarken.

Jungkook bana bakıp "Sikeyim evlat bu haberi ben neden burada alıyorum?" dedi sorgular sesle Taehung onun koluna vurarak "Heyy şuan buna mi takıyorsun baksana sunalrin tatliligina" dedi bize bakarak.

"Heyy ben tatlı felan değilim tamam mı?" dedim hafif sinirli çıkan sesimle Namjoon ve Jin yanıma gelip tokalasirken "Hayırlı olsun kardeşim" dedi Namjoon.

Ben ona garip bir şekilde bakarken Jimin"Namjoon mal misin canim arkadaşım bu nasil bir hayırlı olsun?" dedi gülerken.

Jin bize bakıp "Dugunude aradan çıkartmış olduk iste" dedi bilmiş bilmiş.

O gün kaç saat orada durup konuştuk bilmiyorum ama kafe çalışanları 'kafeyi kapatıyoruz' diyene kadar hala o masada beraber sohbet ediyorduk.

Aksam eve dönerken Jungkook hepimizi bizim eve davet etmişti biraz zorda olsa ikna ettikten sonra köyü olan sohbetimize evde devam etme kararı aldık...

Evde ne kadar oturduk konuştuk bilmiyorum ama hepimizin yavaş yavaş uykusu gelmişti. Taehung Jungkook la hararetlice bir şeyler konuşurken Jungkook birden oksurdu ve

"Arkadaşlar biz svegiliyiz" dedi birden. Şok olmuş bir şekilde ona bakarken "Ben ve Taehung sevgiliyiz" dedi bizim anlamaz bakışlarımıza yanıt vermek amacıyla.

"Lan bu" dedim şok olmuş bir şekilde. J hope  mutluluktan çığlık atarak evde dolaşırken. Namjoon "Vay be günün ikinci evliliği" demişti keyifli keyifli.

Ben şaşkınlığımi üstümden atmaya çalışırken Jungkook bana baktı şuan o mutluydu mutluluğunu bozamazdim bu kadar bencil olamazdım.

Ona bakıp en içten gülümsememi takindim yüzüme ve onu taklit ederek "Sikeyim evlat bu haberi ben neden burada alıyorum " dedim gülerken...

•|SON|•

                                                                                 


     Herkese merhabalar. Bir garip oldum aaa.
Evet yazidgim ficin sonu böyle olacakmış pek beğendiğim bir fic olduğunu söyleyemem zaten fıçı yazmaya geçen sene başlamıştim ve bu sene bitirdim gayet istikrarlıyim.


Benim küçük dünyam da benimle birlikte olduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum ve bir sonraki ficlerde görüşmeyi diliyorum görüşüz. (⁠ ⁠・ั⁠﹏⁠・ั⁠)

(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)

feminem beyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin