YOONGİ
Jungkook bana bakıp"Ne o yüzünde güller açıyor bir şey mi oldu" hemen kafamı Jimin in Instagram profilinden kaldırıp Jungkook a baktım ve "haa yok bir şey canım" dedim ve telefonu masaya buraktim.
Sinsice gülümseyerek "eminim öyledir Yoon " dedi. Ciddi halime bürünüp "Ne o Kook cum sen kendine yeni takıntı buldun diye benimde mi bulmam lazım huh?"
Hemen bana dönüp "Yeni takıntı felan değil çocuğun ismini tipini bile bilmiyorsun ve hislerimi mi sorguluyorsun ben ona aşığım aşık!"
Ona bakıp"İsmini veya tipini söylemeyen sensin daha tanistirmadin bile ayrıca senin hisselerinden haberi bile yokmuş bunu sen söyledin"
Eline aldığı yastığı bana fırlatarak"Sen ne anlarsın be" dedi ve kafama yastığı yedim.
sadece gay beyler 😋
chimchim: bak Namjoon Yoon biliyormus.
siz: Yoon mu dedi ooo bayılıcam sanırım|
kültürlü'biriyim/susun)aq: Bizimle tasssak mi geçti bana mı öyle geldi?
çokyakışıklıgayjin: Bizimle değil hyungcugum seninle tasssak geçti:))
hopesw: kültürlü Namjoon zortladi mi ne WİKSDJİANSKWLSNSİSOWNSKE
siz: Kültürlü biri o sus Hope 😡😡
kültürlü'biriyim/susun)aq: bak bak dağdan gelmiş bağdakine laf atıyor
chimchim: Yaa hyung yapmayın şöyle 🥲
feminembirtaee: evet yaa benim güzel hyunglarim
chimchim: bir şey olmuş bunaaa
22.08siz: bir şey olmuş buna
22.08kültürlü'biriyim/susun)aq: aşıklar diye yorumladım
22.09
çokyakışıklıgayjinn: aşıklar diye yorumladımmmmm
22.09feminembirtaee: lann herkes aşık aqqq
hopesw: Tae ye o kadar katılıyorum ki...
siz: gerçekten Jimin ile aşıklar gibiyiiizzz|
ya ne saçmaladınizchimchim: bu çocuk çok mu tatlı? ama umut yok gibi|
aynen daha biz yüz yüze görüşmedik bile?!!kültürlü'biriyim/susun)aq: evet ya buluşalım!!!!🥲
feminembirtaee: aynen bizim Yoon ile sürekli buluştuğumuz bir kafe var oraya gidelim?
chimchim: olur 🤭
kültürlü'biriyim/susun)aq: o zmn herkes geliyo.
Kafeye Tae ile en önce gelmiştik. Oturacağımız yeri seçip ilk gelen çifte bakmıştık. Namjoon Seokjin ile gülüşerek bize doğru yürüyordu.
Onlar ne kadar çift olduklarını inkar etselerde çiftlerdi işte. Ve çok yakışıyorlardı.
Oturalı 10 dakika kadar olmuştu ve ben hemen kaynaşmıştım.Cok sevecen tiplerdi ve benim hoşuma gitmişti...
Ardından kafeye giriş yapan maskülen bir Jimin göründü. Yüzünde samimi bir tebessüm ile yanımıza koşarak geldi ve herkesle sıkı sıkı sarıldı sıra bana geldiğinde ise kalbim duracaktı.
İlk önce terettut etsede ben sarılınca oda sıkı sıkı sarıldı. Ardından herkes geldi ve sohbet edildi şakalar yapıldı...
Sonra ise asıl buluşmamizin konusu olan Tae bir şey açıklamak için boğazını yalandan temizledi.
"Arkadaşlar biliyorsunuz ben bir şey söylüyordum ve siz konuyu taa buraya taşıdınız."
Sonra heyecanla ellerini çırptı ve
"Lafı uzatmadan konuya giricem. Şimdi şöyle benim bi-"Telefonumun çalmasıyla Tae içinde herkes bana döndü mahcup bir şekilde telefona bakıp arayan kook u görünce açmam gerektiğini anladım.
Gerekmedikçe aramazdi bu neydi şimdi? Herkese başımla selam verip"Bakmam gerek" dedim ve masadan ayrıldım.
selllaammm bölümleri kısa kısa yapcam ehehee
hadi öpüldünüz muahhhh 😝🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
feminem bey
Fiksi RemajaYoongi, gay arkadaşı Tae zoruyla gay bir Instagram grubuna katılır...(smut)