ANNEM GELİYOR

400 20 13
                                    

 
Cok mutluydum annem gelince her şey daha iyi olmuştu. Annem benim odamda üstünü değiştirirken ben ise Jimin in yanına gidip heyecanla hazırlanışıni izledim kapı esikliginden.

Bı kadar heyecanlı olması beni mutlu etmişti. Yanına geçip "Sakin olmalısın Jimin sadece sıradan bir kahvaltı" bana dönüp "Ne demek sadece bir kahvaltı annen beni begencek mi felan " dedi üstünü düzeltirken.

Ona sakin olması için elimle işaret yaparken "Jimin, anneme bizden bahsetmiyecegim biliyorsun" dedim ona bana bakıp gulumserken "Biliyorum Yoongi ben sadece" dedi ve annem içeri girdi.

Jimini şöyle bor suzdukten sonra onun yaptığı harika kahvaltı masasına oturdu. Eliyle sandalyeleri işaret ederek "Gelin haydi çocuklar" dedi sevecen bir ifadeyle. Baş köşeye geçen annemin sağına ve soluna oturarak kahvaltıya başladık.

Annem Jimin i göstererek"Sen burada mi kalıyorsun oğlum?" ardından bana bakıp "Jungkook la kaldığını sanıyordum. Sahi o nerde gelsinde özlem gidereyim." dedi.

Annemin sorularına yanıt vermek amacıyla portakal suyumdan yudum alırken Jimin"Ben sadece bugün burada kaldım" dediği anda ağzımdaki portakal suyunu püskürttüm masaya doğru ve öksürmeye başladım.

Annem hemen kalkıp belimi sivazlarken Jimine"Koş su getirr" diyordu. Sakın olmaları için elimi iyiyim anlamında haraket ettirip "Ben iyiyim" dedim kesik kesik. Jiminin böyle bir pot kırması beni kalpten götürüyordu.

Suyumu içip telaşla bana bakan Jimin ve anneme doğru baktım ve "Bir an gıcık geldi" dedim. Annem olayı çabuk atlatıp Jimine bakti ve "Demek bugün buradaydın" dedi imalı bir şekilde. Jimin fam gülümseyerek konusacakti ki lafa atladım.

"Biraz önce gelmen burada kaldığın anlamına gelmez Jimincigimm" dedim iğneleyici bir tavırla. Annem tam bir soru daha soruyordu ki kapi çalmaya başladı. "Ben baktım " dedim heyecanla yerimden kalkarken annemin sorularına Hızır gibi biri yetişmisti.

  Kapıyı açtığımda Jungkook bana bakarak "Yemin ederim anahtarı alacaktım ama unutmuşum-" diye zirvalarken onun geldiğine mutlu olduğum için "Annem geldi zirvalamayi kes" dedim ve içeri geçen Jungkook a terliklerini verdim. Mutfağa girer girmez annem "Jungkook-shi" dedi ve sarıldılar sıkı sıkı.

Annemle Jungkook çok iyi anlaşırlardi bu benim için minik kıskançlıklara yol acsada güzel bir şeydi. Jungkook ta masaya oturunca sohbet tamamen seyrini değiştirmisti. Jungkook un ailesinden başlayıp okul hayatına kadar sormuştu annem.

Sonra birden Jungkook Jimini göstererek "Sen burada mi yattın?" dedi Jimine Jimin hemen "Yok sabah grldim brn" dedi. Jungkook bana bakıp "Normalde yatmaya gelirsinde" dedigi an ayağımla onun ayağına vurayım derken annemin ayağına tekmeyi geçirmiştim.

Annem inleyerek ayağını tutunca Jimin korkarak "Noluyorr" dedi annemin yanına geçip. Annem "Ahh ayağım" diyerek inlerken ben rahatça "Masaya çarpmış olmalısın anneciğim" dedim olayı anlayan Jungkook gülmemek için kizaririken.

Kahvaltı yaptıktan sonra annem dolap bomboş olduğu için bana azar çekerken bir yandanda pazara gitmek için hazirlaniyordu. Jimin ve benide arkasindan sürükleyecegi için o kadar mutsuzdum ki anneme cevap bile vermiyordum. "Anne ben gelmesem noluyor sanki?" dedim sıkılarak.

"Benim posetlerimi kim taşısın" dedi annem sinirlice Jimin hemen ortaya atlayıp "Ck ck ck sana hiç yakıştıramadım Yoon annneni tek mi birakacaksin?" dedi beni sinir etmek için.

Uzun bir tartışmanın sonunda Jungkook hariç hepimiz pazara gelmiştik. Jimin vr annem yol boyunca konuştular gulustuler bende arkalarından onlara yetişmeye çalıştım. Pazara geldiğimizde ilk omce tüm pazari gezdik ardından annem en ucuz tezgahlara gidip alışveriş yaptı.

feminem beyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin