ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΎΚΕΙΟ

130 20 48
                                    

POV ΜΑΡΙΑΝΘΗΣ

Άλλο ένα βαρετό σχολικό έτος αρχίζει. Δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να λυπηθώ που θα πάω στο λύκειο. Είμαι σίγουρη ότι μόλις μία δύσκολη χρονιά έφτασε. Ο αδερφός μου επιμένει πως δεν είναι κάτι δύσκολο αλλά εγώ δεν μπορώ να μην αγχώνομαι. Η αλλαγή περιβάλλοντος με αγχώνει. Είχα συνηθίσει το γυμνάσιο, τους καθηγητές μου, την τάξη μου και όλα. Εκεί που όλα βρίσκονταν σε μια τάξη, ξαφνικά όλα άλλαξαν. Καινούριο σχολείο, καινούριοι καθηγητές και καινούριοι μαθητές. Πολλοί από τους φίλους μου θα πάνε στο επαγγελματικό λύκειο οπότε δεν θα μπορώ να τους βλέπω κάθε μέρα. Στεναχωριέμαι για αυτό. Είχα συνηθίσει κάθε μέρα να πηγαίνω στο σχολείο και να τους βλέπω στην αυλή να με περιμένουν.

Θα έχω όμως την κολλητή μου και αυτό με χαροποιεί. Ελπίζω να είμαστε και στο ίδιο τμήμα, δεν μπορώ να φανταστώ μια τάξη χωρίς αυτήν. Η κολλητή μου, δηλαδή η Κατερίνα είναι τελείως διαφορετική από μένα. Δεν αγχώνεται καθόλου για το λύκειο. Αντιθέτως χαίρεται κιόλας. Το μότο της όλο το καλοκαίρι ήταν το εξής «νέο σχολείο, νέα αγόρια». Αν και ξέρει σχεδόν ήδη όλα τα αγόρια του νησιού. Ζούμε σε ένα μικρό νησί που σχεδόν όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Η Κατερίνα είναι η εξωστρεφής της δυάδας μας ενώ εγώ ή εσωστρεφής. Σε αυτήν αρέσει το καράτε και να βγαίνει συνέχεια έξω. Προτιμάει ειδικά τα κλαμπ. Αγαπάει τα αλκοολούχα ποτά. Πολλές φορές όταν δουλεύω το καλοκαίρι στο Beach bar των γονιών μου τις δίνω κρυφά να πιει. Αν το καταλάβουν οι γονείς μου θα με σκοτώσουν. Δεν το θεωρούν σωστό παιδιά της ηλικίας μας να πίνουν. Όμως δεν μπορούν να μας εμποδίσουν κιόλας.

Οι γονείς μου έχουν το πιο γνωστό Beach bar του νησιού αλλά και την πιο γνωστή καφετέρια. Το καλοκαίρι είναι η καλύτερη εποχή για εμάς. Το νησί γεμίζει τουρίστες που βρίσκονται συνέχεια στην θάλασσα. Οι περισσότεροι από αυτούς έρχονται στο δικό μας Beach bar καθώς είναι φημισμένο σε όλο το νησί. Αυτό σημαίνει πάρα πολλά έσοδα. Σκέφτονται ίσως ανοίξουν ακόμα ένα μαγαζί αλλά δεν είναι σίγουροι. Προσπαθούν να κάνουν το καλύτερο για να μεγαλώσω εγώ και ο αδερφός μου χωρίς να μας λείψει τίποτα. Μέχρι στιγμής το έχουν καταφέρει. Θέλουν να κάνουν τα πάντα για να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας.

Το όνειρο μου εμένα είναι να γίνω διάσημη ζωγράφος. Αγαπώ την ζωγραφική. Από μικρή ζωγράφιζα τοπία. Πλέον έχω επικεντρωθεί κύριος στα σκίτσα. Τα περισσότερα σκίτσα μου είναι με ανθρώπους που αγαπώ. Κυρίως με το αγόρι μου, τον Χάρη. Με τον Χάρη είμαστε μαζί από την πρώτη γυμνασίου. Ήταν πάντα τόσο γλυκός και ρομαντικός μαζί μου. Ποτέ δεν με πίεσε για τίποτα. Ήμουν πολύ ερωτευμένη μαζί του. Δυστυχώς δεν ξέρω αν είμαι ακόμα. Φυσικά και τον αγαπώ αλλά πιστεύω ο έρωτας έχει χαθεί. Αλλά δεν θέλω να τον χάσω. Δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερο αγόρι από αυτόν. Ευτυχώς θα πάει και αυτός στο γενικό οπότε θα είμαστε μαζί.

Till The Bitter End Donde viven las historias. Descúbrelo ahora