Selamlarrr benim güzel pastalarımmm.
Ee size artık bir konuda söz vermeyeceğim çünkü verdiğim sözleri ne yazık ki tutamıyorum.Hâlâ stresli bir dönemdeyim ve ben bu dönemden dolayı yazamıyorum.Daha doğrusu yazma isteği gelmiyor diyelim.
Kısa ve özet geçecek olursam kendi içimde bunun düzene girmesini bekliyorum.
Artık Kaya ve Kumsal'ın tanışma sahnesini okuyalımmmmm.
İyi okumalar.Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
Batuhan Kordel–Sıcak Şarap
Soğuk nezarethane de bir köşeye oturmuş kurtarıcımın gelmesini bekliyordum.Evet bazı naneler yemiş olabilirdim ama bence hâlâ tatlı bir kızdım.
Hem pişman bile değildim,aptal adam seslenebilirdi yani.Tamam biraz abartmış olabilirdim,sert tekme geçirmiş olabilirdim ama bu da kendimi koruma içgüdüsüydü.
Adım sesleri işittiğim anda kafamı kaldırıp kimin olduğuna baktım,beklediğim yüzü görünce gülümsemeden edememiştim.Benim beklediğim kişi ve onun yanında olan polis memuruyla birlikte benim olduğum yere geliyorlardı.
Ayağa kalkıp demir parmaklıkların önünde bittim anında.Kaya kısa kolu siyah bir tişört giymişti,kolundaki dövmeler aşırı seksi gösteriyordu onu.Tabii olmazsa olmazı kolyesi ve yüzükleri de vardı.
Ben bu çocuğa âşık olmayıp da ne yapsaydım.Gayette en güzelini yapmıştım.
Polis memuru nezarethanenin kilidini açmaya koyulduğu anda Kaya bey beni incelemeye başlamıştı bile çoktan.Kollarını birbirine bağlamış güzel gözleriyle bana bakıyordu.
Evet sayın seyirciler Kumsal Atasöz karşısındaki adam yüzünden nezarethane de bayılmak üzereydi.
Polis memuru kilidi açıp çıkmam için işaret etti.Artık bu soğuk yere dayanamdığımdan kendimi dışarı attım.
Küçükken nezarethane nasıl bir yer diye düşünürdüm ve yıllar sonra da deneyimlemiş oluyordum.Artık bir daha gelmemek ve görmemek dileğiyle.
Kaya'nın karşısında durup ellerimi iki yana açtım,"Ta-da," dedim.
Kaya küçük bir sırıtmayla kafasını iki yana salladı."Selam çılgın kız." dedi.
"Selam üst komşum." dedim,artık burada duracak gücü bulamadığım için Kaya'yı kolundan tutup peşimden sürüklemeye başladım.
Bir an önce bu lanet karakoldan kurtulmak istiyordum.Kaya ile karakolun bahçesine çıkana kadar konuşmamıştık.
"Adamı nasıl ikna ettin?" dedim merakla,çünkü ben adama yalvarsam bile,onun geleceğini öldürdüğümü söyleyip durmuştu.
Gün yüzünü görmemle içime derin bir nefes çekmem bir oldu.İnsan gün ışığını görmeyince cidden kötü hissediyormuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Teen FictionHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.