1. Düşüncelerinize gereken önemi verin!!2. Olumluluk gücünü kullanın.
3. Bakış açınızda farklılıklar oluşturun.
4. Büyük düşünün ve hayal kurmayı ihmal etmeyin.
5. Riski göze alın: Tedbiri unutmayın!…
1. Düşüncelerinize gereken önemi verin
“İnsanlar yiyecek ekmek ve yatacak yer buldular mı, düşünmekten kaçınırlar.”Voltaire
“İnsanların düşünme zahmetinden kurtulmak için yapamayacakları hiçbir şey yoktur.”
Edison
“Hayatın mutluluğu düşüncelerinin niteliğine bağımlıdır; onun için buna dikkat et ve fazilete ve eşyanın tabiatına uymayan hiçbir düşüncenin kafanı işgal etmesine müsaade etme!..”Marcus Aurelius
“Düşünmeyen tutucudur. Düşünemeyen aptal. Düşünmediğine aldırmayan ise köle…”
William Drummond
“Bir insanın üniversiteyi bitirmesine yardımcı olabilirsiniz, fakat istemezse ona düşünmeyi öğretemezsiniz.”
Henry Ford
“Kendimizi düşüncelerimizle kaldırır, kendimizle ilgili vizyonumuza tırmanırız.”
Orison Swett Marden
“Bütün gün ne düşünürsek onu yaşarız.”
R. Waldo Emerson
“Her şey üstünde düşünmeye alıştırın kendinizi; ama gerçekte olduğu gibi düşünün, söylendiği gibi değil!”
Bernard Shaw
Düşüncelerimiz hareketlerimizi, hareketlerimiz alışkanlıklarımızı, alışkanlıklarımız huylarımızı, huylarımız da karakterimizi meydana getirir ve karakterimiz de kaderimizi etkiler.”Nüvit Osmay
“Size kafanız hükmediyorsa kralsınız, vücudunuz hükmediyorsa köle!..”
Cato
“Düşünmeksizin söylenen söz, nişan almaksızın tüfek atan avcıya benzer.”
Türk Atasözü
“Zekâ bir arabanın beygirgücü gibidir. Sadece potansiyeldir. Motoru güçlü bir araba kötü kullanılabilir. Düşünme becerisi araba kullanma becerisine benzer. Öğrenmemiz gerekir.”
Edward de Bono
“Bir adam nadiren öğle yemeğini düşündüğü ciddiyetle başka bir şey düşünür.”
Samuel Johnson
“Düşünceleriniz ne ise hayatınız da odur. Hayatınızın gidişini değiştirmek istiyorsanız, düşüncelerinizi değiştiriniz.”
Marcus Aurelius
“Kişi zengin olsun, yoksul olsun, hastalığı iyileştiren de, mutsuzluğu mutluluğa çeviren de zihindir
Edmund Spenser“Gerçekliğinizi tanımlama biçiminiz gerçekliğiniz haline gelir.”
Roz Townsend
“Düşünmek, ruhun kendisiyle konuşmasıdır.”
T. Bernard
“Düşünmekten utanmıyorsan, söylemekten de utanma!”
Montaigne
“Büyük insanlar dünyayı düşüncelerin yönettiğini görenlerdir.”
R. Waldo Emerson
“Düşünmek günah işlemeye benzer, insan zevkini bir kere tattı mı artık ondan vazgeçemez.”
Erich Fromm
Newton büyük buluşlarını nasıl yaptığını soranlara “Daima onları düşünerek,” diye yanıt vermiştir.
“Kişi kalbinde düşündüğü gibidir.”
Davud Peygamber
Bir keresinde büyük bilim adamı Einstein’a “Bir mil kaç fittir?” diye sormuşlar. Einstein beynimizi ezberden çok düşünmek için kullanmamız gerektiğine işaret ederek, “Bilmiyorum. Herhangi bir kaynak kitaptan iki dakikada bulabileceğim gerçekle beynimi neden doldurayım ki?” diye cevap vermiş.
“Çaresi olmayan şeyler düşünmeye değmez, ne olmuşsa olmuştur.”
Shakespeare
“Beden er geç bıkkınlık verir insana. Düşünceden başka hiçbir şey güzel ve ilginç kalmaz. Çünkü düşüncedir gerçek yaşam… Filozoflar yüz mucize görürler bir günde; bilgisizler ve düşüncesizler ise günlük işlerden, alışılmış uğraşlardan başka hiçbir şeyi görmezler…”
Bernard Shaw
“Her eylemin atası düşüncedir.”
Ralph Waldo Emerson
“Düşüncenin gizlerinde gücümü buldum.”
Euripides
“Düşünme zor iştir. Muhtemelen bu nedenle, çok az kişi düşünür.”
Henry Ford
“Motivasyon düşünceden doğar. Gösterdiğiniz her davranışın öncesinde, o davranışı esinlendiren bir düşünce vardır.”
Steve Chandler____
“İnsan görecektir ki, eşyaya ve başka insanlara karşı düşüncelerini değiştirdikçe eşyalar ve başka insanlar da kendisine karşı hallerini değiştirirler… İnsan düşüncelerini köklü bir surette değiştirirse hayatın maddi şartlarında da nasıl çabuk bir değişiklik yaptığını görerek şaşırır. Geleceğimize şekil veren güç kendi içimizdedir. Kendi benliğimizde. İnsan ancak düşüncelerini yükseltmekle yükselir, galip olur, başarıya ulaşır. Ancak düşüncelerini yükseltmek istemezse zayıf, düşkün ve sefil kalır.”
James Allen
“Başarı istenmediği yere gelmez…
Yenildiğinizi düşünüyorsanız yenilmişsinizdir.
Cesur olmadığınızı düşünüyorsanız korkaksınızdır.
Kazanmak istiyor fakat kazanamayacağınızı düşünüyorsanız kesinlikle kazanamazsınız demektir.
Kaybedeceğinizi düşünüyorsanız çoktan kaybetmişsinizdir.
Dışarıdaki dünyaya çıktığınızda anlayacaksınız ki başarı ancak onu istediğiniz takdirde gelecektir.
Her şey insanın kafasında biter.
Alt edildiğinizi düşünüyorsanız alt edilmişsinizdir.
Yükselmek için yüksek düşünmelisiniz.
Bir ödülü kazanmadan önce kendinizden emin olmalısınız.
Yaşam savaşını kazanan her zaman en güçlü ya da en hızlı olan değildir.
Er ya da geç kazanan kişi, kazanacağını önceden düşünebilen kişidir.”
🌸🌸🌸🌸5🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸✨✨✨✨✨🌹🌹🌹🌹🌹🌹😊