2. Lehet ennél jobb?

338 14 0
                                    

Nick volt az. Mármint igen, Nick Stuniolo. A bátyám észrevette, hogy nem szólok semmit, ő tudta, hogy én mindig beszélek.

-Tory, minden okés?- nézett rám értelmetlenül.

Majd elnézett arra amerre én is bámultam leesett állal, utána egyből megértette miért nem szólalok meg.

-Az..-kezdte mondani de félbeszakítottam.

-Igen, ő.-válszoltam mert tudtam mit szeretne mondani.

Nick elindult telibe felénk, mi meg őt bámultuk, nagyon ciki helyzet volt. Én éreztem, hogy ez nem lehet igaz és hogy valószínűleg csak álmodok, de aztán rájöttem, hogy nem amikor Naten belekönyökölt a gyomromba ezzel jelezve, higy figyeljek.

-Szia, biztos te vagy Sophia szomszédja, én Naten vagyok. -nyújtotta a fiú felé a kezét Naten.

-Én Nick, és igen én lennék a szomszéd. -kezet fogott vele.

Utána mind a ketten rám vetették a pillantásukat. Én nem tudtam megszólalni. De aztán sikerült.

-Én Tory vagyok, Naten húga. Nicholas Sturniolo.-mutatkoztam be.

-Szóval ismersz, youtuberól?- mosolygva kérdezte.

-Persze, ti vagytok a legjobbak.-válaszoltam.

-Tényleg, 7/24-ban rólatok beszél.-nevetett Naten.

Én csak meglöktem a könyökömmel ami nálunk azt jelentette, hogy "fogd már be". Naten ezt észrevette és terelte a témát.

-Akkor megyünk? Mi egy kicsit fáradtak vagyunk az idő eltolódás miatt.-mondta.

-Ja igen, persze mehetünk.-indult el Nick az autó felé és mi is utána.

-Ez most azt jelenti, hogy abban a kocsiban fogok ülni ahol ti videóztok?-léptem oda mellé.

-Aha.-nyitotta ki a kocsiajtót.

Én ültem Nick helyére, Naten Chris helyére és Nick meg Matt helyére mivel ő vezetett. De úr isten ez hihetetlen! Abban a kocsiban ülök ahol a kedvenc embereim videóznak!

~~~~~~

Nem sok idő után befordultunk egy utcába majd az utca végén leparkoltunk. Kiszálltunk az autóból és elindultunk a házak felé. Mind a hárman egymás mellett mentünk, én voltam középen.
Kábé 20 métert sétáltunk és oda is értünk.

-Ez lenne az. -állt meg Nick a ház kapuja előtt.

-Köszi a fuvart.-köszönte meg Naten.

-Köszi.-néztem rá mosolyogva.

-Igazán nincs mit, akkor majd holnap. Sziasztok.-köszönt el.

-Szia.-köszöntünk mi is.

Igazából nem tudtam mi jöhet még ezek után, de nem is tudtam gondolkozni egyrészt azért mert rohadt fáradt voltam másrészt azért mert Nicholas Sturniolo hozott ide. De aztán elindultunk a "mi" házunk felé, Naten becsengetett és vártunk egy pillanatot. Az ajtó szinte egyből kinyílt. Egy kedvesnek kinéző barna hajú nő nyitott ajtót.

-Hát sziasztok drágáim!-nyújtotta ölelésre a kezeit.

-Szia.-mosolyogtunk.

-Gyertek csak beljebb.-lépett arrébb az ajtótól.

Mi bementünk majd letettük a bőröndöket az előszobába. Szinte egyből ahogy bementünk egy férfi lépett ki a konyhából.

-Sziasztok, én Dylon vagyok, Sophia férje, üdv itt titeket.-üdvözölt minket.

-Helo.-köszöntünk egyszerre.

Nem tudtuk hogy mire számítsunk, vagy hogy milyenek lesznek az emberek, de ez elég bízató jel arra, hogy jó lesz.

-Fent az emeleten van a szobátok, rendezkedjetek csak be nyugodtan!-mondta mosolyogva Sophia.

-Rendben.-mondta Naten és elindult felfelé a lépcsőn, én meg csak mentem utána.

A folyosó teli volt festett képekkel, nagyon szépek voltak. Fent az emleten pedig 3 szoba és egy fürdő volt. Én bementem a szobámba és lepakoltam a bőröndöm egy szekrényre. Majd egyből ágynak estem.

---------------------------
Köszönöm ha még mindig itt vagy! <3

Mindig..(Befejezett)Where stories live. Discover now