9.Közeleg

237 10 0
                                    

Reggel későn keltem fel. Még Nick és Riley is aludt. Lementem a lépcsőn és a konyhába nekiálltam kersegélni a hűtőben.
Chris és Matt a nappaliba telefonoztak. Találtam még tagnapról egy pizzaszeletet, azt megmelegítettem és bementem a nappaliba.

-Szia.-nézett rám Matt mosolyogva.

-Szia.-mondta Chris a telefonját nézve.

-Sziasztok.-mosolyogtam rájuk.

Chris egy fotelbe ült, Matt a kanapén. Én leültem Matt mellé a kanapé másik végébe. Egy ideig csak bámultam őket, hogy mikor veszik észre, hogy nem szól senki semmit.

-Komolyan? Ez a terv mára?-szólaltam meg.

-Miért mit csináljunk?-nézett fel Chris és Matt is.

-Ha van valami ötleted, nekem oké.-kapcsolta ki a telefonját Matt.

-Buli, sütés, medencézés?-soroltam fel.

-Ez nem rossz, én benne vagyok.-felet Chris.

Matt megvonta a vállát.

-Matty, te?-tettem a kezembe a fejem és mosolyogtam rá.

-Hmm.. Nem is tudom.-nézett rám ugyan így.

-Azta, ez nem olyan mintha csak "barátok" lennétek-nézett felváltva ránk Chris összezavarodottan.

Amikot ezt mondta mindketten ránéztünk. Nem tudtam hogy hogyan reagáljak ezért csak ránéztem Mattre. Aki szintén ezt tette.

-Pedig azok vagyunk.-néztem vissza Chrisre.

-Meg amúgy is. Mi közöd van hozzá?-nézett oda Chrisre amikor a "hozzá" szót mondta.

-Oké.-nézett vissza a telefonjára mosolyogva.

Nem tudom miért tagadtam, szívesen megmondtam volna az igazságot.

~~~~~~~~~

Később Nick is felkelt. Majd egy órával később Riley is. Azt terveztük, hogy csak este sütünk valamit meg fürdünk a medencében. Hogy nappal mit fogunk csinálni, fogalmunk se volt. Végül nagy gondolkodásra úgy döntöttünk elmegyünk plázázni. Nem sokkal miután eldöntöttük el is indultunk. Mindenki jött. Mind az öten.

-Miért jó plázázni?-kérdezte unottan Chris.

Nick, Riley és én csak ránéztünk azokkal a szemekkel amik azt mondják, hogy "mert?".

-Én se értem, itt olyan sok ember van.-értett egyet Matt Chrissel.

Igaza volt. Nagyon sokan voltak, de nekem ez nem vette el a kedvem. Én szerettem vásárolni.

Végül bementünk pár boltba, majd elmentünk limonádét inni. Én epreset kértem. Matt áfonyásat, ahogy Nick és Chris is. Riley pedig almásat. Én ragaszkodtam hozzá hogy megkóstoljam Matt italát. Szóval amikor mentünk visszafelé beleittam. Az enyém jobb volt.

Majd amikor hazaértünk szinte egész délután csak Riley-val beszélgettem. Este viszont megint átmentünk a fiúkhoz.


-Akkor majd sütünk?-kérdezte Riley miközben bementünk a kapun.

-Valószínű. Vagyis elvileg igen.-nyitottam ki.

Bementünk majd lepakoltunk a konyha asztalra. A táskákban a pizza alapanyagai voltak, mert pizzát fogunk sütni.

Végül összegyűlt a csipet csapat. Nick, Riley, Chris, Matt és én.

-És milyen pizzát csinálunk?-kérdezte Chris.

-Csináljunk olyat mint Matt, szimpla és egyszerű.-viccelűdött Nick.

-Haha.-mondta unottan Matt.

-Várjunk! Ez jó ötlet. Csináljuk meg egymást. Csak pizzába.-javasolta Riley.

-Okés, ez nem rossz.-bólogattam.

Végül ezt csináltuk. Az volt a szabály, hogy valakit el kellett készíteni. Majd a végén a többieknek ki kellett találni, hogy ki az.

Elkezdődött a játék, mindenki kiágott egy ember szerű formát és kidekorálta.

~~~~~~~~~

Kábé 2 órával később elkészültünk, igaz szinte az egész konyha paradicsomszószos volt de megcsináltuk.

Az értékelésnél szerintem Riley és Chris műve lett a legjobb. Matt pedig engem testesített meg egy pizzában. Ez olyan aranyos. Én is őt igazából.

~~~~~~

Miután megettük ezeket a kreálmányokat elmentünk fürdeni a medencébe. Nagyon jó volt. Szerintem ez volt a legjobb élmenyem az egész életemben. Na jó. Talán még az amikor Matt megcsókolt.

~~~~~~

A napjaim nem teltek olyan izgalmasan. Matt és én sokat voltunk együtt. De sajnos eltelt.. Vissza kellett mennem.

-----------------------
Kitaláltam valamit! Olvasd a kövi részt, ha kíváncsi vagy.

Mindig..(Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora