Este 8 volt amikor megcsörrent a telóm.
Nick: Szia, akkor a
házatok elött 5 perc
múlva?Én:Aha
Felpattantam az ágyamról és sietősen Riley szobája felé vettem az irányt. Belöktem az ajtót és sóhajtottam egyet
-Mit vegyek fel?-sóvárogtam.
-Jaj te.. Mid van?-reagált és elindult a szobája felé, én is követtem.
Egy kicsit kutatott a szekrényemben majd elővett egy bézs haspóló és egy fehér farmer rövidgatyát.
-Ez?-nézte a művét.
-Azta! Te leszel a divat tervezőm.-nevettem.
-Na öltözz Matt baba vár.-nevetve ment ki a szobámból.
Én erre csak mosolyogva megvontam a vállam és elkezdtem öltözni. Miközben én öltöztem Riley szólt Sophianak hogy elmegyünk valamint felhívta a barátnőjét hogy hol talizunk. Miután olyan gyorsan felvettem a ruháimat amilyen gyorsan csak tudtam belőttem a hajam és felvettem pár karkötőt. Lefutottam a lépcsőn és megálltam az ajtóban. Riley is jott 2 mp-vel később. Utána elindultunk, a fiúk és Luna már a házunk előtt álltak.
-Sziasztok.-köszöntem.
-Hali.-köszönt mindenkinek-mindenki.
Riley Luna mellett ment középen. Nem úgy nézett ki hogy Luna mérges lenne Riley-ra, de én ezt nem tudhatom.
Chris és Nick elöl beszélgettek arról hogy milyen videót készítsenek következőnek.
És végül maradtam én és Matt. Miért? Ez a sors? Mármint én örülök de akkor is.
Mi leghátul mentünk.Egy ideig nem beszéltünk egymáshoz. De ahogy mentünk összeért a kézfejünk, mind a ketten felhúztuk a kezünket. Én azt hiszem elvörösödtem de próbáltam takarni. Bármit megtennék hogy ez megint megtörténjen!
-Amúgy honnan jöttél?-törte fel a csendet.
-Magyarország, nem hiszem, hogy ismered, egész kicsi ország Európában.-néztem rá.
-Tényleg nem ismerem.-nevetett.
Én is nevettem.
-Tízes skálán mennyire szeretsz bulizni?-kérdeztem.
-Hmm.. Nem is tudom. 7/10.Te?-válaszolt egyben kérdezett is.
-Én még nem nagyon buliztam.-motyogtam.
-Nem baj, majd megtanítalak.-nézett rám mosolyogva.
Én is visszaméztem rá ugyan így. Az a pillanat egy évszázadnak tartott de sajnos csak egy pillanat volt.
Szinte egyből oda is értünk egy színes fényekkel villogó házhoz. Sok emberrel és hangos zenével.
-Vannak páran.-motyogtam.
-Aha. Sajnos.-reagált.
A "sajnost" nem tudtam hogy hogyan érti, azt tudtam, hogy nem szereti a nagy társaságot, de akkor is, volt valami más a fejemben.
Mind a hatan bementünk. Riley,Luna és Nick elmentek táncolni.
Chris az italospulthoz ment és én is.
Matt, ő meg leült valahová.
Az italospultnál csak egy Dr. Pepper-t kértem mivel még nem vagyok 18 nem ihatok alkohólt itt Amerikába. Miután megvettem visszaindultam oda ahol Matt ült. Amikor visszaértem nem láttam a fiút. Elkezdtem keresni mindenhol de nem találtam.Eszembe jutt, hogy Matt, az mégis csak Matt. Előkaptam a telómat és ráírtam.
Én:MATT!!
Én:Jól vagy??
Én: És hol?Nem kaptam választ. Ezért tovább kerestem. Eszembe jutott hogy ez egy családi ház és van terasz is, egyből kimentem és megkönnyebbülésemre ott volt. Ott ült és bámult a sötétbe. Leültem mellé és átöletem. Ő is engem.
-Hála ég hogy itt vagy. Azt hittem történt veled valami.-sóhajtottam.
-Ja igen, bocsi, csak-kezdte mondani de félbe szakítottam.
-Nem kell magyarázat, az a lényeg hogy jól vagy.-néztem rá.
Ő is a szemembe nézett. Csak egymást néztük kábé 1 percig. Nem tudom mi fog történni. Matt közelebb hajolt hozzám de pont ebben a pillanatban a teraszajtó kinyílt és Riley és Nick lépett ki rajta. Mind a ketten odakaptuk a fejünket és egy kicsit távolabb mentünk egymástól.
-Megzavartunk valamit?-kérdezte Riley.
-Mi? Nem!-válaszoltam.
Matt csak hallgatott, úgy ahogy Nick is.Szerintem valamit beszélgettek amiről mi nem tudunk.
-Jöttök táncolni?-kérdezte Nick.
Én egy pillanatra Mattre néztem majd vissza.Megköszörültem a torkom és választ adtam.
-Persze.-mosolyogtam.
Nick és Riley visszament én meg ránéztem Matt-re majd megbiccentettem a fejem az ajtó felé. Felálltam és odanyújtottam a kezem Mattnek ezzel azt jelezve hogy jöjjön. Vette az adást és megfogta a kezem majd ő is felallt és elindultunk befelé.
Táncoltunk. Nagyon jó volt. Riley is nagyon jól tud bulizni. Igazi partiarc.
~~~~~~~
Hazafelé tartottunk. Már a házunk elött voltunk amikor megálltam és szembefordultam Mattel. Megpusziltam az arcát és elindultam a kapu felé.
--------------------------
Awwh ez ari lett<33
YOU ARE READING
Mindig..(Befejezett)
RandomEz a sztori a Sturniolo triplets-hez lesz kapcsolatos, ha szereted őket akkor ez a könyv neked szól, valamint ha nem ismered őket úgy is tökéletes számodra. Élvezetes olvasást <3