6. Lehet

277 15 0
                                    

Már egy hónapja itt vagyok. Nick és Riley a legjobb barátaim. Matt, ő meg csak egy barát.. egyenlőre. Ma egy szerdai nap van. Igazából mára csak egy társasozós, fimezős estét szeretnénk tartani. Csak Riley, Nick és én. Ezt a napot a barátaimra szánom.

-Amúgy kinél lesz a fimezés?-kérdezte Riley majd felnézett a telefonjából.

-Asszem Nicknél.-mondtam a telefonomat nézve.

-Óóó.. Akkor ott lesz Matt is.-motyogta.

Na igen. Riley szokott ilyeneket mondani. De én nem bánom mert végülis igaza van. Ő és Nick is tudja. De amit nem értek, hogy Nick furán néz ki amikor ilyen témáról beszélünk. Lehet azért mert fiú?

-Ja. De ez most egy legjobb barátos est lesz, mozival és társassal.-néztem fel rá.

-Aha persze.-mosolygott és visszanézett a telefonjába.

-Riley!-mondtam nevetve.

-Miazz??-nézett fel ő is nevetve.

Én csak mosolyogva felálltam, összeszedtem egy táskába összerakott cuccot és elindultam ki a szobámból.

-Most hova mész?-kérdezte a hangját felemelve.

-Nickhez.-szóltam.

Riley is felállt és sietősen próbált utolérni. Végül kimentünk az ajtón. Láttuk hogy Nick nincsen kint. Chris és Matt a verandán ült és beszélgettek. Én vettem egy nagy levegőt és kimentünk a kapun. Majd odasétáltunk a házukhoz, a kapu nyitva volt, mintha tudták volna, hogy megyünk. Pedig Nicknek nem a szokása, hogy megoszt ilyeneket a testvéreivel, de valószínű most megtette.

-Sziasztok.-köszönt Chris.

-Hali!-köszöntünk egyszerre Riley-val.

-Szia.-lehetett hallani halkan Matt hangját.

Nem tudom, hogy kinek szólt ez a köszönés mivel egyes számban volt. Miért köszönne Riley-nak így? Tudja, hogy leszbi.

-Nick?-kérdeztem.

-Fent van a szobájába. Már nagyon készült.-felelt Chris.

-Okés, köszi.-köszöntem meg és bementünk.

Már voltam sokszor ebben a házban de hiányzott ez az illat meg a tudat, hogy hol vagyok.

Felmentünk a lépcsőn és bementünk Nick szobájába.

-Sziasztok!-jött felénk Nick majd mind a hárman megöleltük egymást.

-Sziaa!-köszöntünk egyszerre.

-Na mit játszunk?-nézett a társasjátékai felé a fiú.

-Monopoly?-ajánlottam.

-Abba mindig te nyersz.-sóhajtott Riley.

-Igen, most én is nyerni szeretnék.-jelentette ki Nick.

-Uno?-kérdezte Riley közelebb lépve a polchoz.

-Oké!-vette le a polcról Nick.

-Ebben is megverlek titeket szóval mindegy.-nevettem.

-Na majd meglátjuk!-nézett rám Riley.

-Egyetértek!-rakta le a szönyegre Nick a társasjátékot.

Mind a hárman leültünk a szönyegre és elkeztünk játszani.

Az első kört Nick nyerte. Nagyon büszke volt magára és azt mondta, hogy ő az "Uno király".

A másodikat én nyertem. Megszívta az "Uno király" mert királnyő lett belőle.

-Te csaló!-vádolt meg Nick.

-Igen! Mindig te nyersz!- értett egyet vele Riley.

-Bocsánat, hogy ilyen jó vagyok.-mondtam nagyképűen.

-Haha.-figurázott ki Nick.

-Amúgy én nagyon éhes vagyok.-váltott témát Riley villám gyorsan.

-Én is.-sóhajtottam.

-Akkor mi tart vissza?-kérdezte Nick.-Ott a telefon, rendeljünk pizzát.

-Hmm.. oké.-fogta meg a telefonját Riley majd megrendelte a pizzákat.

Mattnek és Chrisnek is rendelt. Gondoltuk hogy ők se hagynák ki ezt az alkalmat.

-És most mit csináljunk?-kérdeztem.

-Nem is tudom. Képzeljük el a mai napot.-ajánlotta fel Riley.

-Oké. Lemegyünk kajálni, filmezünk és Matt és Tory meg mwhaa.-nevette el magát Nick.

-Oh Nick fogd már be! Még meghallja.-fogtam be a száját a két kezemmel.

-Ja igaz bocs.-dőlt hátra az ágyán.

Már megint. Komolyan vette a helyzetet. Nem tudom miért.

-De igazad van. Ez lesz!-csatlakozott Riley.

-Nem!-mondtam mosolyogva.

De mégis legbelül vágytam hogy ez történjen, de nyilván ezt nem mondhattam ki hangosan.

~~~~~~~~

Fél óra múlva meg is érkezett a pizza. A fiúk vették át mert ők akkor még mindig kint ültek a verandán. Amikor behozták akkor már a konyhába voltunk mind a hárman.

-Komolyan rendeltetek Pizzát?-kérdezte Matt miközben letette az asztalra.

-Elvégre ez egy ottalvós buli nem?- néztem rá Matt-re.

-Igaz.-biccentett egyet a fejével majd rámnézett.

Ahányszor rámnézett azokkal a kék szemeivel mindig éreztem valamit. Elmondhatatlan volt.

Leültünk az asztalhoz és elkezdtünk enni

------------------------
Azta! Köszönöm a 60 megtekintést <33

Mindig..(Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant