-Álomszuszék! Izgalmas volt a sorozat?-kérdezte Nick.
-Nagyon.-ásítottam.
-Már mindjárt végzünk az első évaddal.-mutatott a Tv felé Riley.
-Bocs, csak álmos voltam.-ültem la az ágyra.
Nick elindította újra az "izgalmas" sorozatot. Én is néztem egy picit de Riley megszakította a koncentrációm.
-Matt és Chris?-kérdezte.-ők még lent voltak?
Én megpróbáltam normálisan válaszolni de ahogy meghallottam Matt nevét nem tudtam.
-Csak Matt.-mosolyodtam el.
-Na várjunk! Miért mosolyogsz?-kérdezte felhúzott szemöldökökkel Nick.
-Történt valami?-kezdett örülni Riley.
-Igen.-mondtam halkan.
-Azta a legjobb barátom és a testvérem?! Ez sok.-nevetett Nick.
-Gratulálok csajszi!-tapsolt Riley.
-Csak egy csók.-motyogtam.
-"Csak egy csók"?-figutázott ki a fiú legjobb barátom.
-Igen!-erősködtem.
-De ez azt jelenti, hogy együtt vagytok?-vonta fel az egyik szemöldökét Riley.
-Nem tudom.-válaszoltam.
~~~~~~~~
Este, vagyis inkább éjjel nem igazán tudtam aludni. Sok minden történt. Járt az agyam folyamatosan. Az is megfordult a fejemben hogy nem akarok Mattel lenni, jobb ha csak barátok vagyunk. De erről szerencsére lebeszéltem magam. Én és Riley az ágyon aludtunk, Nick meg a földön egy matracon. Úgy gondoltam, hogy egy kicsit kiszellőztetem a fejem. Kiosontam az ágyból és kimentem az erkélyre. Megfogtam a telefonom és ráírtam Mattre.
Én:Szia, Matty!
Én:Fent vagy még?Matty:Szia, fent vagyok,
de te miért?
Én:Az most nem fontos,
van egy tervemMatty:Félnem kéne?
Én:Dehogy, gyere a medencéhez
5 perc múlvaMatty:Okés?
Lehet, hogy hülye terv de egy próbát megér. Bementem az erkélyről majd kivettem a táskámból a fürdőruhám, bementem a fürdőbe és átöltöztem. A fürdőruhára felvettem egy fekete rövidgatyát és egy zöldes-kékes haspólót. Majd lementem a lépcsőn és ki a teraszra, aztán a medencéhez. Matt még nem volt ott. Megálltam és néztem a színes fényeket amik a víz felszínén tükröződtek. Miközben én ennyire elvoltam Matt a hátam mögött lopódzott és egy hirtelen mozdulattal felkapott és beleugtott a vízbe úgy hogy én is beleestem. Ruhába. Belezuhantunk mind a ketten a vízbe, majd amikor feljöttünk nagyot lélegeztünk. A vizes haja vonzóbbá tette.
-Te nem vagy normális Matt Sturniolo.-nevettem miközben a vállába kapaszkodtam.
-Én csak megleptelek.-mosolygott vissza rám.
-Ez nem ér! Én ruhába vagyok, te meg fürdőruhába. Tiszta víz lettem.-szomorkodtam.
-Jaj te.-megölelt.
-Legalább akkor segíts ki, hadd vegyem le a vizes ruháim.-indultam a medence széléhez.
-Oké.-forgatta meg a szemét majd kimászott a medencéből, odajött elém és odanyujtotta a kezét.
Én jól megfogtam és belerántottam a vízbe.
-Na tessék! Okosabb vagyok!-nevettem.
-Te kis!-kezdett el felém úszni és felém fröcskölni a medence langyos vizét.
Végül elkapott.. Meglettem. Ezek után kimentem és levettem végre a vizes ruháimat. Egy lilás-kékes bikini volt rajtam. Leültem a medence szélére és a lábamat a vízbe lógattam. Matt is felült mellém.
-Nem gondoltam volna hogy ez lesz.-szólaltam meg.
-Mármint mi?-nézett rám fel.
-Ez az egész. Amerika, Nick,Riley, Chris, Sophia és Dylan. Meg te.-néztem én is rá.
-Hát én se gondoltam volna hogy ez lesz.-regált. Mármint, hogy megismerlek téged.
-De valahogy mégis sikerült.-mosolyogtam.
-Szerencsére.-mosolygott vissza rám.
-Amúgy.. Most akkor mi lesz velünk?-néztem vissza a medencébe.
-Kérdés ez? Én szeretlek Tory, több akarok lenni mint egy barát.-mondta még mindig engem nézve.
-Komolyan?-néztem vissza rá.
-Persze.-ölelt át az egyik kezével.
-Én is.-döntöttem rá a fejem a vállára. Ő meg a fejét az enyémre.
-Szeretlek Matty.-mondtam halkan.
-Én is téged Tory.-mondta ő is így.
°Eköben°
-Azta nézd, ez tök aranyos!-nézett minket az ajtóból Riley.
-Fuj, nem. A legjobb barátom és a testvérem.-grimaszolt Nick.-Jo talán egy picit.
Riley csak mosolyogva nézett minket.
°Nálunk°
Felhajtottam a fejem és Mattre néztem. Ő is rám nézett. Majd megint közeledni kezdett, olyan érzés volt mint azon a bulin. Pillangók lettek ismét a hasamba. De egy csobbanás megzavart mindent. Mindketten hátranéztünk, Nick beledobta a flamingó úszógumiját a vízbe és ő maga is a vízbe készült ugrani. Nem tudom de ennyire még nem utáltam Nicket. Mármint, ő a legjobb barátom de most végre lett volna egy pillanatunk ketten. Csak Matt és Én..De ez megint elúszott. Szó szerint.
Én Mattre néztem ahogy ő is rám, de amikor Nick is a vízbe érkezett, majd után Riley is mi is bementünk.
-Nincs is jobb egy esti fürdőzésnél nem?-nézett ránk Nick.
-Ja.-indultam, hogy fel tudjam burítani a matracon fekvő fiút.
Roviden élveztem ezt a "medence partit" a végén, még Chris is kijött. Igazából jó volt csak, maradt egy elvarratlan szálam Mattel.
--------------------
8% a telóm .-.
Köszönöm a megtekintéseket <3
YOU ARE READING
Mindig..(Befejezett)
RandomEz a sztori a Sturniolo triplets-hez lesz kapcsolatos, ha szereted őket akkor ez a könyv neked szól, valamint ha nem ismered őket úgy is tökéletes számodra. Élvezetes olvasást <3