Κεφάλαιο 2ο

105 14 13
                                    

Καπου εδώ ήρθε η ώρα να εξομολογηθώ κάτι.Αυτή η ιστορία είναι πέρα για πέρα αληθινή.Το αφήνω όμως σε έσας να κρίνεται, αν λέω αλήθεια ή όχι.

Θα αναρωτιέστε πως γνωρίζω όλα τα γεγονότα.Εγώ την γράφω ,οπότε αυτονόητο είναι να τα ξέρω .Έτσι δεν είναι ;
Ίσως και όχι.

Μπορεί να είμαι μέρος της ιστορίας .
Μπορεί και όχι.
Μπορεί να την παρατηρώ από μακριά.
Μπορεί απλά να την έχω ακούσει.

Αλλά όπως και να έχει, τα γεγονότα είναι αυτά που ειναι και δυστυχώς δεν μπορώ να τα αλλάξω.

Πολλές φορές ούτε εγώ τα πιστεύω πως έγιναν ακριβώς έτσι.

Όσο και να σκέφτομαι όσο και να προσπαθώ να αλλάξω την ροή αυτή από μόνη της, αντιστέκεται για να πει την αλήθεια.

Ας μη πολυλογώ.Η ουσία είναι πως αυτή η ιστορία κανονικά δεν έπρεπε να γραφτεί.
Γιατί οι άνθρωποι δεν θέλουν να ξέρουν την αλήθεια.Ούτε έχουν το θάρρος να αντιμετωπίσουν τις πιο σκοτεινές πλευρές τους.

Καταστροφή θα έρθει στο σύμπαν.
Μα αν δεν την πω πως θα ξέρετε την αλήθεια;Γιατί οι φήμες που κυκλοφορούν είναι το πιο δυνατό δηλητήριο.Και εγώ σαν δίνω το αντίδοτο.

Ας σηκωθώ να πάρω το τασάκι από τον νεροχύτη για να καπνίσω και να συνεχίσω να σας λέω την ιστορία...

..........

Αφιερωμένο στη σκασμένη γωνία του τοίχου,που εδώ και πόση ώρα δεν έχει αλλάξει.Την κοιτώ και περιμένω.
Μα το μυαλό μου δεν ξέρει τι είναι αυτό που περιμένουμε.Ετσ συνεχίζω και κοιτώ την σκασμένη γωνία.Για λίγα λεπτά ,λίγη ώρα.Είναι όμορφη η γωνία τελικά.
Μόνο που οταν τελειώσει ο χρόνος,δεν θυμάμαι γιατί την κοιτούσα.Δεν θυμάμαι βασικά τι ήθελα να κάνω πριν μείνω να την κοιτώ.Α,ναι το τασάκι.Ηθελα να πάρω το τασάκι από το νεροχύτη και να συνεχίσω να σας διηγούμαι την ιστορία.Και μετά;

Μετά χάθηκα στο χρόνο να κοιτώ τη σκασμένη γωνία.

-----------------

Το σπίτι είχε την καθιερωμένη μυρωδιά τσιγάρου και ποτού.Τα πόδια του πάτησαν πάνω στο έδαφος όταν άνοιξε την πόρτα και έσυρε την βαλίτσα μεσα.Εβγαλε την τσάντα που είχε μέσα την φωτογραφική του μηχανή ,από τον κορμό του και την άφησε στο πατωμα.Ένα μπουκάλι κύλισε στο διάδρομο από την ελαφριά κλοτσιά του ποδιού του.

Συμπαντική Δυσαρμονία Onde histórias criam vida. Descubra agora